AndroidHealthClinic

Anabole verkeerd gebruikt !!!!

verantwoord gebruik zal denk ik niet meer schade aanrichten dan wat de pubers tegenwoordig doen(40 biertjes per weekend), vind het zelf dan ook raar dat anabolen in de illegaliteit zijn verstopt wat juist gevaar met zich meebrengt in de vorm van fakes terwijl alcohol aan elke minderjarige debiel verkocht wordt.
Bovendien weet niemand wat de toekomst brengt, je zou zo maar over 2 jaar onder een bus kunnen komen, met je vakantievlucht in de oceaan belanden of door een iraanse kernraket weggevaagd worden.

Dus als je zo nodig een kuurtje wilt doen, doe het dan wel verstandig met de nodige kennis van zaken en voorbereidingen, laat je van te voren even testen bij de dokter op belangrijke punten om erachter te komen of je niet erfelijk bent benadeeld en gaan met die banaan, pak er lekker 5-10 kilo bij ,voel je er goed bij en leef door in de wetenschap dat die hypocriete zuiplappen en stofzuigers stukken slechter af zijn dan jou.

anabolen zijn slecht voor je!! maar als je junk bent zorgt de regering dat je je metadon gewoon op de hoek van de strraat kan krijgen

anabolen zijn slecht voor je!! maar als je junk bent zorgt de regering dat je je metadon gewoon op de hoek van de strraat kan krijgen

Ok, methadon word gratis verstrekt
welk steroid vind je dan dat de regering gratis moet verstrekken ?

'' alcohol aan elke minderjarige debiel verkocht wordt. "
jah dit is ook illegaal kerel

zou helemaal mooi verhaal worden als steroids legaal worden..

'' alcohol aan elke minderjarige debiel verkocht wordt. "
jah dit is ook illegaal kerel

zou helemaal mooi verhaal worden als steroids legaal worden..

weet ik, maar het wordt wel gewoon gedaan en ik zie de politie geen jacht maken op die "dealers"

• Topic Starter Topic Starter
robbert ofzo heb jij niets anders te doen ofzo
ga knikkeren of in zandbak spelen
vooral juow mening of post hoef ik niet te ontvangen

Ik zou graag willen dat je niet reageert op mijn post

bedankt

heb je t tegen mij..?

:roflol:

bedankt

ben gewoon eerlijk en ik spreek namens velen anderen die dr net zo over denken:D

als je dit soort vragen stelt kun je zulke reacties verwachten, maar dat had je al kunnen weten als je de stickies had doorgelezen:rolleyes:

:study:

bedankt

mag ik wel reageren dan??
knikkeren is een hele leuke hobby trouwens, wil je daar geen geintjes over maken?
en wat jij doet, fl*kkeren.. zeuren wij rtoch ook niet over??

mag ik wel reageren dan??
knikkeren is een hele leuke hobby trouwens, wil je daar geen geintjes over maken?
en wat jij doet, fl*kkeren.. zeuren wij rtoch ook niet over??

trouwens ik krijg nog een mootjesbonk van je die ik laatst van je heb gewonnen :mad:
Zo niet smijt ik de volgende keer zand in je ogen, of sla je met mijn gele schepje

trouwens ik krijg nog een mootjesbonk van je die ik laatst van je heb gewonnen :mad:
Zo niet smijt ik de volgende keer zand in je ogen, of sla je met mijn gele schepje

godver!!!
ik al blij, haha hij's het vergeten:D
maar nee hoor, geheugen als een olifant hoor die olddutch!!
je houdt hem te goed :D

Terug
Naar boven