Beste DBB forum lezers,
Zit al geruime tijd op die forum rond te kijken en heb me dan eindelijk ingeschreven.
Ik ben een jongen van net een maandje 19 en vertrek eind julie/begin augustes naar Amerika voor mijn sport, American Football.
Ik ga naar Independence Community College in Kansas, mijn voormalig Nederlands jeugd team coach zit daar en die wilde wel dat ik die kant op zou komen.
En die kans laat ik natuurlijk niet liggen.
Echter!!!
Ik moet nog wat aan spier aankomen.
Mijn stats:
19jaar
1.96m
+/- 101kg
Bench 4x 100kg
Mijn trainingschema is als volgt
Maandag: Krachttraining
Dinsdag: Krachttraining
Woensdag: Krachttraining(als ik les heb dan geen kracht) en Football training
Donderdag: Krachttraining
Vrijdag: Krachttraining en Football training
Zaterdag: rust
Zondag: Football training
Ik vertrek dus over 6 maanden naar Kansas en wil toch iets van 110/115 kg wegen en dan vooral spier natuurlijk
Ik neem momenteel Weight gainer van De Tuinen, maar hoor dat Mammoth Beter is, iemand ideetje?
Ik zou het relaxed vinden als jullie antwoorden voor mij hebben.
Alvast bedankt!!
Brian
Zit al geruime tijd op die forum rond te kijken en heb me dan eindelijk ingeschreven.
Ik ben een jongen van net een maandje 19 en vertrek eind julie/begin augustes naar Amerika voor mijn sport, American Football.
Ik ga naar Independence Community College in Kansas, mijn voormalig Nederlands jeugd team coach zit daar en die wilde wel dat ik die kant op zou komen.
En die kans laat ik natuurlijk niet liggen.
Echter!!!
Ik moet nog wat aan spier aankomen.
Mijn stats:
19jaar
1.96m
+/- 101kg
Bench 4x 100kg
Mijn trainingschema is als volgt
Maandag: Krachttraining
Dinsdag: Krachttraining
Woensdag: Krachttraining(als ik les heb dan geen kracht) en Football training
Donderdag: Krachttraining
Vrijdag: Krachttraining en Football training
Zaterdag: rust
Zondag: Football training
Ik vertrek dus over 6 maanden naar Kansas en wil toch iets van 110/115 kg wegen en dan vooral spier natuurlijk
Ik neem momenteel Weight gainer van De Tuinen, maar hoor dat Mammoth Beter is, iemand ideetje?
Ik zou het relaxed vinden als jullie antwoorden voor mij hebben.
Alvast bedankt!!
Brian