Fitness Seller

Anabolen advies

Test 500mg 1-16wkn
Tren 200mg 1-10wkn

En dan denk ik dat je als boxer genoeg agressie moet hebben.En voor te groeien ook nog is honger

ik heb niet veel verstand van aas misschien dat dit daarom een domme vraag is maaaaar,

neem je dan elke week 1x 500mg die je in een keer in je spuit?

2x250mg injecteren voor betere bloedwaarde.

maar, geen domme vraag...alleen je bent een beetje lui.

Het schema wat je gepost hebt, zal een kleine 3000 kcal zijn. Dit is te weinig voor jou.
Ik zit zelf persoonlijk op 3300 kcal en ik kom zeer langzaam bij. Jij bent echter veel langer als mij, waardoor je voedingsbehoefte ook nog eens omhoog gaat. Dus gewoonweg meer eten. Je zou eens kunnen proberen met oats. Makkelijke en goedkope bron om wat extra's binnen te krijgen. Ik raadt je af om met jouw stats al aan de anabolen te beginnen. Als je niet weet aan te komen door middel van je voeding zal je door anabolen wel een klein beetje aankomen, maar dit zal je vervolgens ook weer verliezen, doordat je voeding niet op orde is. Succes ermee.

Hallo ik heb mij hier aangemeld om hopelijk hier advies tekunnen krijgen ik train nu drie jaar en wil graag eens een kuurtje gaan pakken maar het probleem is dat ik een aandoening heb aan mijn schildklier waardoor ik het medicijn euthyrox dagelijks moet gebruiken om mijn hormonen opgang tehouden weet iemand of ik met dit medicijn zou kunnen gaan kuren of het wel samen kan heb al vannalles gedaan om aan info tekomen maar niemand heeft mij tot nu toe kunnen helpen ...en mijn huisarts tja die zwijgt.... mvg ray:D

Het schema wat je gepost hebt, zal een kleine 3000 kcal zijn. Dit is te weinig voor jou.
Ik zit zelf persoonlijk op 3300 kcal en ik kom zeer langzaam bij. Jij bent echter veel langer als mij, waardoor je voedingsbehoefte ook nog eens omhoog gaat. Dus gewoonweg meer eten. Je zou eens kunnen proberen met oats. Makkelijke en goedkope bron om wat extra's binnen te krijgen. Ik raadt je af om met jouw stats al aan de anabolen te beginnen. Als je niet weet aan te komen door middel van je voeding zal je door anabolen wel een klein beetje aankomen, maar dit zal je vervolgens ook weer verliezen, doordat je voeding niet op orde is. Succes ermee.
Zou het 3000kcal zijn denk je? Ik denk niet dat je dat haalt met voeding.

Test 500mg 1-16wkn
Tren 200mg 1-10wkn

En dan denk ik dat je als boxer genoeg agressie moet hebben.En voor te groeien ook nog is honger

Tren ook al lage dosis? deze gast heeft iedere cm^3 van zijn long i houd nodig tijdens t trainen. Dus om tren voor te stellen voor een eerste kuur is uiters niet doordacht.

Hallo ik heb mij hier aangemeld om hopelijk hier advies tekunnen krijgen ik train nu drie jaar en wil graag eens een kuurtje gaan pakken maar het probleem is dat ik een aandoening heb aan mijn schildklier waardoor ik het medicijn euthyrox dagelijks moet gebruiken om mijn hormonen opgang tehouden weet iemand of ik met dit medicijn zou kunnen gaan kuren of het wel samen kan heb al vannalles gedaan om aan info tekomen maar niemand heeft mij tot nu toe kunnen helpen ...en mijn huisarts tja die zwijgt.... mvg ray:D

gast, waarom post je in een 2 jaar oud topic met als doel volgens mij zelf een topic te openen???????
misschien verstandig om eerst even uit te zoeken hoe een forum nou echt werkt..

dit werkt nogal verwarrend geloof ik.

shit man

't is een kickboxer, geen bodybuilder...
Als hij kracht wilt, waarom raadt niemand dan anavar aan?
Anavar is milder dan test, je zal meer kracht nemen en minder opvallend in massa aankomen.

Omdat dit topic 2 jaar oud is .....

Vervang die 12:00 en 15:00 met 2 goeie maaltijden! ( Pasta, rijst ) + ( kip, gehakt ) etc! Ik had zelf ook zwaar ondergewicht en had altijd het idee dat ik genoeg at, wat natuurlijk niet zo was. Kort en intensief trainen en veel eten. Nog lang niet aan aas denken met dit voedingsschema. Suc6;)

OMGGGGG LAAT een MOD deze topic AUB sluiten tis al 2 JAAR OUDE TOPIC.

Terug
Naar boven