MuscleMeat

Allochtoon verplicht weg uit Amsterdam

• Topic Starter Topic Starter
Jep dat bedoel ik. Ik vraag me ook vaak of allochtonen in grote steden die menen gediscrimineerd te worden wel weten wat het verschil is tussen een afwijzing of opmerking en discrimiantie.

Maar goed Zuid Afrika is ook zo'n mooi voorbeeld: Na de Apartheid zijn de moorden en gruwelen tegen blanken geen probleem voor de wereld politiek.

Digital Journal reported in the week that yet another white Afrikaner farm dweller was tortured and killed, bringing the death toll for this ethnic European minority to 3,037 since the ANC democracy ended Apartheid rule in 1994.

http://www.therightperspective.org/2009/02/23/3037th-white-farmer-murdered-in-south-africa/

Jep dat bedoel ik. Ik vraag me ook vaak of allochtonen in grote steden die menen gediscrimineerd te worden wel weten wat het verschil is tussen een afwijzing of opmerking en discrimiantie.

Maar goed Zuid Afrika is ook zo'n mooi voorbeeld: Na de Apartheid zijn de moorden en gruwelen tegen blanken geen probleem voor de wereld politiek.

http://www.therightperspective.org/2009/02/23/3037th-white-farmer-murdered-in-south-africa/

Oh lord ,eentje gaat boeren toer op. *facepalm*
Als je er niks van weet of niet kan nuanceren ..zwijgen.

dat werd tijd,nu de rest van NL nog.
men wil wel dat je integreert maar je blijft een allochtoon hoe lang je ook in NL woont.

En wat als je Marokkaan bent? word je dan ook ineens Turkse amsterdammer genoemd?

• Topic Starter Topic Starter
Oh lord ,eentje gaat boeren toer op. *facepalm*
Als je er niks van weet of niet kan nuanceren ..zwijgen.

Ga jij maar alles nuanceren, het is voor mij duidelijk dat er geen enkele aandacht is voor deze gang van zaken in Zimbabwe en Zuid Afrika waar duizenden blanken zijn vermoord.

De Apartheid was voor iedereen slecht net als Hitler maar het schuldgevoel van het Westen maakt het dat de wraak van Mugabe en Zuma op de blanke boeren/bevolking even niet op de agenda komt.

http://www.youtube.com/watch?v=ajPJ9OD7OfQ - mugabe and the white african

Mooie docu uit de praktijk....

De meeste voelen zich dan ook geen nederlander

en dat is te zien aan de voetbalstadions, hoeveel allochtonen gaan naar de voetbal?

als ze niet op het veld staan om brood te verdienen dan geven ze hun geld aan belangrijkere zaken uit
dan het uit te geven aan mensen die achter een bal aanrennen.:rolleyes:
dus je bent pas een nederlander als je in het stadion zit???

Heeft de Nederlandse PvdA ook banden met Noord Korea?

als ze niet op het veld staan om brood te verdienen dan geven ze hun geld aan belangrijkere zaken uit
dan het uit te geven aan mensen die achter een bal aanrennen.:rolleyes:
dus je bent pas een nederlander als je in het stadion zit???

Nee je blijft allochtoon, maar wel een die goed geintegreerd is.

Ik vind dat men mensen uit een ander land toeristen moet noemen. Op deze manier kun je snel begrijpen dat ze hier tijdelijk zijn en ooit een keer zullen terugkeren?

Inderdaad! Weg met die allochtonen!

Ik zie iedereen als mijn broers en zussen, we leven allemaal onder de zelfde zon.

Terug
Naar boven