XXL Nutrition

Alweer bijna overgeven

Bezoekers in dit topic

ja best "vet"

Gast heb je hem zelf gespeeld, graphics zijn goed.
Maar het spel is gewoon niet af en totaal niet realistisch, verder zitten er gewoon teveel bugs.

@dbc, hitman blood money is zeker een topspel en 200% het geld waard;).Vooral als je fan bent van het genre, zelfs als je geen fan bent is de game nog leuk.
 
Gast heb je hem zelf gespeeld, graphics zijn goed.
Maar het spel is gewoon niet af en totaal niet realistisch, verder zitten er gewoon teveel bugs.

@dbc, hitman blood money is zeker een topspel en 200% het geld waard;).Vooral als je fan bent van het genre, zelfs als je geen fan bent is de game nog leuk.
noem es een spel waar je kunt parasailen vanaf een helikopter en dan erin springen :P
 
Ik liep vandaag 'toevallig' langs de gameshop en kwam naar buiten met 'Brothers in Arms' Road to Hill nog wat.

Eenmaal thuis kon ik niet wachten maar een half uurtje later zat ik kokkend op m'n stoel en duizelig. Wat een k*tgame ook. De lange storylines zijn niet eens altijd te onderbreken en als je je eigen maatjes dood wil schieten kan dat niet eens!

Vanavond nog maar even GTA Vice City op gezet en ja hoor, het lukte me in 1 keer om eindelijk de pizzaboy te pakken met een automatisch wapen! :D

Toen nog even met datzelfde wapen die trucks gemold en nu ben ik bij de golfbaan...:cool:

Waar kun je GTA illegaal downen?
 
Nergens. Moet je kopen. Ik ben dat varken dat Peterrr rrrr de Vries lanceerde dus big opa is watching you.
:D
 
gta wordt pas saai als je hem hebt uitgespeeld!
 
dukenukem -
i came here to chew bubble gum and kick ass....im all out of gum
 
Nergens. Moet je kopen. Ik ben dat varken dat Peterrr rrrr de Vries lanceerde dus big opa is watching you.
:D

Ow jij was dat:D You may watch my friend, there's nothing too see;)

Ja alleen dat enorme grote lichaam van mij!!:D
 
Back
Naar boven