XXL Nutrition

Anabolic Diet Log (LangeMan en Tjooky)

shakes bieden wat dat betreft zkr uitkomst ja. Ook fijn dat je ze kan klaarmaken wanneer je tijd hebt om ze op drukkere momenten snel te kunnen leegdrinken :)

• Topic Starter Topic Starter
shakes bieden wat dat betreft zkr uitkomst ja. Ook fijn dat je ze kan klaarmaken wanneer je tijd hebt om ze op drukkere momenten snel te kunnen leegdrinken :)

Ja, maar voor dit dieet bestaat volgens mij nog geen idiale shake. Ik wil een shake met langzame eiwit en verzadigd+onverzadigd vet :P

Caseïne, volle melk en olijfolie/kokosolie?

Kokosolie zit wel verzadigd vet, maar er zit weinig cholesterol in. Dus ik denk dat het testosterone verhogende effect daarvan niet noemenswaardig is in vergelijking tot dierlijk vet (ik weet dit niet zeker). Caseïne is wel handig. Melk kan ik niet nemen want dat telt te snel aan met carbs.

Pff ik begin het echt zat te worden en zit er echt over na te denken om weer normaal te gaan eten. Het kost veel meer dan wat ik normaal eet en het komt me allemaal gewoon echt me strot uit. Ben blij dat het morgen carbs loaden is. K*t dieet !!!

Pff ik begin het echt zat te worden en zit er echt over na te denken om weer normaal te gaan eten. Het kost veel meer dan wat ik normaal eet en het komt me allemaal gewoon echt me strot uit. Ben blij dat het morgen carbs loaden is. K*t dieet !!!

Echt waar?! Hmmm... je gaat wel goed vooruit. Wat is de reguliere tijdsduur van dit dieet? Of kun je dat zelf bepalen en kun je het oneindig doen?

Dat zou mij ook echt tegen gaan zitten. Hoe staat het met de lichamelijke veranderingen. Die kunnen misschien voor de juiste stimulans zorgen om tech gewoon door te gaan

Echt waar?! Hmmm... je gaat wel goed vooruit. Wat is de reguliere tijdsduur van dit dieet? Of kun je dat zelf bepalen en kun je het oneindig doen?

Sommigen doen dit jaren al snap ik niet hoe ze dat volhouden :P
Maaruh zo goed ga ik niet vooruit hoor, ik ben in 4 weken tijd iets van 2 kilo vet kwijt en niks gegroeid. En ik denk dat ik een maand geleden ook wel 135kilo 1 keer opgetild zou hebben als je het 1RM verhoudingsgewijs vergelijkt met mijn vorige PR's.

Dat zou mij ook echt tegen gaan zitten. Hoe staat het met de lichamelijke veranderingen. Die kunnen misschien voor de juiste stimulans zorgen om tech gewoon door te gaan
Ja, dat is het nou juist, ik zie te weinig resultaat. Misschien is dat ook wel te voorbarig maar ik vind het gewoon echt het meest vreselijke dieet wat er bestaat. Laat mij 6000 kcal per dag eten, no problem gozer, maar 3000kcal aan eiwit en vet is te erg voor woorden. Doordat je zo verzadigd bent van die vette zooi heb je ook minder zin om je volgende maaltijd te nemen.
Ik had beter normaal kunnen blijven eten en wat ik daarmee bespaarde een anabolen nieuwjaarspakket kunnen kopen :roflol:

^Inderdaad, dan had je tenmiste een echt anabolic diet gehad.

haha idd, wat een fancy shit ook, en kost massa's geld aan vlees.
doe maar gewoon en je groeit ook als een beest ;)

Ik weet niet wat Tjooky doet, maar ik ga morgen weer normaal eten :P

In ieder geval een deftige poging gewaagd ;)

Ben ik weer!!! was ff erg druk met school en andere zaken dus het is er bij mij een beetje ingeschoten.

Over het dieet. Ik ben nog steeds bezig maar het gaat me erg tegen staan net als Lange:P Ook het financiele plaatje begint nu wel erg duidelijk naar voren te komen. De boodschappen per week zijn zeker zo'n 2,5 tot 3 keer duurder geworden. NIet at dat uitmaakt als je er lekker van groeit enzo... maar dan komen we bij het volgende punt. Groeien?!?! Ik ben van dit dieet alleen maar droger geworden. Dit betekent dus dat ik nog meer moet eten... wordt nog een zware opgave.

De krachtstoename is er zeker wel, al was die er natuurlijk ook geweest met een normaal dieet. Het is niet echt te vergelijken of het nou echt gezorgd heeft voor een grotere krachtstoename dan normaal.

Dus mijn conclusie is net al wat Lange zegt: als je echt wil groeien moet je of veel geduld hebben of je geld opsparen voor een leuke kuur. Dit dieet is (nu in ieder geval) voor mij niet te doen.

Jammer maar leuk geprobeerd.

trouwens wel een voordeel is dat ik echt weinig scheten liet ondanks de 8 eieren per dag :P dussss........... laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

slotje?

haha true true, doordeweeks misschien 1 scheet per dag :roflol:

Spijtig jongens !

Ik had gehoopt dat jullie het zouden doortrekken :) Dan had ik me er over een paar maandjes ook aan gewaagd...

Het geld lijkt me niet het grootste bezwaar maar wel het feit dat het dieet blijkbaar toch niet zo makkelijk vol te houden is (eentonig)....

Ik hoop dat jullie alsnog doorzetten !!

Gr

Builderke

Ja, maar voor dit dieet bestaat volgens mij nog geen idiale shake. Ik wil een shake met langzame eiwit en verzadigd+onverzadigd vet :P

Koop een pakje (slag)room en doe wat van die room, eventueel met wat olijfolie, en wat eitipoeder of vloeibaar eiwit in een shakebeker en shake it baby!

Ben ik weer!!! was ff erg druk met school en andere zaken dus het is er bij mij een beetje ingeschoten.

Over het dieet. Ik ben nog steeds bezig maar het gaat me erg tegen staan net als Lange:P Ook het financiele plaatje begint nu wel erg duidelijk naar voren te komen. De boodschappen per week zijn zeker zo'n 2,5 tot 3 keer duurder geworden. NIet at dat uitmaakt als je er lekker van groeit enzo... maar dan komen we bij het volgende punt. Groeien?!?! Ik ben van dit dieet alleen maar droger geworden. Dit betekent dus dat ik nog meer moet eten... wordt nog een zware opgave.

De krachtstoename is er zeker wel, al was die er natuurlijk ook geweest met een normaal dieet. Het is niet echt te vergelijken of het nou echt gezorgd heeft voor een grotere krachtstoename dan normaal.

Dus mijn conclusie is net al wat Lange zegt: als je echt wil groeien moet je of veel geduld hebben of je geld opsparen voor een leuke kuur. Dit dieet is (nu in ieder geval) voor mij niet te doen.

Jammer maar leuk geprobeerd.

trouwens wel een voordeel is dat ik echt weinig scheten liet ondanks de 8 eieren per dag :P dussss........... laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

slotje?

Je bent sowieso te kort bezig om en oordeel te vellen over dit dieet. Je bent waarschijnlijk nog niet eens 'fat adapted'..

EDIT: las het verkeerd

Het klopt dat het AD in het algemeen meer kost dan een 'normaal' dieet. Je zal pas echt goed gainen als je 'fat adapted' bent en de calorieen opschroeft naar je behoefte.

MEGABUMP!!!!

lekker aan et lezen Boris??

:roflol:

Terug
Naar boven