AndroidHealthClinic

Ampul opener

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jizzmaster

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ik weet niet of ik dit wel mag posten maar ik probeer het toch. Ik heb van mijn vrouw vijf ampul openers gekregen. Die had ze op haar werk gekregen. Ik heb er maar één nodig. De overige vier mag je tegen een gunstige prijs van me overnemen. Zeg maar 10 euro excl. verzendkosten. Let wel ik heb er nog maar vier incl. handleiding. Op=op en niet goed is geld terug.

kan je voor 2,50 bestellen bij de apotheek ;)

Ik heb bij mijn apotheek een "zaagje" om ampullen beter open te krijgen gekregen voor een democratische prijs van 0 € :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou snap ik wel waarom mijn vrouw ze als relatiegeschenk heeft gekregen. Ik wist niet dat ze zo goedkoop waren. In ieders geval mensen, koop ze bij de apotheek. De andere vier geef ik wel weg aan mijn trainingsmaten. :D

Slotje dan maar? :p

hey das handig.. bij mij knallen die klote ampullen meestal kapot tussen mn vingers :P geef mij maar 10ml vials :D

• Topic Starter Topic Starter
Handeltje????????????? Ik had ze ook gewoon weg kunnen geven, maar dan had ik waarschijnlijk duizenden PM-en gehad. Om te laten zien dat het me niet om het geld ging geef ik er twee gratis weg ( de andere twee zijn voor mijn trainingsmaten). Dus mail me maar.

En Moderator doe maar een slotje erop!!

[Link niet meer beschikbaar]

Dit link is een video van de opener en zijn gebruiksgemak.

Jizzmaster zei:
Handeltje????????????? Ik had ze ook gewoon weg kunnen geven, maar dan had ik waarschijnlijk duizenden PM-en gehad. Om te laten zien dat het me niet om het geld ging geef ik er twee gratis weg ( de andere twee zijn voor mijn trainingsmaten). Dus mail me maar.

En Moderator doe maar een slotje erop!!

[Link niet meer beschikbaar]

Dit link is een video van de opener en zijn gebruiksgemak.

:roflol:

Laat je niet zo opnaaien ;)

Ik had geen idee wat zo'n ding kost, dus als iemand 20 euro had gezegt had ik ook niet beter geweten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven