Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Allereerst ben ik 42 .
Ik geloofde niet in testboosters.
Er word veel negatief over gepraat.
Na dat ik de revieuw van pumpingthatiron gelezen had wou ik het een keer proberen.
Voor 2 tientjes pakte ik dus een potje.
Na een dag of 10 merkte ik dat het werkte bij mij.
Vooral in het herstel.
Ik had een deadlift PRtje gezet en had nauwelijks last van spierpijn de volgende dag.
Normaal voel ik de spieren na zwaar deadliften de volgende dag, maar nu helemaal niets.
Toen wist ik dat het werkte.
Het potje was toen al bijna op.
Toen het op was heb ik dus nog een potje besteld en het lijkt alsof de werking nog steeds goed is.
Ik ga nu wel beter het lepetje afstrijken zodat het niet weer na 15 dagen op is.
In het kort: waarschijnlijk helpt het bij mensen onder de 30 jaar niet (zo veel).
ben je wat ouder dan helpt het, bij mij zeker.
Je zal er echt geen kilos spiermassa bij trainen.
Maar als ik voor 2 tientjes veel sneller herstel ( hopelijk nu een maand lang ) vind ik het de centen waard.
Fijn product voor zacht prijsje!
- Soort supplement: Testosteron-booster
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
De beste ingrediënten om jou te helpen het ultieme fysiek te ontwikkelen. - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 15 dagen
- Hoe is de smaak van dit supplement? goed
- Welke dosis heb je gebruikt? sochtends schepje en savonds schepje
- Waar heb je het supplement gekocht? body en fitshop
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? altijd mazzeltje + snelle levering
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 20E
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, heb al nieuw potje gekocht.
Het begon bij mij na zo een 10 dagen te werken.
Had het toen al snel op en heb dus nog potje besteld.
Mijn review:
Allereerst ben ik 42 .
Ik geloofde niet in testboosters.
Er word veel negatief over gepraat.
Na dat ik de revieuw van pumpingthatiron gelezen had wou ik het een keer proberen.
Voor 2 tientjes pakte ik dus een potje.
Na een dag of 10 merkte ik dat het werkte bij mij.
Vooral in het herstel.
Ik had een deadlift PRtje gezet en had nauwelijks last van spierpijn de volgende dag.
Normaal voel ik de spieren na zwaar deadliften de volgende dag, maar nu helemaal niets.
Toen wist ik dat het werkte.
Het potje was toen al bijna op.
Toen het op was heb ik dus nog een potje besteld en het lijkt alsof de werking nog steeds goed is.
Ik ga nu wel beter het lepetje afstrijken zodat het niet weer na 15 dagen op is.
In het kort: waarschijnlijk helpt het bij mensen onder de 30 jaar niet (zo veel).
ben je wat ouder dan helpt het, bij mij zeker.
Je zal er echt geen kilos spiermassa bij trainen.
Maar als ik voor 2 tientjes veel sneller herstel ( hopelijk nu een maand lang ) vind ik het de centen waard.
Fijn product voor zacht prijsje!