Fitness Seller

Anabolenpolie op Eenvandaag

El Tigre Grande

Advanced Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
106
Iemand vanavond Eenvandaag gezien? Ging over de anabolenpoli en een gesprek met Roy die al 30jr gebruikt. Heb het zelf nog niet gezien en helaas staat het nog niet bij uitzending gemist...
Op de site van Eenvandaag staat kort beschreven waar het over ging. Je kunt daar ook op reageren.

Laatst bewerkt:
Zal morgen wel online staan gok ik.

Zie topic dat er al over bestaat;)

• Topic Starter Topic Starter
Huh? Ben ik zo blind dan? Post hier ff een linkje als je wilt, dan kan deze daarna gesloten worden.

ja, was maar een kort stukje over wat de meesten hier wel zullen weten. maarja er werd toch minder gegeneraliseerd als dat ik dacht.

Eenvandaag is meestal wel aardig objectief idd. Daarom ben ik wel nieuwsgierig!

uitzending gemist dan 1 vandaag opzoeken. Het is het laatste deel van 1 vandaag.

wel leuk om te kijken maar komt weinig nieuws naar voren.
Een "gebruiker" wordt geïnterviewd die al 30 jaar gebruikt.

OK, TOP!
Deze mag op slot.

Nou ze hadden geen beter uithangbord kunnen kiezen als Ron, 30 jaar aan de anabolen en hij ziet er niet uit. En van een domheid pfff.

Ze hadden hem ook niet in de sportschool moeten interviewen. Bij hem thuis, of in het ziekenhuis was beter geweest. Dan kon hij vrijuit praten. Nu denkt hij waarschijnlijk meer aan zijn reputatie. De gym is waarschijnlijk net de plek waar hij zich het mannetje voelt.

Verder vond ik het aardig objectief. Wel jammer dat ze niet verder ingingen op bijvoorbeeld de meest voorkomende klachten ofzo.

Ik vond vooral dat alles op een hoop gegooid werd. Een enkel kuurtje, 1-2 x per jaar een kuur, continu kuren en periodes van tientallen jaren; dat zijn verschillende categorieën met verschillende risico's.

Jammer dat het item zo kort was en de spreektijd van de endocrinoloog binnen het item ook zo kort. Die man die 30 jaar gebruikt had toch niks te melden verder, had hem uit de reportage gehaald.

bull

beetje bullshit wat ie vertelde, ik had hier ook een uitnodiging voor gehad maar ben er niet op ingegaan en zodoende kwam deze man van 30 jaar ervaring uch uch....enige wat ie kon was wat namen opnoemen van artikelen die ie gebruikt had that's it. En ik kan er zo mee stoppen wanneer ik dat wil ja hoor vandaar dat je gaat zeggen ik gebruik al 30 jaar. MORON !!

[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Ymir
in de filpjes tussendoor laten ze bodybuilders zien en ze interviewen iemand die al 30 jaar gebruikt, maar als ze me hadden verteld dat het een bouwvakker was die in het weekend een kratje pils wegdrinkt, had ik ze ook geloofd. weer een fijne reportage, as always

in de filpjes tussendoor laten ze bodybuilders zien en ze interviewen iemand die al 30 jaar gebruikt, maar als ze me hadden verteld dat het een bouwvakker was die in het weekend een kratje pils wegdrinkt, had ik ze ook geloofd. weer een fijne reportage, as always

Haha ik moet je er gelijk ingeven :D

Laatst bewerkt:

idd dat bedoel ik

volgens mij heeft ie ooit eens heeeel hard geroepen :eek: :D

Lijkt me meer een stevige bouwvakker, die naar iedereen schreeuwt.

Terug
Naar boven