AndroidHealthClinic

Allochtoon verplicht weg uit Amsterdam

Waarom leg jij het me niet uit?
Allochtoon betekent dus dat minimaal 1 ouder buitenlands(in een ander land geboren) is. Aangezien Willem Alexander een duitse vader heeft is hij een allochtoon zo simpel is het.

toekomstige koning is dus een allochtoon (een groot deel van het koninglijk huis ook)

Allochtoon betekent dus dat minimaal 1 ouder buitenlands is. Aangezien Willem Alexander een duitse vader heeft is hij een allochtoon zo simpel is het.

Het koningshuis is een en al allochtoon daar heb je gelijk in ja maar we hadden het over het haatzaaien van de islam...

Het koningshuis is een en al allochtoon daar heb je gelijk in ja maar we hadden het over het haatzaaien van de islam...
nou daar vind je genoeg info over op het internet. Wat ik je wel alvast kan vertellen is dat de islam terrorisme/criminaliteit/geweld zeker afkeurt, sterker nog het wordt als een hele grote zonde gezien.

(teminste ik neem aan dat je het daarover hebt) je kan beter op internet naar info zoeken ik heb geen zin om hier uitgebreid over te schrijven. De moslims die ik ken die die zie ik echt geen haat zaaien. Je moet gewoon niet teveel naar de media luisteren.

Wat een goed nieuws, zeker weer niet waar.......

als ik ergens een hekel aan heb zijn het dit soort politiek correcte termen, gatverdamme. de bedoeling is overigens wel goed.

nou daar vind je genoeg info over op het internet. Wat ik je wel alvast kan vertellen is dat de islam terrorisme/criminaliteit/geweld zeker afkeurt, sterker nog het wordt als een hele grote zonde gezien.

(teminste ik neem aan dat je het daarover hebt) je kan beter op internet naar info zoeken ik heb geen zin om hier uitgebreid over te schrijven. De moslims die ik ken die die zie ik echt geen haat zaaien. Je moet gewoon niet teveel naar de media luisteren.

Weet ik ook wel jongen maar ik had geen zin om hier een discussie te beginnen met duizenden woorden als we elkaar toch niet kunnen overtuigen;)

• Topic Starter Topic Starter

In Irak, Afghanistan en Syria is dagelijks gruwelijk veel geweld uit naam van de islam. Of je bent verkeerd ingelicht of je bent grapjes aan het maken. Kom jij hier vertellen dat het allemaal zondes zijn.....

Kijk de praktijk er maar op na talloze moslims in de wereld vinden geweld geen enkel probleem. Ga jij ze maar vertellen dat ze zondig bezig zijn dan vertellen ze jou dat jij niet alles in staat stelt voor Allah en de islam en dat maakt jou weer zondig.

Laatst bewerkt:
In Irak, Afghanistan en Syria is dagelijks gruwelijk veel geweld uit naam van de islam. Of je bent verkeerd ingelicht of je bent grapjes aan het maken. Kom jij hier vertellen dat het allemaal zondes zijn.....

Kijk de praktijk er maar op na talloze moslims in de wereld vinden geweld geen enkel probleem. Ga jij ze maar vertellen dat ze zondig bezig zijn dan vertellen ze jou dat jij niet alles in staat stelt voor Allah en de islam en dat maakt jou weer zondig.
Ik vertel ze niet dat het zondes zijn, de quran vertelt dat. (onnodig geweld/tegen onschuldige mensen)

Laatst bewerkt:
Jou interpretatie van de Koran vertelt je dat. Al Kaida leden hebben hele andere interpretaties en daar gaat het meteen fout met de islam.

Beter 10 duitsers in het koningshuis dan een moslim in west.

Jou interpretatie van de Koran vertelt je dat. Al Kaida leden hebben hele andere interpretaties en daar gaat het meteen fout met de islam.
nee niet alleen mijn interpretatie dat van honderden miljoenen andere moslims ook. Er zijn 1.5miljard moslims op de wereld denk je nou dat de meerderheid daarvan een terrorist is of al dat geweld toejuicht. Sterker nog al qaida bijv. is niets vergeleken met de honderden miljoenen die dezelfde interpretatie als mij hebben (het is niet MIJN interpretatie, het is de juiste interpretatie)

die terroristen haten het westen gewoon en om hun geweld goed te praten misbruiken ze de islam.Je kunt wel de term islamitische terroristen gebruiken maar als ze onschuldige mensen doden zijn ze in mijn ogen(en van vele anderen) in ieder geval geen moslims.

nee niet alleen mijn interpretatie dat van honderden miljoenen andere moslims ook. Er zijn 1.5miljard moslims op de wereld denk je nou dat de meerderheid daarvan een terrorist is of al dat geweld toejuicht. Sterker nog al qaida bijv. is niets vergeleken met de honderden miljoenen die dezelfde interpretatie als mij hebben (het is niet MIJN interpretatie, het is de juiste interpretatie)

die terroristen haten het westen gewoon en om hun geweld goed te praten misbruiken ze de islam

Je bent naief als je denkt dat jou interpretatie 'de' interpretatie is.

Je probeert het goed te praten omdat je als moslim niet als terrorist gezien wilt worden en dat is jou goedrecht maar het is grove onzin om nu met getallen te komen. Temeer omdat je geen idee hebt hoe al die moslims tegenover geweld staan die geen geweld gebruiken.

Een minderheid is terrorist maar dat betekent niet dat een minderheid geweld, criminaliteit en terrorisme afkeurt.

Je bent naief als je denkt dat jou interpretatie 'de' interpretatie is.

Je probeert het goed te praten omdat je als moslim niet als terrorist gezien wilt worden en dat is jou goedrecht maar het is grove onzin om nu met getallen te komen. Temeer omdat je geen idee hebt hoe al die moslims tegenover geweld staan die geen geweld gebruiken.

Een minderheid is terrorist maar dat betekent niet dat een minderheid geweld, criminaliteit en terrorisme afkeurt.
Ik ben niet zo naief hoor, ik heb gewoon dezelfde interpretatie als de 99,6% van alle andere moslims. Alleen wordt alles gewoon zo opgeblazen in de media waardoor het lijkt alsof elke moslim een terrorist is en dat is gewoon waar ik me aan erger. Maar ik heb geen zin meer om door te gaan met deze discussie. Jij mag denken wat jij wilt en ik denk wat ik wil.

Ik ben niet zo naief hoor, ik heb gewoon dezelfde interpretatie als de 99,6% van alle andere moslims. Alleen wordt alles gewoon zo opgeblazen in de media waardoor het lijkt alsof elke moslim een terrorist is en dat is gewoon waar ik me aan erger. Maar ik heb geen zin meer om door te gaan met deze discussie. Jij mag denken wat jij wilt en ik denk wat ik wil.

Enige dat ik zeg dat jij het niet perse bij het rechte eind hebt als je zegt dat jou interpretatie van de islam de correcte is. Wie ben jij omdat te bepalen ?

Als ik nu aan 100 moslims in de moskee vraag of geweld in Syrie tegen Assad een zonde is omdat de islam dat volgens 'oneMore' zegt weet ik zeker dat op zijn minst de helft het niet met jou eens is. Ze zullen zeggen dat het gerechtvaardigd is.

Hoppa, interpretatie.

Maar dat is met de Bijbel ook zo, een homo wijst op 'hebt elkaar lief' en 'God heeft ook homo's gemaakt' en een SGP'er zal wijzen op de anti-homo segmenten en zal zeggen dat het in strijd is met de Bijbel. Dus wie het gelijk heeft, is geeneens te bepalen. Als je snapt wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
Enige dat ik zeg dat jij het niet perse bij het rechte eind hebt als je zegt dat jou interpretatie van de islam de correcte is. Wie ben jij omdat te bepalen ?

Als ik nu aan 100 moslims in de moskee vraag of geweld in Syrie tegen Assad een zonde is omdat de islam dat volgens 'oneMore' zegt weet ik zeker dat op zijn minst de helft het niet met jou eens is. Ze zullen zeggen dat het gerechtvaardigd is.

Hoppa, interpretatie.

Maar dat is met de Bijbel ook zo, een homo wijst op 'hebt elkaar lief' en 'God heeft ook homo's gemaakt' en een SGP'er zal wijzen op de anti-homo segmenten en zal zeggen dat het in strijd is met de Bijbel. Dus wie het gelijk heeft, is geeneens te bepalen. Als je snapt wat ik bedoel.
en daar ga ik dan in mee want volgens ''mij'' interpretatie.

Soms moet geweld gebruikt worden om de vrede te handhaven. Het is juist om deze reden dat we politie hebben die geweld tegen criminelen en anti-sociale elementen gebruiken om de vrede in het land te bewaren. Islam moedigt vrede aan. Tegelijkertijd spoort de Islam zijn volgelingen aan om te vechten in geval van onderdrukking. Het gevecht tegen onderdrukking kan soms het gebruik van geweld vragen. In de Islaam mag geweld alleen gebruikt worden om vrede en rechtvaardigheid aan te moedigen.

Kijk ik begrijp wel wat je bedoelt daar niet van:)

Laatst bewerkt:
Dit bedoelde ik met die oneindige discussie. :)

en daar ga ik dan in mee want volgens ''mij'' interpretatie.

Soms moet geweld gebruikt worden om de vrede te handhaven.

Tegelijkertijd spoort de Islam zijn volgelingen aan om te vechten in geval van onderdrukking.

Het gevecht tegen onderdrukking kan soms het gebruik van geweld vragen. In de Islaam mag geweld alleen gebruikt worden om vrede en rechtvaardigheid aan te moedigen.

Ja en dan kom je weer op interpretatie werk aan waarmee JIJ eerst beweert dat geweld een zonde is maar nu verdedig je het omdat het soms toegestaan is.

Maar goed dan krijg je de hamvraag, wanneer is er onderdrukking ? Als je maar vaak genoeg roept dat je onderdrukt wordt kun je zelfs in NL een jihad starten bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Ja en dan kom je weer op interpretatie werk aan waarmee JIJ eerst beweert dat geweld een zonde is maar nu verdedig je het omdat het soms toegestaan is.

Maar goed dan krijg je de hamvraag, wanneer is er onderdrukking ? Als je maar vaak genoeg roept dat je onderdrukt wordt kun je zelfs in NL een jihad starten bijvoorbeeld.
ten eerste: ja geweld is een zonde en daar wordt vooral mee bedoeld geweld tegen onschuldige mensen of onnodig geweld

ten tweede: een meer dan duidelijk voorbeeld van onderdrukking heb je in Syrie. Waar het volk met tanks en al wordt belaagd en onschuldige kinderen worden gedood. (al heeft dat vooral meer met politiek te maken). Maar je hoeft niet bang te zijn hoor hier in nederland is niet echt spraken van onderdrukking. (dit is toch een vrij land)

ten derde: Weet je uberhaupt wel wat jihad betekent zoek het eerst op.

kijk heet enige wat ik wou duidelijk maken is dat de islam geen haatzaaiend geloof is. Dat met onderdrukking en alles moet je niet bij mij zijn.

Ik heb echt geen zin meer om steeds te reageren ik hoop dat het hiermee beantwoord is.

Laatst bewerkt:
Je vergeet dat er gewoon miljoenen moslims zijn over de gehele wereld die er niet zo'n visie als jou op na houden.

Die willen kost wat kost streven naar een Afghanistan op basis van sharia, dan weer een Iraq met sharia en dan weer een Syrie op basis van de sharia.

Alles wat hen daarin tegenstaat is volgens diezelfde groepen een tegenstander van de islam en dient te worden verwijderd.

Jij kunt dan de zonnige kant vertellen en zeggen dat de islam=vrede is maar in de praktijk vertellen de aanslagen op het WTC, Madrid, London, Mohammed Bouyeri mij iets anders. Wilders moet jarenlang met beveiliging lopen omdat hij mogelijk wordt vermoord als hij zijn krantje wilt kopen.

Vele christenen in SYRIE en Iraq zijn verdreven, is dat omdat ze 'schuldig' zijn ?

Wat met de groetmufti van Arabie dan ?
Saudi Arabia's highest Islamic authority said no Christian churches should be allowed in the Arabian Peninsula.

Abdullah cited an Islamic hadith quoting the prophet Mohammed on his deathbed, who said, "there are not to be two religions in the [Arabian] Peninsula," meaning only Islam can exist there.

Christianity is forbidden in Saudi Arabia and there are no churches there.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven