XXL Nutrition

IVDM - November 2016 - Skatermarvin

Bezoekers in dit topic

Vermakelijk interview Skatermarvin ! Ik miste alleen nog een stukje over je frustratie af en toe over de hoeveelheden die je kan eten, zonder dat je taille toeneemt! :P
Van de 'natty struggles' heeft iedere sporter die niet aan de drugs zit wel eens last vermoed ik. ;)


Nee nee, je begrijpt het verkeerd. DE REST VAN DE WERELD is gefrustreerd over hoeveel hij kan eten zonder dat zn taille toeneemt, niet Marvin zelf ;)


edit: Okee, niet de hele wereld. Alleen ik. Denk ik. Zucht.
 
Nee nee, je begrijpt het verkeerd. DE REST VAN DE WERELD is gefrustreerd over hoeveel hij kan eten zonder dat zn taille toeneemt, niet Marvin zelf ;)


edit: Okee, niet de hele wereld. Alleen ik. Denk ik. Zucht.

Ehh.. Marvin compenseert zijn gevreet in het weekend door de rest van de week kip&spinazie te eten hoor :D
 
Ehh.. Marvin compenseert zijn gevreet in het weekend door de rest van de week kip&spinazie te eten hoor :D

En sommige dagen leven op 800 kcals.....
 
Maar hoe kan het dat een natty als mister10 wel 100kg op 12% haalt en jij niet eens in de buurt komt?
 
Skatermarvin, zin in een extra vragenronde ?

Wie vind je de leukste mod ?

Do you even lift ?

Zou je ooit overwegen om CrossFit te gaan doen ?

Met welke Dbb'er zou je eens willen daten ?
 
Zo iets Sanca Saxon

zin in een extra vragenronde ?

Wie vind je de leukste mod ?
Wat is verstandig om hier te antwoorden? Ik verwacht nog steeds mijn troostprijs van Sanca Saxon en hij is een piraat..

Maar RFFNCK heeft dit interview geregeld en dat is natuurlijk ook veel waard...

Lastig, lastig..

Do you even lift ?

Wat moet ik hier nu op antwoorden? Ik loop weleens een rondje in de gym, maar telt dat ook als liften?

Verder vind ik mezelf er op niet geflexte foto's altijd uit zien als een non-lifter..kun je ook een half-lifter zijn:roflol:

Zou je ooit overwegen om CrossFit te gaan doen ?

Nooit volledig, maar een keer een WOD meepakken sta ik niet negatief tegen over.

Het lijkt me het leukst om de kipling pull-up te leren..:rolleyes:

Met welke Dbb'er zou je eens willen daten ?
Een bro-date of een date-date?:rolleyes:
 
je weet wat ze zeggen over mensen die heel vaak claimen dat ze natty zijn....
Was niet om een dergelijke discussie op te roepen maar eerder dat bepaalde delen lastig weg te lezen waren :p
 
:thumbs:

Maandag heb ik een kleinigheidje mee besteld voor je maar door die feestdag heb ik mijn pakje nog altijd niet in huis :mad:

Ik zou hier 3XL geantwoord hebben :heart:

Doe eens gek en doe beiden.
3XL loopt hier ook al even rond! Wie is er hier al het langst mod eigenlijk? Ik heb nog wel even geduld hoor..haha

Bro-date met Sanca Saxon of Robke78 llijkt me wel wat..of met jullie allebei..

En een echte date..even het forumchick-topic checken
Was niet om een dergelijke discussie op te roepen maar eerder dat bepaalde delen lastig weg te lezen waren :p
jullie mogen best een keer hier rellen..ipv in mijn log..
 
:( geen bro-date ?
 
Rotterdam is lekker centraal toch? :D

giphy.gif
 
Cool interview :marvin:
 
Back
Naar boven