MuscleMeat

anabolenspul

Jay Impel zei:
Elke maand 2 kilo pure spier is te behalen met een goed vreet en train scheem

Als je goede aanleg hebt wel ja. Maar ik vind dat je dit soort conclusies niet moet trekken omdat er altijd wel een paar maanden zijn dat je groei tegen valt! Ik denk dat je met 10 kilo pure spiermassa per jaar heel blij kunt zijn als naturel! :)

• Topic Starter Topic Starter
LeXxx zei:
Als je goede aanleg hebt wel ja. Maar ik vind dat je dit soort conclusies niet moet trekken omdat er altijd wel een paar maanden zijn dat je groei tegen valt! Ik denk dat je met 10 kilo pure spiermassa per jaar heel blij kunt zijn als naturel! :)

ik vraag me af hoe jullie dat vasthouden :S
ik was eerst 7 kilo aangekomen, werd een keer ziek en BAM meteen alles weg :(

Dat zul je ook met het "anabolenspul" meemaken, word je 1 keer ziek bam alles weg. :cool:
Als je naturel getrainede spieren niet weet te behouden, vergeet de anabolenspul spieren dan maar.

hoe kan iemand naturel 20kg pure spier winnen in een jaar? ik zou het eigenlijk graag weten. ik weeg nu 20kg meer dan toen ik begon en ik train al 5 jaar. het is wel degelijk spier want ik ben niet vetter dan toen. die eerste tien zijn er ook het eerste jaar bijgekomen, dat wel. het derde jaar heb ik wel wat getraind maar niet serieus. dat jaar heb ik eigenlijk niets gewonnen. maar dan nog. dan heb ik er toch 4 jaar over gedaan. of heeft mijn leeftijd er mee te maken.

ik train nu 10 maanden en ben 17 kilo aangekomen en mijn vet% is ongeveer gelijk gebleven rond de 10/11% dus het is niet slim om nu al AAS te gebruiken eet gewoon goed en veel en gebruik regelmatig creatine

skydirk zei:
hoe kan iemand naturel 20kg pure spier winnen in een jaar? ik zou het eigenlijk graag weten. ik weeg nu 20kg meer dan toen ik begon en ik train al 5 jaar. het is wel degelijk spier want ik ben niet vetter dan toen. die eerste tien zijn er ook het eerste jaar bijgekomen, dat wel. het derde jaar heb ik wel wat getraind maar niet serieus. dat jaar heb ik eigenlijk niets gewonnen. maar dan nog. dan heb ik er toch 4 jaar over gedaan. of heeft mijn leeftijd er mee te maken.

Vorig jaar juni begon ik met een goed dieet en ben ik in 9 maanden
van 68 kilo naar 85 kilo gegaan en nog steeds ripped.
Ik heb dus 1,9kg per maand gehaald terwijl ik ectomorphe ben.
Maar idd kan leeftijd een rol spelen.

@Jay Impel
17 kilo in 1 jaar netjes :thumbs:

At Dirk, discusieer dit maar eens met admin, Big T. ;)

Jay Impel zei:
Vorig jaar juni begon ik met een goed dieet en ben ik in 9 maanden
van 68 kilo naar 85 kilo gegaan en nog steeds ripped.
Ik heb dus 1,9kg per maand gehaald terwijl ik ectomorphe ben.
Maar idd kan leeftijd een rol spelen.

Dan ben je geen ecto hoor, maar heb je gewoon veels te weinig gegeten daarvoor.

Heel veel mensen denken dat ze ecto zijn, maar achteraf valt 't allemaal wel mee! :)

ja dat ligt gewoon aan je eetschema. Als iemand 7000-8000 cal eet kom denk toch wel iedereen aan

MrJ zei:

Heel veel mensen denken dat ze ecto zijn, maar achteraf valt 't allemaal wel mee! :)

Ik heb die 9 maanden ongeveer 5500 kcal per dag gegeten,
het was af en toe echt proppen geblazen. :S
Ik denk trouwens dat ik wel een aantal kilo vet ben aangekomen
maar veel kan het niet zijn.
Maar ik dacht altijd jusit dat je een ecto herkend aan zijn lange dunne uiterlijk.
Ik ben 2 meter lang en me armen waren 30cm dik :eek:
nu nog maar 37cm :mad:

denk dat het lichaamstype idd meer afhankelijk is van hoe je bouw is, niet vanwege dat je veel of weinig kan eten. Dat laatste is meer afhankelijk van hoeveel je al gegaint bent, je na een tijdje gewoon moeite krijgt om aan te komen en steeds meer moet eten.

MrJ zei:

idd...ik dacht ook altijd dat ik geen aanleg heb om groot te worden, tot n aantal grote jongens me vertelden dat ze ooit net zo iel waren als ik.....heb mn voedingspatroon drastisch aangepast,inmiddels ook met tips die ik hier weg heb, en het groeien gaat prima, zoals bij iedereen kan het niet snel genoeg gaan maar je kunt nou eenmaal geen wonderen verwachten, tenzij je n half jr non-stop gaat kuren bij wijze van....

het probleem is dat ik door veel meer koolhydraten te eten ook gemakkelijk 5 kg bijkom in 3 maanden, maar dan zit ik ook met een dikke buik opgeschept. misschien de leeftijd. wie weet. dus ik kan mij dat niet permitteren. bij mij gaat het ook vooruit maar trager. ik neem genoeg eiwitten, maar ik beperk mijn koolhydraten. ik heb er wel 5 jaar over gedaan om die 20 kg er bij te krijgen, maar ik ben ooit door omstandigheden bijna 2 maanden gestopt en er was wel bijna niets afgegaan.

Terug
Naar boven