Fitness Seller

als vrouw verklede student verkracht door 2 mocro's

Dan geeft de titel nogal een vertekend beeld.

Dit soort streken horen niet echt bij marokanen

Allochtone jongeren wilt niet direct zeggen dat he marokkanen zijn In Brussel is het echt een Soep..
waarschijnlijk meer een fout van TS:D
Topic starten over mocro's is a serious business!

Dat meisje beweert dat het Polen waren die niet eens fatsoenlijk Frans spraken

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Allochtone jongeren wilt niet direct zeggen dat he marokkanen zijn In Brussel is het echt een Soep..
waarschijnlijk meer een fout van TS:D
Topic starten over mocro's is a serious business!

Dat meisje beweert dat het Polen waren die niet eens fatsoenlijk Frans spraken

ik ging ervan uit dat het marokanen waren aangezien er eergisteren op terzake een mocro aan het woord was die die verkrachting aan "socio-economische oorzaken" koppelde.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 17:26 ----------

Dan geeft de titel nogal een vertekend beeld.

Dit soort streken horen niet echt bij marokanen

true, homofilie is een westerse ziekte, laat staan dat er closet gay-moslims bestaan die uit frustratie mannen met een pruik gaan penetreren.

Laatst bewerkt:
haha zóó anti gay zijn en dan in iemand zn kontje gaan roeren. epic

Die nken toch ook alles met een gat in :roflol:

Mocros verkrachten tegenwoordig ook al mannen?

Ze hebben hem niet met hun penis gepenetreerd. Maar het is natuurlijk spectaculairder als ze dat er niet bij zeggen en gewoon de (veel te algemene) term "verkrachting" gebruiken. Eender welke vorm van seksueelmisbruik kan als verkrachting omschreven worden.

In dit geval moest het "meisje" de twee heren oraal bevredigen, terwijl hij een stok in zijn reet had.

die had ik toch ff opgewacht na ze uit jeugdkamp kwame en dan had ik ze flink gemarteld mehehehe

Barbaren verkrachten iemand, reactie school: aanpassen aan cultuur van barbaren.

Lol, mijn oude school komt nog eens in het nieuws :p.

Dat voorval is een dikke maand geleden gebeurd na afloop van de doop, dus die gast hing onder de smerigheid toen hij aan het martelarenplein geraped werd.
Er is trouwens nooit een echt kledijverbod geweest, de studentenverenegingen hebben gewoon in samenspraak met het bestuur beslist om voor de overige dopen het thema 'verkeerd gekleed' niet meer te gebruiken omdat de daders nog niet gevat waren.

Ze hebben hem niet met hun penis gepenetreerd. Maar het is natuurlijk spectaculairder als ze dat er niet bij zeggen en gewoon de (veel te algemene) term "verkrachting" gebruiken. Eender welke vorm van seksueelmisbruik kan als verkrachting omschreven worden.

In dit geval moest het "meisje" de twee heren oraal bevredigen, terwijl hij een stok in zijn reet had.

het wordt beter en beter hier :roflol:

ik snap er echt niks van wrm is die gekleed als een chick?

ik vraag me tog af wrm een 20 jarige geen 2 allochtonen van 15 en 17 kan tegenhouden om een stok in je reet te duwen :s ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven