XXL Nutrition

Alternatieven voor kwark 's avonds?

probeer de kwark van konings, vanille smaak eens. Verkopen ze bij de Edah. Gaat er in een keer in bij mij:)

IK doe het bijna altijd zo:

Kwark
Ananas
Havermout
evt All-bran
lijnzaad
Roeren...& opeten. :meal:

Voor het slapen gaan:
Goed alternatief is tonijn of pro-shake

Niet mieten maar gewoon opeten dat gedoe met zoetstofjes & zo.
Kleuters...:D

Voor de Belgen ga niet naar Aldi voor je kwark maar naar de lidl deze kwark bevat 1gr eiwit meer en is vele romiger niet de baksteen van den aldi probeer maar

voor het slapen eet ik tonijn met 20 gram pijboompitten er doorheen gemixt:)

je moet gewoon denken dat je iets heel lekker eet... niet naar je kwark kijke.. gewoon ogen dicht... en ( doen alsof je ) geniet;)

Als je de kwark te droog vind en niet weg krijgt van de verschillende supers zoals koningskwark etc kan je eerst beginnen met de bakken magere kwark van c1000.Iets minder eiwitten maar veel minder droog dan bijv koningskwark.Nadat je die makkelijk weg eet kan je overstappen op die van de aldi of koningskwark etc.Soort van tussenstap.Werkte voor mij toendertijd perfect.

Ik vind deze topics echt lomp, gewoon kwark + lepel en eten maar ??? maargoed

Newsflash: er bestaat geen alternatief voor kwark savonds. Wil je hardcore dan moet je aan de kwark. Niet? Zoek dan maar een andere hobby.

Vond het ook niet te vreten, maar je went eraan. Suikers? Biet en rietsuiker zijn taboe.

Ik eet zowiezo geen zuivel omdat ik er acne van krijg, moet ik nu maar stoppen met mijn hobby? :(

Ik eet zowiezo geen zuivel omdat ik er acne van krijg, moet ik nu maar stoppen met mijn hobby? :(

Ja kap er maar mee !

Nee natuurlijk niet....en zijn genoeg producten waar ook de eiwitten in zitten die jij nodig hebt.
Vis (o.a tonijn) & kip bij voorbeeld.... :)
Maar ik leef met je mee acne is echt zwaar k*t hoop voor je dat het minder wordt in de toekomst.

Ik vind deze topics echt lomp, gewoon kwark + lepel en eten maar ??? maargoed

Idd snap dat gezeur ook nooit....stelletje kinders.

Laatst bewerkt:
Als je kwark aan de droge kant is naar je smaak, gooi je er wat water bij.

Ja kap er maar mee !

Nee natuurlijk niet....en zijn genoeg producten waar ook de eiwitten in zitten die jij nodig hebt.
Vis (o.a tonijn) & kip bij voorbeeld.... :)
Maar ik leef met je mee acne is echt zwaar k*t hoop voor je dat het minder wordt in de toekomst.

Idd snap dat gezeur ook nooit....stelletje kinders.

Haha weet ik hoor ;)

ik doe het volgende:
0,6L melk en
20gr pro 80

in totaal dus euhm iets van 35gr ew.

wat is dat toch met mensen die erover nuilen?

nee, het is niet zo lekker [ieder zn smaak ofc]

gewoon eten, de eerste paar keer duurt het misschien wat langer, maar je went er aan...

doe er ananas tussen en je maakt et zelfs lekker ;)

Terug
Naar boven