Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.756
Wie zegt dat ik homo ben kan er ook over liegen
Je weet het maar nooit hier
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zegt dat ik homo ben kan er ook over liegen
Hetero is die zeker niet.
Door op 'niet meer negeren' te klikken. Via naam of profielfoto staat het op de ledenkaart of profielpagina.Hoezo staat @apfelstrudel als genegeerd lid bij mij hoe zet ik dit uit?
Alleen @anytesters staat voor hem op geforceerd negeren, dacht door het aids krijgen.
Kan ook via mij tegen betaling van 100 euro
Komop, @Seth_Fit mag toch wel in natura betalen?
Alleen in natura is toegelaten, met bewijs.
Deal. Dat bewijs kan ik vast wel met Firefly maken
Nee sorry dat recht heb alleen jij op dit moment. En @Turouise
Zie je wel dat jij vieze dingen fotografeert
Sowieso!
Wat? Spontane HIV krijgen?
Ik vind voeten echt smerig ook bij een vrouw dus nee geen voeten

Beetje wazig, maar bruikbaar. Zeker als de sok wat ouder is.
Totdat de eerste blackouts komen omdat het lichtnet het allemaal niet meer aankan.
Om de wereld te redden en zielige eilandbewoners in de Stille oceaan te behoeden van natte voeten is alles mogelijk. Waar een paar jaar geleden 1 miljard bezuinigen op het onderwijs een veel en vel besproken hangijzer was in de media en de politiek, zijn er nu plotseling honderden miljarden beschikbaar voor allerlei vage klimaatdoelen. Geen haan die er naar kraait. Het ministerie van Volksgezondheid onder leiding van Hugo de Jonge verliest zomaar 5,1 miljard euro door onrechtmatige uitgaven tijdens de coronacrisis, uitgaven kunnen niet worden verantwoord. De heer de Jonge doet alsof zijn neus bloed en noemt het een socialmedia complot.
5,1 miljard.. weer geen haan die er naar kraait. Ja paar dagen ophef en daarmee was de kous af. Mensen zijn numb, zo ver afgestompt door alle schandelen tijdens Rutte 1,2,3 en 4 dat niemand geen f**k meer geeft, hetgeen al die r**ards in vak K vrij spellen geven.
De Nederlandse bevolking wordt massaal belast en aangestuurd (binnenkort verplicht) om zich in allerlei bochten te wringen om klimaatneutraal (retarded begrip btw) te worden. De kosten om deze doelen te verwezenlijken worden geschat op 1000 miljard. En dat terwijl het niet eens zeker is of de door politici beloofde impact ook daadwerkelijk gerealiseerd zal worden. 1000 miljard uitgeven op natte vingerwerk.. en zelfs als het zou kloppen is onze CO2 uitstoot globaal gezien slechts een druppel op een gloeiende plaat. Zelfs volgens de in de linkse klimaatprofetiëen gebruikte modellen is onze CO2 uitstoot, en het effect van ons CO2 neutraal maken, op globaal niveau compleet verwaarloosbaar.
Maar een daadwerkelijk probleem dat zeer zeker gigantische gevolgen zal hebben voor de Nederlandse bevolking, namelijk een toekomstig tekort in onze drinkwatervoorziening, en waar we nog alle tijd voor hebben om ons op voor te bereiden, wordt niks mee gedaan.
Ik kan het gewoon niet snappen. Net zoals met de steeds groter wordende druk op ons lichtnet waardoor massale blackouts dreigen te gebeuren aldus de topman van netbeheerder Liander. In plaats van massaal te investeren in het uitbreiden en robuuster maken van de energie-infrastructuur met oog op de toekomst, pompen we miljarden in kansloze windmolens, willen we van het gas af en moeten we allemaal elektrisch gaan rijden. Terwijl dit dus helemaal niet mogelijk is gezien ons lichtnet al bijna tegen zijn maximale capaciteit zit.
Iedereen is compleet fucking achterlijk geworden.
Stroomstoringen kwamen vroeger nooit voor?Tadaaa
![]()
Verkeerschaos en ontruimingen door grote stroomstoring
Den Haag is getroffen door een grote stroomstoring. Meer dan 45.000 woningen en bedrijven zitten volgens Stedin zonder stroom. De verwachting is dat de storing tot het begin van de avond gaat duren. Lees hier terug hoe Den Haag dinsdag zonder stroom zat.www.omroepwest.nl