Fitness Seller

als vrouw verklede student verkracht door 2 mocro's

..

Laatst bewerkt:
Damn,ik had hem eraf gebeten denk ik :)

Straalbezopen, bedreigd met steekwapen, ik kan genoeg redenen bedenken.
Sorry hoor maar als iemand dat bij mij zou willen doen dan heb ik er wel een paar steekwonden voor over om mijn eigen hachje te redden. Ik zou net zolang op ze inslaan tot hun gezicht eruit zag als een bebloede bloemkool, no e-hero gewoon realiteit.

Opzich heb ik respect voor hun doorzettingsvermogen, wie a zegt moe ook b zeggen. Toch denk ik ook dat er een tijd is van je verlies toegeven, als het een vent blijkt te zijn, stop dan.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry hoor maar als iemand dat bij mij zou willen doen dan heb ik er wel een paar steekwonden voor over om mijn eigen hachje te redden. Ik zou net zolang op ze inslaan tot hun gezicht eruit zag als een bebloede bloemkool, no e-hero gewoon realiteit.

Ik zou gewoon als een bezetene met mijn kontje schudden, no way dat je er dan gericht iets kan instoppen.
Ik kan er touwens nog altijd niet inkomen hoe je iemand kunt verkrachten, zelfs een vrouw, als er constante tegenstribbeling is lijkt het me toch onmogelijk om je lul in een vagina of kont te steken, zeker zonder lube.

Ik zou gewoon als een bezetene met mijn kontje schudden, no way dat je er dan gericht iets kan instoppen.
Ik kan er touwens nog altijd niet inkomen hoe je iemand kunt verkrachten, zelfs een vrouw, als er constante tegenstribbeling is lijkt het me toch onmogelijk om je lul in een vagina of kont te steken, zeker zonder lube.
Las onlangs in de krant dat dit best vaak voorkomt en dat de helft nog niet eens berecht zou worden?

Meestal accepteren ze het op een gegeven moment waardoor ze stoppen met tegenstribbelen om verdere verwondingen te voorkomen.

"als je nu niet je benen opendoet vinden ze je morgen in het water terug met opengesneden keel, en ga ik vandenacht nog achter je zus aan voor een 2de ritje."

Trouwens is een bezemsteel in een reet steken ook verkrachting.

Ja, het ongewenst binnendringen van andermans lichaam met welk attribuut dan ook is verkrachting. Iemand tegen haar wil op d'r bek pakken en je tong naar binnen drukken is ook verkrachting.

"als je nu niet je benen opendoet vinden ze je morgen in het water terug met opengesneden keel, en ga ik vandenacht nog achter je zus aan voor een 2de ritje."

Trouwens is een bezemsteel in een reet steken ook verkrachting.

Verkrachting met frikandel voor de rechter
LEEUWARDEN - Drie minderjarige jongens stonden deze week voor de rechter omdat ze in 2006 in een zuipkeet in het dorp Augustinusga een plaatsgenoot van 14 jaar oud met een bevroren frikandel hadden verkracht. Het slachtoffer werd al jaren door hen gepest, met name op school. Hij was al naar een andere school gegaan, maar woonde nog steeds in hetzelfde dorp als zijn belagers. Dat de zaak zo lang voortsleepte kwam doordat er fouten waren gemaakt bij het politieonderzoek. Dat werkte tevens in het voordeel van de beklaagden. Ze kregen ieder een werkstraf van 50 uur, nadat het Openbaar Ministerie 80 uur had geëist.

Met een frikandel wel :p

Is 'zuipkeet' een algemeen begrip daar in Leeuwarden? Heb de term nog nooit voorbij zien komen in kranten uit beschaafde streken.

:roflol:

Tongzoenen onder dwang is verkrachting.

Hij zich zal in ieder geval niet meer zo snel als een vrouw verkleden..

damn :roflol: :roflol:

Zijn er mensen die Femme de la rue gezien hebben laatst op Canvas bijvoorbeeld.

Uit de NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/2012/08/03/kijken-spraakmakende-docu-over-coïtusisme-in-brussel/

http://www.canvas.be/video_overzicht/77672

Ik heb met stijgende verbazing gekeken want een fluitende en coïtusistische mocro kennen wij in NL ook maar ZO extreem?! En dat maar 200 km van mij vandaan. Waar is de politie en de overheid in België? In Rusland bijvoorbeeld zou door skinhead burgerwachten allang korte metten gemaakt zijn met die klootzakken. De vraag die ik had nav het kijken was; hoe lang duurt het voor we eigenrichting gaan krijgen als de politiek dit zo stelselmatig negeert. Op een dag is het toch tot hier en niet verder en gaan mensen de straat zelf schoonvegen, met alle gevolgen van dien.

Die gasten verpest het gewoon voor hun eigen volk

De echte pro's nemen zelf lube mee

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 23:19 ----------

Zijn er mensen die Femme de la rue gezien hebben laatst op Canvas bijvoorbeeld.

Uit de NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/2012/08/03/kijken-spraakmakende-docu-over-coïtusisme-in-brussel/

http://www.canvas.be/video_overzicht/77672

Ik heb met stijgende verbazing gekeken want een fluitende en coïtusistische mocro kennen wij in NL ook maar ZO extreem?! En dat maar 200 km van mij vandaan. Waar is de politie en de overheid in België? In Rusland bijvoorbeeld zou door skinhead burgerwachten allang korte metten gemaakt zijn met die klootzakken. De vraag die ik had nav het kijken was; hoe lang duurt het voor we eigenrichting gaan krijgen als de politiek dit zo stelselmatig negeert. Op een dag is het toch tot hier en niet verder en gaan mensen de straat zelf schoonvegen, met alle gevolgen van dien.

In Griekenland bestaat er al zo'n fijne knokploeg met bijbehorende politieke partij

Terug
Naar boven