MuscleMeat

Nieuws Amerikaanse verslaggeefster en cameraman doodgeschoten in live-uitzending

Voor één of andere reden blijf ik het ongeloofwaardig vinden. Het leek alsof dat eerste schot er toch wel op zou zijn, met dat kaliber kan je toch niet nog een heel eind gaan lopen?
Lijkt me nog steeds een promotiestunt voor het kanaal...

Wat

De politie heeft die dader ook als promotiestunt neergeschoten zeker

Ze hadden nog niet genoeg n*gers afgeknald ter promotie van hun korps

Voor één of andere reden blijf ik het ongeloofwaardig vinden. Het leek alsof dat eerste schot er toch wel op zou zijn, met dat kaliber kan je toch niet nog een heel eind gaan lopen? Lijkt me nog steeds een promotiestunt voor het kanaal...
Promotiestunt? Hoe achterlijk ben jij.

Het is natuurlijk gewoon een zionistisch complot. Promotiestunt, wat een sukkel.

Voor één of andere reden blijf ik het ongeloofwaardig vinden. Het leek alsof dat eerste schot er toch wel op zou zijn, met dat kaliber kan je toch niet nog een heel eind gaan lopen?
Lijkt me nog steeds een promotiestunt voor het kanaal...

geloof je het zelf ?

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Huh, hij schoot meerdere malen van een kort afstand op die vrouw en ze kon nog gewoon wegrennen(hoe ver is niet te zien) maar bij het eerste schot schoot hij op haar borstkas en daarna nog een paar keer op haar lichaam. Hoe is het mogelijk dat ze niet neervalt en gewoon wegrent? Ik ben geen expert in zulke zaken, kan iemand dat uitleggen?

Huh, hij schoot meerdere malen van een kort afstand op die vrouw en ze kon nog gewoon wegrennen(hoe ver is niet te zien) maar bij het eerste schot schoot hij op haar borstkas en daarna nog een paar keer op haar lichaam. Hoe is het mogelijk dat ze niet neervalt en gewoon wegrent? Ik ben geen expert in zulke zaken, kan iemand dat uitleggen?

dit idd

enkel in films vallen mensen meteen neer, denk ook aan de kip die onthoofd wordt die nog gewoon rondrent

.

Laatst bewerkt:
bush heeft het gedaan

kogel liet ook een heel moeilijk te zien spoor achter, chemtrails

ar9cXnR.jpg

Howdy!

Een redneck n*ger, wie had dat gedacht?

Sliep blijkbaar met mannen voor de dollars.

Stomme negert, Mr. Robot finale uitgesteld tot 2 september dankzij dit drama.

En nu lees ik hier dat het misschien in scene gezet is? Dus die 2 verslaggevers leven nog en moet ik toch de finale episode missen van 2u lang?

Moeten blanken nu niet gaan rellen? Winkels platbranden, auto's vernielen, je weet wel.

Terug
Naar boven