- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar gaan we weer!! De aanslagen dat zijn TERRORISTEN!!!!!!Je vergeet dat er gewoon miljoenen moslims zijn over de gehele wereld die er niet zo'n visie als jou op na houden.
Die willen kost wat kost streven naar een Afghanistan op basis van sharia, dan weer een Iraq met sharia en dan weer een Syrie op basis van de sharia.
Alles wat hen daarin tegenstaat is volgens diezelfde groepen een tegenstander van de islam en dient te worden verwijderd.
Jij kunt dan de zonnige kant vertellen en zeggen dat de islam=vrede is maar in de praktijk vertellen de aanslagen op het WTC, Madrid, London, Mohammed Bouyeri mij iets anders. Wilders moet jarenlang met beveiliging lopen omdat hij mogelijk wordt vermoord als hij zijn krantje wilt kopen.
Vele christenen in SYRIE en Iraq zijn verdreven, is dat omdat ze 'schuldig' zijn ?
Wat met de groetmufti van Arabie dan ?
daar gaan we weer!! De aanslagen dat zijn TERRORISTEN!!!!!!
islam stamt af van het woord ''selema'' wat dus letterlijk vrede betekent.
en wilders roept het over zichzelf op, als je een religie gaat lopen beledigen en er zelfs een film over gaat maken. Als ik joden en christenen heel erg zou lopen beledigen en afkraken denk je dat ik dan gewoon rustig over straat zou kunnen lopen.
Dus als ik politicus was en zeg dat alle christenen weg moeten denk je dan dat ik veilig over straat kan?Dat islam afstamt van een woord dat letterlijk vrede betekent zegt niks over de praktijksituatie. Mijn naam betekent letterlijk ook iets maar die betekenis zegt niks over hoe ik ben.
Er zijn talloze personen die via een oorlog de islam een sterkere positie gunnen in talloze landen, is dat vrede ?
Wilders roept niks over zichzelf af, islam heeft facetten die geen kritiek dulden waardoor in heel Europa islam kritische personen gevaar lopen. Jij noemt het beledigen maar op die manier kun je alle kritiek wel als belediging zien waardoor men het 'over zichzelf' afroept.
Als je hier roept dat je een sharia wilt loop je geen gevaar, wel als je zegt dat je geen islam wilt.
Je kunt je beter druk maken om de personen die jou koran uitleggen als legitieme reden om mensen te vermoorden omdat ze niet dezelfde stroming aanhangen of zelfs ongelovig zijn of welke andere halfslachtige redenen dan ook.
Je moet je niet druk maken om die personen maar om de mensen die erin worden meegenomen, helaas is het vaak zo dat deze niet zo veel weten over hen geloof en dus makkelijk gemanipuleerd worden.Dat islam afstamt van een woord dat letterlijk vrede betekent zegt niks over de praktijksituatie. Mijn naam betekent letterlijk ook iets maar die betekenis zegt niks over hoe ik ben.
Er zijn talloze personen die via een oorlog de islam een sterkere positie gunnen in talloze landen, is dat vrede ?
Nee dat is geen vrede maar degene die dat doormiddel van oorlog willen zijn extremisten.
Wilders roept niks over zichzelf af, islam heeft facetten die geen kritiek dulden waardoor in heel Europa islam kritische personen gevaar lopen. Jij noemt het beledigen maar op die manier kun je alle kritiek wel als belediging zien waardoor men het 'over zichzelf' afroept. Dus als iemand zegt dat een bepaalde religie belachelijk is of er zelfs een FILM over maakt om de religie af te kraken is dat geen belediging.
Als je hier roept dat je een sharia wilt loop je geen gevaar, wel als je zegt dat je geen islam wilt.
Je kunt je beter druk maken om de personen die jou koran uitleggen als legitieme reden om mensen te vermoorden omdat ze niet dezelfde stroming aanhangen of zelfs ongelovig zijn of welke andere halfslachtige redenen dan ook.
Dus als ik politicus was en zeg dat alle christenen weg moeten denk je dan dat ik veilig over straat kan?
---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 13:55 ----------
Je moet je niet druk maken om die personen maar om de mensen die erin worden meegenomen, helaas is het vaak zo dat deze niet zo veel weten over hen geloof en dus makkelijk gemanipuleerd worden.