AndroidHealthClinic

altijd honger

Vreemd verhaal weer dit. Als je een voedingsschema zou hebben zou je dit probleem niet hebben, want wat ik lees is dat er gewoon 0,0 regelmaat zit in je voeding

Als je 's ochtends nooit eet dan kan je ook overstappen op IF, dan hoef je niet te leren om in de ochtend te eten.

zeker dit!
Voor velen een oplossing

OT:
Ga een serieus schema opstellen met tijden zodat je in iedergeval in een ritme komt

Als je 's ochtends nooit eet dan kan je ook overstappen op IF, dan hoef je niet te leren om in de ochtend te eten.

IF lijkt interessant maar nogal moeilijk als je werkt en daarna gaat trainen. Moet je nuchter blijven tot 's middags. Overleef ik nooit. En dan al dat voer mee naar je werk zeulen. Het wordt niet geapprecieerd als je tijdens een vergadering ligt te schranzen.

elke dag ongeveer hetzelfde aantal calorieën eten helpt ook. hard trainen zodat je meer kunt eten!

Dafuq? Je eet 's morgens meestal niet en soms eet je dagen bijna niet en soms eet je dagen enorm veel? Een stevig ontbijt verandert al enorm veel en een goed voedingsschema ook.

Intermittent Fasting, hierbij heb je een periode waarin je eet en een periode waarin je vast (geen calorieën binnenkrijgt). De meest gebruikte verhouding is 16 uur vasten en 8 uur eten. Kijk eens rond in het Voeding Subforum daar is er een hele thread over IF.

en dan maar 77 kg wegen? als dat echt zou zijn dan was je wel een stukje zwaarder denk ik. maak voor jezelf een voedingsschemaen hou je hieraan. Veel vezels en complexe voeding kan je het hongergevoel tegenwerken. (eet maar eens 1000 kcals aan tomaten)

• Topic Starter Topic Starter
en dan maar 77 kg wegen? als dat echt zou zijn dan was je wel een stukje zwaarder denk ik. maak voor jezelf een voedingsschemaen hou je hieraan. Veel vezels en complexe voeding kan je het hongergevoel tegenwerken. (eet maar eens 1000 kcals aan tomaten)

ik kom wel van 92kg en ben toen naar 72 gegaan en nu schommelt het van 72 tot 77kg
hangt af of ik veel eet of niet

ik kom wel van 92kg en ben toen naar 72 gegaan en nu schommelt het van 72 tot 77kg
hangt af of ik veel eet of niet

is wel een verschil van 5 kg waar je het nu over hebt, dat schommelt niet zomaar van dag op dag.
nogmaals, maak een degelijk voedingsschema en probleem is opgelost. Groetjes.

Terug
Naar boven