XXL Nutrition

anabolen in buitenland

bubbah

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
hoi hoi ,

ik vertrek binnekort naar spanje voor een tijdje en heb gehoord dat je daar vrij vlot aan winstrol ed kan geraken zonder voorschrift??

iemand ervaring mee??

goede vriend vertrekt ook naar hongarije ? en kenne ook paar man die wekelijks op en af rijden.. wat is daar de situatie ivm verkoop /prijzen /kwaliteit..? verkrijgbaarheid???

kijk alvast uit naar jullie reacties..

Een van de enigste dingen dat ik in de apo daar zou halen is nolva. Gewoon omdat het vrij verkrijgbaar is en echt cheap en dan heb je nog HG.. En arimidex is HG niet te moeite, is heel duur als ik het me goed meen te herinneren, dus dat pak je beter hier in je eigen land UG. ( dit mbt spanje trouwens)

Zoals eigenlijk al vaak gezegd wordt. Koop dingen die vertrouwd zijn. Gewoon hier in NL. Loop geen onnodig risico voor zulke kleine dingen. Hier is alles tegenwoordig voor een aardige prijs verkrijgbaar.

Mijn advies aan iedereen, koop altijd hier in NL. Er is genoeg kwaliteit aanwezig hier!

@ TS: succes met je aankoop!

In Hongarije wordt vrijwel alle AAS (vooral: Naposim,Test E, Sust) nagemaakt, daar komt ook 70% van de namaak zooi vandaan.. zonde van het op en neer rijden!

Terug
Naar boven