Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die kijken niet naar een gat meer of minderik kreeg te horen van een meisje die daar op school zit dat het 2 Polen waren ..
Dan geeft de titel nogal een vertekend beeld.
Dit soort streken horen niet echt bij marokanen

Allochtone jongeren wilt niet direct zeggen dat he marokkanen zijn In Brussel is het echt een Soep..
waarschijnlijk meer een fout van TS
Topic starten over mocro's is a serious business!
Dat meisje beweert dat het Polen waren die niet eens fatsoenlijk Frans spraken
Dan geeft de titel nogal een vertekend beeld.
Dit soort streken horen niet echt bij marokanen
haha zóó anti gay zijn en dan in iemand zn kontje gaan roeren. epic
die had ik toch ff opgewacht na ze uit jeugdkamp kwame en dan had ik ze flink gemarteld mehehehe
In dit geval moest het "meisje" de twee heren oraal bevredigen, terwijl hij een stok in zijn reet had.
Verkrachting is het ongewenst seksueelbinnendringen van het lichaam door een ander. De precieze juridische definitie van de term verschilt per land.[1]
.Ze hebben hem niet met hun penis gepenetreerd. Maar het is natuurlijk spectaculairder als ze dat er niet bij zeggen en gewoon de (veel te algemene) term "verkrachting" gebruiken. Eender welke vorm van seksueelmisbruik kan als verkrachting omschreven worden.
In dit geval moest het "meisje" de twee heren oraal bevredigen, terwijl hij een stok in zijn reet had.

mischien vond die het leuk om gedoet te worden?ik vraag me tog af wrm een 20 jarige geen 2 allochtonen van 15 en 17 kan tegenhouden om een stok in je reet te duwen :s ?
ik vraag me tog af wrm een 20 jarige geen 2 allochtonen van 15 en 17 kan tegenhouden om een stok in je reet te duwen :s ?