MuscleMeat

Alternatieven voor kwark 's avonds?

Eet gewoon een andere vorm van caseine eiwitten, bijvoorbeeld TONIJN. Of gewoon een caseine shake voor je gaat slapen.

Niet lullen, poesjes vullen !

Wat zeuren jullie nou toch !

Ik eet 500 gr kwark om 16u en om 00.00u nog een bak van 500 gram. Zonder zoetstof of whatever. Gewoon puur (wel met de nodige KH natuurlijk)

Leren eten ! dat is de enige manier. Zoveel goede eiwitbronnen zijn er nu ook weer niet he...

Ik heb ook tonijn leren eten. Eet nu ook twee blikjes per dag.

Ei-Wit bakken kan toch ook wel savonds ofniet?

:kots: die vind ik echt niet lekker
in de aldi heb je ook fruitsla in blikjes, gooi dat er eens tussen, doet wonderen
goed alternatief is im tonijn of shake'je

Ik vind die van de aldi best te eten hoor, zonder iets toe te voegen.

Het is wel zo dat de Belgische aldi "Milsani" kwark verkoopt, de Nederlandse aldi heeft kwark van "Jogging" (als ik het goed heb). Maar eerlijk gezegd vind ik die van milsani lekkerder. :P

Edit: milsa dus, (de melk hier in nederland heet milsani :P).

Laatst bewerkt:
Bijna alle kwark is wel te doen met een beetje kaneel en zoetstof

ik eet gewoon een blik tonijn voor ik ga slapen..

Als je 500gram kwark , genoeg melk zodanig het drinkbaar wordt en wat fruit (liefst sappig>>>sinaasappel, annanas ) mixt dan kan je het zo opdrinken zonder dat je de kwark smaakt. Zo doe ik het elke dag

ananas wel goed om in de cut tussen je kwark tedoen voor het slapen gaan?

:kots: die vind ik echt niet lekker
in de aldi heb je ook fruitsla in blikjes, gooi dat er eens tussen, doet wonderen
goed alternatief is im tonijn of shake'je

Ja dat aldi-kwark krijg ik ook niet naar binnen, probeer de C-1000 kwark maar eens, gewoon huismerk

KONINGSKWARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bij de DIRK hebben ze die. bij aldi kwam ik laatst nog milsani of melsani tegen met NOG meer eiwit maar die was echt te dik en dus klonten en troep enzo die je ook niet meer weg geroert kreeg dus KONINGskwark voor mij

Ik kreeg het ook niet weg!!! Maar ja... Kijk nog eens naar je doelstelling of je favoriete bb.
Onder het mom no pain no gain! ..... alleen dat sap gooi ik er wel altijd uit... Kom op gozert!

Terug
Naar boven