Fitness Seller

anabolenspul

pure_desi

Novice
Waardering
0
hello

ik wil anabolen gaan gebruiken. ik heb alleen heel weinig kennis ervan. kunnen jullie mij misschien wat duidelijkheid verschaffen omtrent het gebruik hiervan, de hoeveelheid en bijwerkingen.

ik dacht zelf aan de wat "mildere" anabolen. ik ga gewoon pillen slikken.

wat kunnen jullie aanraden? en waar kan je verder advies inwinnen omtrent dit spul?

oja en hoe kan je de "echtheid" controleren?

als ik jou was zou ik eerst wat info zoeken zodat je weet waar je mee bezig bent je kunt liever een spuit nemen dan pillen

Ik ben ook geen A.S Goeroe maar ik weet wel dat slikken een stuk zwaarder is voor je lever.en wat zijn je stat's? en wat is je doel?

Je moet er sowieso niet aan beginnen als je er nog niets vanaf weet. Voor uitleg over de verschillende steroiden kun je hier genoeg lezen; (wel in het engels) http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm

Kijk hier in het steroiden-forum naar wat anderen gebruiken in hun kuur zodat je snapt welke middelen voor welke doeleinden worden gebruikt. Er zijn hier genoeg voorbeeldkuurtjes te vinden, ook voor beginners..

• Topic Starter Topic Starter
doel is meer inhoud krijgen in de spieren.

wat zijn stats??

MmS zei:
Lengte, gewicht, vetpercentage,leeftijd en trainingsjaren zou ook wel handig zijn om te weten :thumbs:

ben 1.72
weeg ongeveer 65 kilo
vetpercentage weet ik niet.. maar ben wel mooi droog (zeggen mensen van de sportschool en anderen)
ben 20 jr
en train een jaar

pure_desi zei:
ben 1.72
weeg ongeveer 65 kilo
vetpercentage weet ik niet.. maar ben wel mooi droog (zeggen mensen van de sportschool en anderen)
ben 20 jr
en train een jaar

Ik denk dat het dan nog te vroeg voor je is. Als je nu zou beginnen met kuren zou je last kunnen krijgen van pezen en aanhechtingen.
Belangrijk is dat je eerst zoveel mogelijk natuurlijke groei uit je spieren haalt want zodra je een eerste kuur hebt gedaan zal je erna minder goed zonder kunnen groeien. Met een goed voedingsschema en wat creatine zou je naar mijn idee nog goed vooruit kunnen gaan. Je zou nu al kunnen beginnen met info inwinnen omtrent anabolen voor een later tijdstip wanneer je er wel klaar voor bent..

MmS zei:
Ik denk dat het dan nog te vroeg voor je is. Als je nu zou beginnen met kuren zou je last kunnen krijgen van pezen en aanhechtingen.
Belangrijk is dat je eerst zoveel mogelijk natuurlijke groei uit je spieren haalt want zodra je een eerste kuur hebt gedaan zal je erna minder goed zonder kunnen groeien. Met een goed voedingsschema en wat creatine zou je naar mijn idee nog goed vooruit kunnen gaan. Je zou nu al kunnen beginnen met info inwinnen omtrent anabolen voor een later tijdstip wanneer je er wel klaar voor bent..

Ben ik mee eens, maar ben niet eens met dat je na een kuurtje minder zou groeien.
Na 3 maanden ben je hersteld en groei je weer op je eigen testo.
Uiteraard groei je langzamer als je dichter bij je natuurlijke limiet komt,
maar dat is ook bij natural bodybuilders het geval.

Maaruh pure-desi, ik weet niet hoeveel je aan bent gekomen,
maar met een goed voedingsschemaen trainingschema moet iedere
beginner het eerste jaar wel 20 kilo aan kunnen komen.

Zelf maakt het me niet echt uit of je nou naar 1 jaar bodybuilding
wilt gaan spuiten, maar je moet wel wat behaald hebben.
Als je nu een kuur gaat doen kom je mischien super veel aan
en raak je alles na je kuur weer kwijt.

MmS zei:

creatine werkt mij mij alleen als ik een hele stoot neem en dat een langere periode volhoud. zo gauw ik ermee stop dan zakt mn spiermassa weer weg :S ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het niet frequent inneem..

maar okeej bedankt voor je uitleg!! :)

Wat eet je zoal op een dag?? Hoveel gram eiwit krijg je binnen??
Vertel eens, want ik vermoed dat je te weinig eet..

jay impel zei:
Maaruh pure-desi, ik weet niet hoeveel je aan bent gekomen,
maar met een goed voedingsschemaen trainingschema moet iedere
beginner het eerste jaar wel 20 kilo aan kunnen komen.
je moet er dan wel bij zeggen dat meer dan de helft vet en water is. 20kg spieren in één jaar. no way. naturel misschien de helft. we moeten toch een beetje eerlijk blijven.

OMG.

Het wordt weer voorjaar hoor... :suicide:

Stomper zei:
Wat eet je zoal op een dag?? Hoveel gram eiwit krijg je binnen??
Vertel eens, want ik vermoed dat je te weinig eet..

een half brood uhm..stevig avond eten..met veel groente enz. ik drink veel melk en een eiwit shake na trainen en een weightgainer als ik thuis kom

Dat dit topcic dicht gaat en je eerst nog wat jaartjes mag gaan trainen en research doen voor je uberhuapt aan AAS gaat denken.

skydirk zei:
je moet er dan wel bij zeggen dat meer dan de helft vet en water is. 20kg spieren in één jaar. no way. naturel misschien de helft. we moeten toch een beetje eerlijk blijven.

Elke maand 2 kilo pure spier is te behalen met een goed vreet en train scheem

Terug
Naar boven