XXL Nutrition

Review Alpha Muscle Body & Fit - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Alpha Muscle proberen we grenzen te verleggen voor Bodybuilders. Resultaten te behalen die normaal niet bereikbaar zijn. Er is maar één uitgangspunt; Massieve spiermassa!
    De beste ingrediënten om jou te helpen het ultieme fysiek te ontwikkelen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 15 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? sochtends schepje en savonds schepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? body en fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? altijd mazzeltje + snelle levering
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20E
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, heb al nieuw potje gekocht.
    Het begon bij mij na zo een 10 dagen te werken.
    Had het toen al snel op en heb dus nog potje besteld.

Mijn review:

Allereerst ben ik 42 .
Ik geloofde niet in testboosters.
Er word veel negatief over gepraat.
Na dat ik de revieuw van pumpingthatiron gelezen had wou ik het een keer proberen.
Voor 2 tientjes pakte ik dus een potje.

Na een dag of 10 merkte ik dat het werkte bij mij.
Vooral in het herstel.
Ik had een deadlift PRtje gezet en had nauwelijks last van spierpijn de volgende dag.
Normaal voel ik de spieren na zwaar deadliften de volgende dag, maar nu helemaal niets.
Toen wist ik dat het werkte.
Het potje was toen al bijna op.
Toen het op was heb ik dus nog een potje besteld en het lijkt alsof de werking nog steeds goed is.
Ik ga nu wel beter het lepetje afstrijken zodat het niet weer na 15 dagen op is.

In het kort: waarschijnlijk helpt het bij mensen onder de 30 jaar niet (zo veel).
ben je wat ouder dan helpt het, bij mij zeker.
Je zal er echt geen kilos spiermassa bij trainen.
Maar als ik voor 2 tientjes veel sneller herstel ( hopelijk nu een maand lang ) vind ik het de centen waard.

Fijn product voor zacht prijsje!

Afm.jpg

iemand intimidate samen met reversitol genomen? k heb alpa muscle geprobeerd maar merk er vrij weinig van aleen wat meer energie meer niet

iemand intimidate samen met reversitol genomen? k heb alpa muscle geprobeerd maar merk er vrij weinig van aleen wat meer energie meer niet

Gozer je bent 18 jaar.
Je moet stijf staan op die leeftijd van de test.
heb je de test booster echt niet nodig.

intimidate +resvertiol wou ik ook proberen.
Tog had ik weer alfa muslce gehaald.
Zou het nut hebben om intimidate samen met alfa muscle te nemen?
Heb dat potje tog staan.

Laatst bewerkt:
Kwestie van proberen! D-aspartic acid zit ook in Alpha Muscle, achter de aangepaste versie van Intimidate kan hier juist een synergetisch effect op hebben! Proberen ;)

Kwestie van proberen! D-aspartic acid zit ook in Alpha Muscle, achter de aangepaste versie van Intimidate kan hier juist een synergetisch effect op hebben! Proberen ;)
leek mij ook.
Volgens ralf van b&f zou er dan teveel estrogeen in me lichaam komen.
ik zou beter resveritol nemen of ah-d.
Ag ik heb t potje alfa-muscle tog zo op ga ik dan resveritol halen voor bij de intimidate..

Zosnel bouw je met supps geen hoge oestrogeen op hoor..
Give it a try ;)

Zosnel bouw je met supps geen hoge oestrogeen op hoor..
Give it a try ;)
In die intimidate zit een ander soort d-aspartic acid die niet in vrouwen hormoon word omgezet.

wil het ook graag doen maar met reversitol lijkt me nog betere combi.
en pak ik als dit potje alfa op is.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 10:42 ----------

Is iig een teken dat het wel echt werkt.

Heb veel van de ingredienten al los geprobeerd, en die werkte ook zeker bij mij.

welke?
zat te denken die maca poeder erbij te doen.
De aspartic acid zie ik niet zitten daar worden rare dingen over geschreven.
Wil eens een super stack maken.

Ik heb ZINK D3 MACA en DAA wel een geprobeerd.

DAA worden rare dingen over geschreven, maar dat wordt over alles geschreven man. Is niets mis mee.
Is iig wel een feit dat het werkt. Zijn echt zoveel mensen die hun bloed hebben laten testen voor en tijdens DAA.

Werkt top

Je moet niet alles geloven wat je leest. Mijn motto: Geloof niets, probeer alles!
Zo leer je je lichaam het best kennen. Niemand is het zelfde, elk lichaam werkt anders.

DAA is wetenschappelijk onderbouwd.

Je moet niet alles geloven wat je leest. Mijn motto: Geloof niets, probeer alles!
Zo leer je je lichaam het best kennen. Niemand is het zelfde, elk lichaam werkt anders.

Ja DAA werkt echt ja. Zink en D3 zijn trouwens toch ook wetenschappelijk onderbouwd....

DAA 2 keer per dag nemen werkt trouwens verre weg beter dan 1 keer per dag.

Is het dan niet handig deze ook over 2 keer per dag te verdelen?

Morgen heb ik de alfa muscle op maar heb m genomen de laatste week met intimidate.
Of de alfa muscle werkt weer erg goed de laatste week of ze knallen tesamen.

Van het bijna elke dag squatten gaat ik met stijve benen het nest in maar kom voledig hersteld er weer uit.
Wel met een megaleuter ( geen gewone odol ) helemaal top dus.

Een complimentje van mijn vader. Hij is inmiddels al een beetje op leeftijd en met zijn eigen bedrijf levert hij veel intensieve arbeid. Hij merkt dat hij minder last heeft en zich fitter voelt! Moest het even van hem doorgeven ;)

Morgen heb ik de alfa muscle op maar heb m genomen de laatste week met intimidate.
Of de alfa muscle werkt weer erg goed de laatste week of ze knallen tesamen.

Van het bijna elke dag squatten gaat ik met stijve benen het nest in maar kom voledig hersteld er weer uit.
Wel met een megaleuter ( geen gewone odol ) helemaal top dus.
Goed om te horen dat je zo'n lekkere boost ervan krijgt! :) Alpha Muscle is echt een ferrari onder de testosteronboosters! :)

Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt

Een complimentje van mijn vader. Hij is inmiddels al een beetje op leeftijd en met zijn eigen bedrijf levert hij veel intensieve arbeid. Hij merkt dat hij minder last heeft en zich fitter voelt! Moest het even van hem doorgeven ;)
Leuk om te horen. Houd ons uptodate!

Ralf

tof man.

Met een 2de potje erachteraan blijf je echt alle voordeel ervan houden.
Werkte bij mij t best.

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 09:31 ----------

Goed om te horen dat je zo'n lekkere boost ervan krijgt! :) Alpha Muscle is echt een ferrari onder de testosteronboosters! :)

Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt

Ralf

Alfa muscel is beter dan de intimidate.
maar te samen knallen ze echt.
ben nu bezig met 2de potje intimidate.

maar heb 2 potjes vooruit gehaald ( was 2x15E kon dus niet latenliggen voor die paar knaken).
deze wil ik doen samen met 2 potjes alfa muscel.

mischien dat ik daardan een reviewtje van doe.

mzl kobus

Laatst bewerkt:
tof man.

Met een 2de potje erachteraan blijf je echt alle voordeel ervan houden.
Werkte bij mij t best.

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 09:31 ----------

Alfa muscel is beter dan de intimidate.
maar te samen knallen ze echt.
ben nu bezig met 2de potje intimidate.

maar heb 2 potjes vooruit gehaald ( was 2x15E kon dus niet latenliggen voor die paar knaken).
deze wil ik doen samen met 2 potjes alfa muscel.

mischien dat ik daardan een reviewtje van doe.

mzl kobus
Top, goed om te horen. De bedprestaties mag je voor jezelf houden:D

Ralf

Terug
Naar boven