XXL Nutrition

Anabolen voor vrouwen???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh okeee. mooi hoor! goed werk! ik heb nog geen fotos. moet toevoegen. zal het van de week doen dan zal je mij zien :) mag ik je toevoegen aan mijn contactpersonen?
 
ja ja, ja, sorry ken je niet. heb jij ervaing met gewichtstraining dan?
 
oh okeee. mooi hoor! goed werk! ik heb nog geen fotos. moet toevoegen. zal het van de week doen dan zal je mij zien :) mag ik je toevoegen aan mijn contactpersonen?

Dat mag wel ja :cool:
 
ja ja, ja, sorry ken je niet. heb jij ervaing met gewichtstraining dan?

pfffff wat ben jij moeilijk zeg! kan je niet gewoon antwoord geven. Jij beantwoord een vraag met een wedervraag.

Nee ik zit op dit forum omdat ik met leuke mannen wil webcammen.... :eek2:
 
je zal er geen spijt van krijgen :)
 
nogmaals het is nw voor mij, duzzzzzzzzzz... dan moet je mij wel begrijpen.

maar goed, graag advies,

ik train dan 2 x per week benen( squats en legg press, deadlift en probeer twee keer per week bovenlichaam, de armen en schouders/rug( combineer ik dan)

bedoel je dit?
 
nou ja, niet zomaar oordelen, dank u.ik heb toch serieuse probleem en zoek contacten die mij daarbij kunnen helpen, pffffffff , voor alle duidelijkheid.
 
nogmaals het is nw voor mij, duzzzzzzzzzz... dan moet je mij wel begrijpen.

maar goed, graag advies,

ik train dan 2 x per week benen( squats en legg press, deadlift en probeer twee keer per week bovenlichaam, de armen en schouders/rug( combineer ik dan)

bedoel je dit?

JA! Train je je borst niet? Ik trainde eerst 5 x per week. Nu ga ik minder doen op advies van trainer. 4 x per week. Ik heb een split schema van 3 dagen. Dus 2x per week de zelfde spiergroep. Ik vind zelf 3 x per week niet erg veel.
Train je met zwaar gewicht weinig reps of licht en veel reps?
 
ik train met weinig reps en zwaar gewicht, heb je prive site? praat beter nml. als je dat wil tenminste.

drie weken is zekers weinig maar daar heb k ook mn reden voor. k wil mnml meer nadruk leggen op mn benen, maar op een of andere manier wilt t niet.
 
ik train met weinig reps en zwaar gewicht, heb je prive site? praat beter nml. als je dat wil tenminste.

drie weken is zekers weinig maar daar heb k ook mn reden voor. k wil mnml meer nadruk leggen op mn benen, maar op een of andere manier wilt t niet.

ik heb geen prive site.... Ik zat ook net te denken waarom ze hier geen echte chat box hebben?!

Ik heb het idee dat jou trainer niet helemaal snapt wat je wilt.... En het is natuurlijk ook een beetje aanleg. Maar je traint al 3 jaar 3x per week?
 
Heb je geen msn torrina ^ ^
 
heb je geen hotmail of zo? mss ga ik te ver. kijk maar.

nou nee, drie keer per week sinds een half jaar. maar ik vrees zo , ik val alleen af. ik zie gewoon niet dat mn spier groeit, of tewel dat ik vooruitgang boek.. starks hou ik geen bil meer over, pffffffffff... mn trainer zegt dat ik spier pomp als ik zwaar pak en weinig herhalingen. Maar zo moet t toch ook? pfff, als ik geen aanleg heb, wat moet ik dan? ik word er niet goed van.
 
Hahaha zit die torrina toch even om een lul verlegen.
 
je moet er meer over lezen. Ik merk dat je nog meer moet leren. Het gaat niet zo snel allemaal. Gedult. En meer proteiine eten.... ik eet wel 350 gr per dag + 2 shakes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven