- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als we allochtoon niet meer mogen gebruiken betekend dat dan dat we weer k*t-marrokaan mogen zeggen?
Zolang je zo blijft denken, blijf je een tweederangs burger en het predikaat allochtoon of k*tmarokkaan meer dan waard.

Zolang je zo blijft denken, blijf je een tweederangs burger en het predikaat allochtoon of k*tmarokkaan meer dan waard.

Zolang je hoe blijft denken? dat je trots bent op dat je een allochtoon bent? geloof me.. of je trots bent op je roots bent heeft helemaal niks te maken met het feit dat je eerste of tweede rangs burger bent (whatever dat dan wel mag betekenen) mischien in de hoofdjes van de simpele zieltjes maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan...
Vraag me af welk gedeelte hij van 'trots' niet begrijpt
En ik heb ooit met eigen ogen mogen aanschouwen wat de jeugd in staphorst op vrijdagavond doet als pa en moe niet opletten, daar was niks christelijks bij.![]()

allochtoon, boer, stadse, contact gestoorde Fries, whatever.
hoe je het ook noemt, de integratie wordt er geen reet beter van.
met een beetje mazzel fok je dat debiele religieuze gedoe er met een generatie of 2 wel uit. althans, ik heb het idee dat k*t-marrokanen wel etterbakken zijn (maar dat is weer een ander probleem) maar niet echt fanatiek bezig zijn met het moslimgeloof & cultuur. En ik heb ooit met eigen ogen mogen aanschouwen wat de jeugd in staphorst op vrijdagavond doet als pa en moe niet opletten, daar was niks christelijks bij.![]()

Nikker, n*ger, kleurling, zwarte, buitenlander, allochtoon... allemaal hetzelfde. Woorden die beginnen als een aanduiding van een bevolkingsgroep maar die verworden tot een scheldwoord.