Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bring it onPoeh wat vragen we aan onze Johny, de man waaraan velen zich kapot ergeren en waar ik er ook één van was. Uiteindelijk vind ik je wel een toevoeging voor het forum, serieus reageren kan je en doe je maar als het moment er is zorg je ook voor wat glimlachen op mijn getinte gezichtje. Zo moet het ook.
Johny, ik krijg de laatste tijd de indruk dat je alles neukt wat los en vast zit, zo ook mannen? Wat is het meest ranzigste op seksueel gebied wat jij hebt meegemaakt? Wat zou je op dit gebied nog willen uitproberen? Op welk forumlid geil je het meest?

Johny jordaan swerelds beste zanger ooit.Vanwaar komt je forumnaam eigenlijk?
In welke sector ben je tewerkgesteld?

Johny jordaan swerelds beste zanger ooit.
mn job weet niet of ik dat wel kwijt wil![]()

Poeh wat vragen we aan onze Johny, de man waaraan velen zich kapot ergeren en waar ik er ook één van was. Uiteindelijk vind ik je wel een toevoeging voor het forum, serieus reageren kan je en doe je maar als het moment er is zorg je ook voor wat glimlachen op mijn getinte gezichtje. Zo moet het ook.
Johny, ik krijg de laatste tijd de indruk dat je alles neukt wat los en vast zit, zo ook mannen? Wat is het meest ranzigste op seksueel gebied wat jij hebt meegemaakt? Wat zou je op dit gebied nog willen uitproberen? Op welk forumlid geil je het meest?

Ik las al wat 'hints' over je job vandaar dat ik benieuwd ben naar de sector, niet specifiek waar je werkt uiteraard![]()

Je vroeg er om
Mannen niet,toch niet gratis. Ja alles heeft zn prijs.
Is maar wat je ranzig noemt. Een vrouw fisten vaginaal en anaal is toch niet ranzig.
Een vrouw nemen terwijl manlief vastgeketend ligt aan de radiator. Zo een rijk directeurstypetje. En terwijl zat zn vrouw hem uit te schelden voor loser e.d.
Gaggen dat de tranen uit hun ogen lopen is ook niet ranzig te noemen. Mij laten rimmen door een vrouw ook al laten doen. Enorme dildos inbrengen bij een vrouw is ook leuk.
Wil wel nog eens met 2 slavinnen spelen ipv met 1 maar dat komt er nog van
Ik geil het meest op @Sanca val op mannen met piraten look.

Als jij in het verkeer ruzie krijgt met iemand en je wil verhaal halen maar hij doet zijn raampje niet omlaag, wat doe je dan?
Als jij in het verkeer ruzie krijgt met iemand en je wil verhaal halen maar hij doet zijn raampje niet omlaag, wat doe je dan?

Ja jij bent altijd bezig met andere spelletjes zeker.
Ja jij bent altijd bezig met andere spelletjes zeker.