MuscleMeat

altijd honger

pietert3000

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
107kg
ik zit met iets lastig wat ik al heel lang heb
ik heb altijd honger en zelf als ik al heel veel heb gegeten heb ik nog honger en zo weet ik nooit of ik genoeg gegeten heb want mijn lichaam geeft nooit signaal dat ik genoeg heb gegeten
heeft iemand hier iets voor?

Wilskracht... ik heb ook altijd honger... dat was de reden dat ik vroeger 100+ kg en 30+% bodyfat was.

Stop je dan vol met gezond voedsel en train hard? Met jouw stats ben je goed op weg denk...

wat eet je zoal?

Lekker eten man

Je laten ontwormen.

In de bulk , nice..........

• Topic Starter Topic Starter
Wilskracht... ik heb ook altijd honger... dat was de reden dat ik vroeger 100+ kg en 30+% bodyfat was.

mijn eetgewoonte is heel slecht is eet soms dagen bijna niets en soms dagen heel veel daarmee dat mijn gewicht vaak veel schommelt
de 1ne week weeg ik 72 de andere 77

Binge eating? Als ik begin te eten, heb ik ook de neiging gewoon te blijven eten...

Heb ik ook. Zelfs al zit ik afgeladen vol dan heb ik nog trek.
De oplossing is discipline ;)

Voedingschema maken en aanhouden waarin voldoende groenten, fruit en vezels zitten.
Daarbij 1,5 tot 2,5 liter water drinken dagelijks.

Hahaha zit blijkbaar in de familie.:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Voedingschema maken en aanhouden waarin voldoende groenten, fruit en vezels zitten.
wel met water heb ik geen probleem soms drink ik zelf 6liter water per dag

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 21:41 ----------

ik zie een link voor havermout
ik heb massa's havermout bij mij thuis
mss zou ik dit als ontbijt kunnen klaarmaken? want meestal eet ik niets s'ochtend omdat ik nogal snel last heb vfan men maag in de ochtend

wel met water heb ik geen probleem soms drink ik zelf 6liter water per dag

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 21:41 ----------

ik zie een link voor havermout
ik heb massa's havermout bij mij thuis
mss zou ik dit als ontbijt kunnen klaarmaken? want meestal eet ik niets s'ochtend omdat ik nogal snel last heb vfan men maag in de ochtend

Last van je maag 's morgens bij ontbijt? Begin dan de eerste week met een klein beetje te eten. De weken erna telkens iets meer. Je maag went er zo makkelijker aan.

Als je 's ochtends nooit eet dan kan je ook overstappen op IF, dan hoef je niet te leren om in de ochtend te eten.

Terug
Naar boven