Of gewoon de zonnepanelen uitzetten.Overvloedig is leuk, maar de beschikbaarheid wanneer mensen het willen gebruiken is dan wel een voorwaarde. Hoe zie jij dat zonder accu's?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of gewoon de zonnepanelen uitzetten.Overvloedig is leuk, maar de beschikbaarheid wanneer mensen het willen gebruiken is dan wel een voorwaarde. Hoe zie jij dat zonder accu's?

Simpel, minder budget naar de "stopcontacten op zee" en dat verplaatsen naar kerncentrales.![]()
Sven op 1 - Beluister Manon van Beek (ceo TenneT): Als kabinet meer kerncentrales wil, is uitbreiding nodig (4 oktober 2024) | Podcasts
Beluister Sven op 1: Manon van Beek (ceo TenneT): Als kabinet meer kerncentrales wil, is uitbreiding nodig (4 oktober 2024)www.nporadio1.nl
Simpel, minder budget naar de "stopcontacten op zee" en dat verplaatsen naar kerncentrales.
De laatste Jortcast gaat voor een groot deel ook over het thema energie.
De vrouwelijk filosoof is tenminste eerlijk in wat de Groene Gekkies willen. De Optimiist noemt ook de voordelen van kernenergie.
Is 2 dagen geleden gepost op YT, meer weet ik niet.
Is niet de podcast van afgelopen zaterdag.Is 2 dagen geleden gepost op YT, meer eeet ik niet.
Nee.![]()
Er ligt 60 miljoen euro klaar, maar kabinet worstelt nog met compensatie van de hoge energierekening
De gasprijzen stijgen opnieuw naar recordhoogte. In eerdere jaren konden mensen met een lager inkomen een beroep doen op de overheid voor hulp. Maar halverwege februari weet het kabinet nog niet hoe het huishoudens dit jaar gaat helpen met hun hoge energierekening.www.ad.nl
Zijn er hier nog mensen met een variabel contract?
Ja wij![]()
Er ligt 60 miljoen euro klaar, maar kabinet worstelt nog met compensatie van de hoge energierekening
De gasprijzen stijgen opnieuw naar recordhoogte. In eerdere jaren konden mensen met een lager inkomen een beroep doen op de overheid voor hulp. Maar halverwege februari weet het kabinet nog niet hoe het huishoudens dit jaar gaat helpen met hun hoge energierekening.www.ad.nl
Heb het van de zomer vast lasten leggen voor 3 jaar.![]()
Kan ik bij je wonenIk heb verdorie een dynamisch contract dus ben de lul in mijn net nieuwe huis.
Ja ik heb nog plek in de garage
Slim, in de zomerHeb het van de zomer vast lasten leggen voor 3 jaar.
Ik ook volgens mij, of misschien al weer 1,5 jaar geleden.Heb het van de zomer vast lasten leggen voor 3 jaar.
Dat is omdat hij een hekel aan homo's heeft.Hoezo staat @apfelstrudel als genegeerd lid bij mij hoe zet ik dit uit?