- Waardering
- 22.094
Wie wordt het voor republikeinen denken jullie? Romney?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meeste Amerikanen begrijpen niet veel van de fed en hoe dat in elkaar zit. De meesten denken dat het een overheidsbank is terwijl het een privébank is die alles wat ze doet geheim kan houden. Een relatief kleine groep begrijpt dit en die steunen hem juist.Ik dacht juist dat Ron Paul niet populair was omdat hij de centrale bank wil afschaffen
De meeste Amerikanen begrijpen niet veel van de fed en hoe dat in elkaar zit. De meesten denken dat het een overheidsbank is terwijl het een privébank is die alles wat ze doet geheim kan houden. Een relatief kleine groep begrijpt dit en die steunen hem juist.
Ik zag laatst op CNBC geloof ik een aantal spontane reacties van gemiddelde Amerikanen op de kandidaten. Negatieve reacties op Ron Paul gingen er meer over dat ze hem te soft vinden (omdat hij bijv. defensie wil verminderen). Met dat soort niveau van kiezers heb je daar dus te maken. De angst van het terrorisme zit er nog diep in en dus kan het budget niet omlaag en moet de VS blijven investeren in oorlog (alsof dat helpt).
Ron Paul is de enige die het corrupte zooitje nog kan redden daar.
Hij is niet retarded.