Fitness Seller

Altijd honger..

Mis, een teveel aan eiwitten worden uitgescheiden, en dat heet proteinurie.

Echter in kip zit een laag percentage vet, dus ja (muggenzifters) je komt er van aan, in zeer beperkte mate. Van eiwit alleen niet. Simpel.

Een teveel aan KH wordt in het lichaam omgezet via vetzuursynthese.
Een teveel aan vet wordt rechtstreeks opgeslagen.

Ik zou nog wat verdiepen in voeding vooraleer je betweterig komt doen.

Ik heb ook ALTIJD honger :) went wel... je gewoon niet constant alles toezeggen, want dan schiet je gewicht en vet inderdaad de hoogte in...

cal zijn cal in welke vorm dan ook

teveel cal = vetopslag

OT: je eet pas vanaf de middag?
ik zou ontbijten en halverwege de ochtend ook een maaltijd nemen
en groente (vezels) voor de vulling

Ik zei toch te veel proteine? ;)

Als nog niet goed uitgelegd. Ligt er maar net aan in welke context je het plaatst. Als naturel bodybuilder heb je slechts 1.8 gram eiwit nodig per kilo lichaamsgewicht. Wanneer iemand van 80 kilo met een onderhoud van 2500 kcal dit als macro's heeft: 400 gram eiwitten, 50 gram koolhydraten en 50 gram vet. Dan eet die persoon in principe te veel proteïne, maar valt hij wel af, omdat hij onder zijn onderhoud zit. Als je gewoon gelijk zij wat je in die post erna zei was het een stuk duidelijker geweest.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:05 ----------

Mis, een teveel aan eiwitten worden uitgescheiden, en dat heet proteinurie.

Echter in kip zit een laag percentage vet, dus ja (muggenzifters) je komt er van aan, in zeer beperkte mate. Van eiwit alleen niet. Simpel.

Een teveel aan KH wordt in het lichaam omgezet via vetzuursynthese.
Een teveel aan vet wordt rechtstreeks opgeslagen.

Ik zou nog wat verdiepen in voeding vooraleer je betweterig komt doen.

Wat lul je nou stom man. Als je onderhoud op 2500 kcal ligt, eet bij wijze van 700 gram proteine per dag en verder geen carbs/vetten, dan kom je gewoon aan.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 18:07 ----------

teveel cal = vetopslag

+1

Bij mij is het trouwens altijd zo dat ik na een maaltijd(ook na een grote) nog honger heb en ik meer wil eten. Ik heb dan de keuze of om meer te gaan eten of wat anders te gaan doen. Als ik kies voor het 2e dan verdwijnt dat gevoel meestal vanzelf weer.

• Topic Starter Topic Starter

teveel cal = vetopslag

Aangezien ik ontzettend slecht slaap ben ik rond 11u het bed uit, dan begin ik gelijk aan mijn ontbijt en probeer sinds dan om de 2-3u maaltijden te eten.

Weer voorbeeld van honger: Na het fitnessen ( 4u/half 5 ) een whey shake met halfvolle melk op en een bord zilvervliesrijst ( 100-200 gr. ) met beenham. Uurtje daarna nog een goed bord lasagna op met een afbakbroodje en sterf nog steeds van de honger.

Ik weet niet hoe dit komt. Ik at nooit veel op een dag en had nooit honger. Dit alles kan toch niet komen doordat ik ben gestopt met roken ( rookte 2 jaar ) en na een bulktijd van 2 maanden waar ik ~3000 kcal op een dag binnenkreeg?

Terug
Naar boven