ErasmusStudent
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 29%
Vandaag weer gaan trainen. Ik heb gepoogt wat zwaarder te gaan, vandaag stonden er niet zulke zware oefeningen op het programma.
Nog steeds niet wat het wezen moet, en ook steeds niet volle kracht.
Bekijk vrijdag van week 21: Progressie Posts Fatburn Log
Ik heb nu wel in ieder geval een duidelijker beeld van wat ik kan, en nu kan ik mijn uiteindelijke schame samen stellen.
Ik ga zondag even alles evalueren, en met mijn initiele schema van sets/reps, een goed eindschema maken.
Verder had ik alleen moeite met de squats en deadlift qua techniek, volgende week toch even de instructeur erbij halen, dan kan ik ook direct wat zwaarder.
Qua kracht heb ik toch nog steeds moeite met de chin-ups en pull-ups. Alleen bij die oefeningen ben ik echt volle kracht gegaan, maar ik zal toch proberen wat zwaarder te gaan.
--
Vraagje
Ik zie een aantal mensen de volgende methode hanteren:
Is dat een goede methode voor beginners, of toch liever gewoon 8-10 reps van elk oplopend gewicht.
Nog steeds niet wat het wezen moet, en ook steeds niet volle kracht.
Bekijk vrijdag van week 21: Progressie Posts Fatburn Log
Ik heb nu wel in ieder geval een duidelijker beeld van wat ik kan, en nu kan ik mijn uiteindelijke schame samen stellen.
Ik ga zondag even alles evalueren, en met mijn initiele schema van sets/reps, een goed eindschema maken.
Verder had ik alleen moeite met de squats en deadlift qua techniek, volgende week toch even de instructeur erbij halen, dan kan ik ook direct wat zwaarder.
Qua kracht heb ik toch nog steeds moeite met de chin-ups en pull-ups. Alleen bij die oefeningen ben ik echt volle kracht gegaan, maar ik zal toch proberen wat zwaarder te gaan.
--
Vraagje
Ik zie een aantal mensen de volgende methode hanteren:
Code:
10 x 60 kg
8 x 80 kg
6 x 100 kg
3 x 120 kg
Is dat een goede methode voor beginners, of toch liever gewoon 8-10 reps van elk oplopend gewicht.
Laatst bewerkt: