- Waardering
- 27.770
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een beetje verbaasd dat de onderzoekers zelf kennelijk waarschuwden voor vitamine B12-suppletie aan de hand van hun onderzoek: deelnemers die vitamine B12 suppleerden waren namelijk uitgesloten van deelname. Hun onderzoek zegt daar dus ook helemaal niets over.@Galen zou graag je mening hierover weten.
Te hoge vitamine B12-spiegel is waarschuwing gezondheidsrisico's
Onderzoek => https://jamanetwork.com/journals/jamanetworkopen/fullarticle/2758742
update:@Galen maat van mijn zit in Cut en gebruikt 20mg stanozolol ED. Zijn HDL is gezakt naar .5 en zijn LDL is met .7 gestegen. Nu kreeg ie advies voor satines, maar werken die wel als ie eigenwijs winny blijft gebruiken ? Weet verder alleen zijn Chol ratio wat op 7.9 ligt. Meer vertelt ie me niet. Ik zei al dat ie beter met winny kan stoppen, maar ja.
Ik vind het behoorlijk overtrokken (de reactie van die huisarts).update:
Chol ratio is flink verlaagd, door gebruik van Rode Gist Rijst met 10mg Monacolin K. Nu is de huisarts verbaasd en wist dit gebruik in 1e instantie niet. Nu is het verhaal dat hij moet stoppen met 10mg Mono ED en hooguit 3mg(wat ook in 2022 door regelgeving is gewijzigd) Er is gebeld met het Vergiftigingencentrum. De maximale dagdosering is 3mg, want bij hogere doseringen zijn in verleden meldingen gemaakt van leverfunctiestoornissen, spierafbraak en spierklachten en ontsteking van de alvleesklier. Hij moet opnieuw bloed laten onderzoeken en nu de lever en nierwaarden. Ik heb hem de Rode Gist Rijst geadviseerd dus ik ben nu de schuldige. Omdat dit hier op DBB ook wordt geadviseerd wil ik graag weten wat jij ervan weet.
Is dit weer betutteling en is er af en toe dit gemeld, maar bij patiënten met onderliggende klachten en slechte gezondheid, of is het werkelijk niet aan te raden om RGR met 10mg Monaclin te suppleren ?
Verklaar je nader...Ik zie vooral niet in waarom je het zo hoog zou willen doseren.
Er zitten teveel van dit soort figuren op Socialmedia. Vroeger was er niet eens internet en ben er blij van. Veel mensen raken in de war en weten niet meer wie ze moeten volgen/gelovenIk durf het bijna niet te vragen maar wat is uw mening over Vigorous Steve en de onlangs overleden Leo & Longevity?
Er zitten teveel van dit soort figuren op Socialmedia. Vroeger was er niet eens internet en ben er blij van. Veel mensen raken in de war en weten niet meer wie ze moeten volgen/geloven
Leo and longevity heeft Bonac geholpen met zijn comeback (de arnold classic 2022) waarin hij eerste had moeten worden ipv Curry.Er zitten teveel van dit soort figuren op Socialmedia. Vroeger was er niet eens internet en ben er blij van. Veel mensen raken in de war en weten niet meer wie ze moeten volgen/geloven
Weet je insteek van dit bericht niet, maar het klopt exact wat ik schreef.Leo and longevity heeft Bonac geholpen met zijn comeback (de arnold classic 2022) waarin hij eerste had moeten worden ipv Curry.
Vigirous Steve is op gerespecteerde bodybuilding podcasts ook een gewilde gast vanwege zijn expertise. Dus ik vind niet dat dit echt op gaat.
Wetenschappelijke onderzoeken zijn leuk en aardig maar het merendeel gericht op bodybuilding kan je met een korreltje zout nemen omdat de controlegroep zo goed als nooit vergelijkbaar zijn met echte bodybuilders van x gewicht en x gram aan gear in hun lichaam. Los te staan van de trainingservaring en of techniek etc.
Leo and longevity heeft Bonac geholpen met zijn comeback (de arnold classic 2022) waarin hij eerste had moeten worden ipv Curry.
Vigirous Steve is op gerespecteerde bodybuilding podcasts ook een gewilde gast vanwege zijn expertise. Dus ik vind niet dat dit echt op gaat.
Wetenschappelijke onderzoeken zijn leuk en aardig maar het merendeel gericht op bodybuilding kan je met een korreltje zout nemen omdat de controlegroep zo goed als nooit vergelijkbaar zijn met echte bodybuilders van x gewicht en x gram aan gear in hun lichaam. Los te staan van de trainingservaring en of techniek etc.
+100Leo and longevity heeft Bonac geholpen met zijn comeback (de arnold classic 2022) waarin hij eerste had moeten worden ipv Curry.
"Dit soort figuren" komt negatief over, ik weet niet wat je insteek precies is dan? Hellraiser vraagt of hun informatie betrouwbaar en of bruikbaar is. Ik geef aan dat ik vind dat dat in sommige instanties het geval is. Niemand heeft in zijn eentje alle wijsheid in handen. Maar ik vind hun niet vergelijkbaar met vele "influencers" die onbetrouwbare informatie delen.Weet je insteek van dit bericht niet, maar het klopt exact wat ik schreef.
Vroeger had je Iron Man Magazine, en een boek van oa Tudor Bompa, echt meer was er niet