XXL Nutrition

Anabolen voor vrouwen???

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wauw 350 gram? das enorm, is dat niet te veel? hoeveel weeg je dan?

dan mag je mij dan voedingsadvies geven :)
 
Hmm,
De meeste vrouwen zitten al aan de pil, dit kan ook van invloed zijn op je hormoonhuishouding of vochtpercentage. (er zijn verschillende soorten, met verschillende bijwerkingen, maar dat was een ander forum:p)
Als je hier anabolen bij neemt?:rolleyes:
Never nooit aan sustanon of testosteron beginnen, houd het in ieder geval bij milde anabolica zoals deca of primo als je besluit iets te nemen.
Of je moet een snorretje, een diepe Amanda Lear stem en een clitoris in de vorm van een derde been willen? Want daar hebben we het dan over! En eeeuuuhh niet meer terug te draaien als je het eenmaal zover hebt laten komen brother!!:cool:
Het is eigenlijk de omgedraaide wereld. Mannen krijgen borsten van hormonen:p, en vrouwen worden man!
Spieren krijg je door training en rust in combinatie met voeding en duur.
Blijf geduldig, en blijf volhouden, ook al lijk je niet vooruit te gaan.
Probeer een ander trainingsschema, die volle billen krijg je van fietsen en squaten. (denk maar aan powerlifsters:rolleyes:)
Je vetpercentage is te hoog, daardoor zie je je spieren niet. Als je ze ziet kun je er aan werken, en is dat een extra stimulans.;)
 
Idd voeding en training is het belangrijkste!!

En zoals nu al een paar keer is gezegd en ik doe het lekker nog een keer :D Zonder wedstrijd ambities zet AAS dan gauw uit je hoofd.. is echt niks voor vrouwen!!!

En als je misschien eigenwijs bent en toch gaat gebruiken doe dan eens wat research over anavar, dat is iets wat wel eens door vrouwen word gebruikt maar ik raad het je niet aan!! Maar ik kan je daar verder weinig over vertellen, heb er geen ervaringen mee!

Succes verder ;)
 
@ Torrina

Kijk eens naar deze link ;)

Misschien dat je nu anders gaat denken over vrouwen aan de anabolen ;)

[Link niet meer beschikbaar]

Zo kan het er dus uit komen te zien na gebruik van anabolen.
 
rusher ik voel me ook onzeker :(
weet jij wat de reden daarvoor is?

oja, ik weet het alweer, mijn voeding en training sucken allebei en het lukt me maar niet om er wat aan te doen :o
de stickies zijn saai, ik mag hier toch wel komen he?

oei oei, point taken hoor! :o

wat je zegt is duidelijk. het verschil is dat ik van jou 'weet' waar je mee bezig bent; en dat je iig redelijk op de hoogte bent van aas en de sides die daarbij komen kijken.. van TS had ik die indruk dus nog niet, vandaar mn reply zoals ik die gegeven heb... ik zal me voortaan niet zo betuttelend opstellen, tevreden nu miss? :D
 
heb je geen hotmail of zo? mss ga ik te ver. kijk maar.

nou nee, drie keer per week sinds een half jaar. maar ik vrees zo , ik val alleen af. ik zie gewoon niet dat mn spier groeit, of tewel dat ik vooruitgang boek.. starks hou ik geen bil meer over, pffffffffff... mn trainer zegt dat ik spier pomp als ik zwaar pak en weinig herhalingen. Maar zo moet t toch ook? pfff, als ik geen aanleg heb, wat moet ik dan? ik word er niet goed van.

Dan eet je minder dan je verbrand.
Als je meer eet dan je verbrand kom je aan en hopelijk voor jou in spiermassa.

Dus meer eten !!!

Herhaling uitgelegd:
1-5 herhalingen = vooral kracht
6-12 herhalingen = vooral massa (spier aankomen dus)
hoger = spier uithoudingsvermogen
 
70 kilo voor een vrouw met jouw lengte vind ik nogal wat, tenzij je nog aardig wat vetreserves hebt? Als dat een 'droog gewicht' was (minder dan 10% vet) dan zag je er absoluut steviger dan 'vrouwelijk' uit.

Als je je vetreserves er eerst 'afbrand' door te trainen en uitgebalanceerd te eten krijg je een gelijnder figuur. Je spieren zullen beter uitkomen en daarmee zul je er gespierder uit zien ook al heb je minder 'volume'.
Je traint al 3 jaar dus je moet echt al wel wat vooruitgang geboekt hebben maar als dat onder een laagje vet verstopt zit dan zie je die vooruitgang niet.
Ben je wel duidelijk sterker geworden?

Zoals velen je inmiddels al verteld hebben als je echt al wilt aankomen: meer eten! Verdiep je daar liever in dan in de AAS, Too Much gaf al een 'leuke' beschrijving van de onomkeerbare(!) side effects bij vrouwen.

Een van de jonge vrouwen bij mij in de gym gaat ook helemaal voor spiermassa, heeft het laatste half jaar na stevig buffelen de bouw van een jongen (nog niet die van een 'man'). Maar zij was ook al aardig 'droog' voordat ze de spiergroei in ging. Het komt wel maar het gaat in kleine stapjes. Volhouden dus.
 
iemand nog een reactie?

Je eet veel te weinig koolhydraten!!! Om spiermassa te winnen moet je meer kcal eten dan je nodig hebt.
Zoals hierboven .... neem eens een kijkje bij de sectie voeding
 
Sure:

Zet androgene anabole steroiden uit je hoofd en spendeer de komende maanden in de voedingsectie.

Goede post. Niets aan toe te voegen. De topicstarter heeft idd niets te zoeken in de AAS sectie aangezien ze nog heel wat aan haar training en voeding kan verbeteren. :)

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven