XXL Nutrition

American football workout

Brian89

Novice
Waardering
0
Beste DBB forum lezers,

Zit al geruime tijd op die forum rond te kijken en heb me dan eindelijk ingeschreven.

Ik ben een jongen van net een maandje 19 en vertrek eind julie/begin augustes naar Amerika voor mijn sport, American Football.
Ik ga naar Independence Community College in Kansas, mijn voormalig Nederlands jeugd team coach zit daar en die wilde wel dat ik die kant op zou komen.
En die kans laat ik natuurlijk niet liggen.
Echter!!!
Ik moet nog wat aan spier aankomen.

Mijn stats:

19jaar
1.96m
+/- 101kg
Bench 4x 100kg

Mijn trainingschema is als volgt

Maandag: Krachttraining
Dinsdag: Krachttraining
Woensdag: Krachttraining(als ik les heb dan geen kracht) en Football training
Donderdag: Krachttraining
Vrijdag: Krachttraining en Football training
Zaterdag: rust
Zondag: Football training

Ik vertrek dus over 6 maanden naar Kansas en wil toch iets van 110/115 kg wegen en dan vooral spier natuurlijk
Ik neem momenteel Weight gainer van De Tuinen, maar hoor dat Mammoth Beter is, iemand ideetje?

Ik zou het relaxed vinden als jullie antwoorden voor mij hebben.

Alvast bedankt!!

Brian

zou wel es goed kunnen dat je daar in Kansas snel iets krijgt om je kilo's te gainen.. ;) :D
ontopic : prachtige kans voor jou om je sport te beoefenen en om de Verenigde Staten te zien, geniet ervan! :cool:

veel succes gast,,
wat voor positie ben je,

vind echt een super vette sport en hoop dat je slaagd daar,
vind wel dat je veel kracht training doet, gewoon goed op je voeding letten en dan komt het goed

Dus je wil in 6 maanden minimaal 9 kilo aankomen. Dit is wel te doen, maar alleen weggelegd voor de echte bulkers onder ons denk ik. Tenminste, als we het hier over toenemende spiermassa hebben, want qua vet moet het wel lukken ;)

Mammoth is een zeer goede weightgainer, als je zelf denkt dat je te hard gaat qua vetpercentage, zou je ook Lean Gainer kunnen gebruiken, ik geloof ook van Interactive Nutrition. Volgens mij hoef ik je niet te vertellen dat je flink moet eten, want dat zit er vast wel ingebakken. Veel succes!

Naar Kansas shit man, je hebt echt geluk ik heb 2 jaar bij de amsterdam crusaders gespeeld maar ben helaas over gestapt naar free fight.

• Topic Starter Topic Starter
Zo ben even half uurtje van pc en gelijk al 5 reacties haha
Thanks gasten!:D

Ik speel Tight-end bij Lightning Leiden, vorig jaar mijn eerste seizoen gehad bij de senioren. Heb vooral natuurlijk ook mijn lengte mee als tight-end.
Het is niet zo dat ik alleen voor show sterk wil uitzien. Dus niet de BB type lichaam maar dat er ook veel kracht achterzit dan voor het blokken en door mensen heen lopen:-P
haha
Nou ik ga deze week dan Mammoth bestellen. Iemand nog echt goed training schema voor mij? Ik zit momenteel op Johan Cruyff University in A'dam dus daar geven ze je de tijd om je sport te beoefenen. Dus kom maar op met een mooi en effectief schema!

Zo ben even half uurtje van pc en gelijk al 5 reacties haha
Thanks gasten!:D

Ik speel Tight-end bij Lightning Leiden, vorig jaar mijn eerste seizoen gehad bij de senioren. Heb vooral natuurlijk ook mijn lengte mee als tight-end.
Het is niet zo dat ik alleen voor show sterk wil uitzien. Dus niet de BB type lichaam maar dat er ook veel kracht achterzit dan voor het blokken en door mensen heen lopen:-P
haha
Nou ik ga deze week dan Mammoth bestellen. Iemand nog echt goed training schema voor mij? Ik zit momenteel op Johan Cruyff University in A'dam dus daar geven ze je de tijd om je sport te beoefenen. Dus kom maar op met een mooi en effectief schema!

Bekijk bovenstaande link van mij. Defranco is een van de beste trainers op gebied van krachttraining gericht op AF.

Thanks man zit idd nu al op die site te kijken!
Zitten goeie dingen tussen

Train defranco style..vreet meer, want omdat je zo zit te hameren op een weightgainer, heb ik het idee dat je voeding nog beter kan...Indien je goed vreet (en dan echtgoed) moet je toch wel 10kg zwaarder kunnen zijn tegen het eind van dei 6mnden.
On season verbrand je wel weer genoeg om eventueel datl aagje spek kwijt te raken.

Trouwens have fun en geniet ervan, je hebt de kans waar ik altijd van heb gedroomd. You go dude!
Spelen de ortega's nog bij leiden?

Mijn voeding naast mijn weightgainer is goed daarom ben ik redelijk snel ook omhoog geschoten met mijn gewicht.

En ja de Ortega's spelen nog steeds;)

Train je niet te vaak? Je zou extreem veel squats/SLDLs(gemixed hoge en lage reps) kunnen proberen om dat gewicht aan te komen. Sowieso gewoon vreten alsof je leven ervan afhangt.

Er zijn genoeg routines gemaakt voor american footballplayers. Gebruik de searchfunctie maar eens op bill starr.

"ANTWERP DIAMONDS" zijn op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn om het sport 'american football ' te beoefenen. Indien je enkel wil kijken dan ben je meer dan welkom, iedereen is welkom op één van onze trainingen.

op woensdag vanaf 19.00 tot 21.00
op zondag vanaf 13.30 tot 16.30
(kijk op onze website voor meer informatie)

Deze sport is nu heel snel aan het opkomen in België en we hopen dat jij er een deel uit kan maken.

website > www.antwerpdiamondsfootball.be
forum > www.antwerpdiamondsfootball.be/phpBB3

wat spelen ze in België toch op slechte velden, bij rugby is het net zo erg.

Ik ben echt ontzettend jaloers.

In Belgie is American football praktsch onbestaand, echt jammer want het is mijn favoriete sport.

Ik wens je veel suces, maar je zal echt ongelooflijk hard moeten trainen.

Je hebt al geluk met je bouw

19jaar
1.96m
+/- 101kg

Voor een TE is dat praktisch perfect, gwn een beetje zwaarder enja, voor in de vs moet je natuurlijk serieus wat sterker worden maar dat weet je wel.

Veel geluk man.

Wat is de site van Bill Starr precies? Kom alleen maar op rare geocities.com sites of op reviews van hem uit.

Hij heeft zelf geen site. Hij heeft enkel een boek: "the strongest shall survive" uit de jaren 70. Sommige mensen hebben zijn programma's (licht aangepast) op internet gezet. Die geocities (madcow) die je gevonden hebt, is daar idd eentje van.

http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm

http://www.deepsquatter.com/strength/archives/manrodt4.htm

http://stronglifts.com/bill-starrs-strength-training-program-the-big-three/
Die laatste is wrs de beste voor een football-speler

rugby

Ok, dank je wel. Ik zoek eigenlijk rugby specifieke oefeningen, maar aangezien er over AF meer te vinden is, zoek ik daar meestal op.

Terug
Naar boven