MuscleMeat

Altijd honger..

Rvdzs

Advanced Bodybuilder
Waardering
62
Lengte
1m71
Beste kastjes,

Na een ~2 maanden intensieve bulk waar ik van ~1500 kcal per dag naar ~3000-3500 per dag ben gegaan ben ik in die tijd ~10kg aangekomen, waarvan veel vet rond de buik. Ben nu 2 weken bezig met cutten en ik eet clean, weinig tot geen suikers, wel veel complexe koolhydraten ( brinta, zilvervliesrijst ), wat de honger eigenlijk zou moeten verminderen, maar ik blijf honger hebben, bijvoorbeeld, vandaag heb ik dit op:

~12u/13u: Whey Shake ( 40 gr ) met ~300 ml halfvolle melk
Brinta met halfvolle melk
Kopje zwarte koffie
Hazelnoten mueslireep

~15u: Groot bord met zilvervliesrijst, kip en wokgroentes

~17u/17.30: 3 gekookte aardappelen met jus, 3 lapjes rosbief + 150/200 gr. witte bonen in tomatensaus.

Nu heb ik alweer ontzettend veel honger....Ik voel me nooit meer verzadigd sinds ik gestopt ben met het ontzettend veel eten, any help?

I know that feel bro... Endo hier en ik ben altijd hongerig :(

Is voor een deel gewenning, clean eten kan inderdaad helpen en je kan jezelf 'vullen' met voeding zoals komkommers inderdaad.
Hoeveel kc is je schema? Zoals ik het nu lees trekt het op niks.. misschien 5g vetten in totaal? Totaal aantal kc lijkt me ook aan de lage kant

• Topic Starter Topic Starter
Haha, sucks to be endo sometimes, yes ;( Maar mijn voedingsschema is niet perfect, maar zeker niet slecht, dit was maar een voorbeeld wat ik vandaag op had tot nu toe. Ik eet nog wat ongezouten pinda's en ~30min/1u voor het slapen gaan nog een bak kwark 450gr. En ik ben nu aan het cutten om er ripped uit te zien, alhoewel is de honger een groot probleem voor me ;( Vandaar dat ik hierop advies vraag.

probeer anders eens in plaats van drie grote maaltijden op een dag 6 kleine verspreid over de dag te eten? Dan krijgt je lichaam een soort van constante stroom van voeding binnen en ben je misschien minder hongerig.

Kauwgom is voor mij altijd een honger killer :) (en natuurlijk veel groente eten)

probeer anders eens in plaats van drie grote maaltijden op een dag 6 kleine verspreid over de dag te eten? Dan krijgt je lichaam een soort van constante stroom van voeding binnen en ben je misschien minder hongerig.

Al geprobeerd, maar werkt totaal niet voor mij, de honger blijft en ik weet niet waardoor dat komt. Heb nooit behoefte gehad om veel te eten, pas sinds dat ik gestopt ben met mijn bulk heb ik er veel moeite mee gehad. Ik krijg genoeg complexe carbs binnen om verzadigd te blijven, helaas krijg ik dit verzadigde gevoel nooit.

Tevens eet ik trouwens wel om de 2-3u kleine maaltijden en drink ik constant zwarte koffie of water ( stimuleert metabolisme so I heard )

hmm lastig. Ik denk dat je je calorie-inname gewoon lekker langzaam moet gaan afbouwen zodat je maag te tijd krijgt om mee te krimpen. Want ik weet niet of je nu van in een keer 3000 naar 2000 gaat ofzo, maar het duurt even voor een maag die een hele tijd 3000 calorieen binnenkrijgt zich gaat realiseren dat die tijden voorbij zijn.

Hmm, denk ik ook, ben er nu 1-2 weken mee bezig en weet niet hoelang het ong. gaat duren, maar bedankt voor alle tips :)

Ik demp mijn honger met extra kip. Eiwitrijk en vet en suikerarm. Kom je niet van aan. (Toch niet op de foute manier)

Wat is dat nou weer voor gelul. Als je teveel kip vreet kom je net zo goed aan. Teveel proteïne wordt ook gewoon als vet opgeslagen.

Als je door teveel proteïnes een kcal overschot hebt worden die proteïnes gewoon als vet opgeslagen hoor.

Ik zei toch te veel proteine? ;)

gewoon dooreten :) eet dan meer groenten erbij? :)
Wat bij mij weleens werkt is komkommer schillen en die opvreten of extra portie groente :)

Ik eet sowieso elke dag wel groentes bij het avondeten en probeer nu ook elke dag na het fitnessen als PWO meal 100-200 gr. zilvervliesrijst te eten :)

Haha, sucks to be endo sometimes, yes ;( Maar mijn voedingsschema is niet perfect, maar zeker niet slecht, dit was maar een voorbeeld wat ik vandaag op had tot nu toe. Ik eet nog wat ongezouten pinda's en ~30min/1u voor het slapen gaan nog een bak kwark 450gr. En ik ben nu aan het cutten om er ripped uit te zien, alhoewel is de honger een groot probleem voor me ;( Vandaar dat ik hierop advies vraag.

een appel eten of komkommer idd.

Ik heb zelf wanneer ik honger heb en ik loop langs de voorraad kast en kijk erin dat ik meteen een reep chocolade opvreet, Dus als je het gewoon niet in huis hebt zal je eerder gezond voedsel pakken.
Neem anders gewoon een broodje dat neemt vaak wel een half uurtje je honger gevoel weg.

Terug
Naar boven