Fitness Seller

Anabolic Diet Log (LangeMan en Tjooky)

Moet je zeker doen. Het is best wel vol te houden, alleen soms moet je even bedenken wat je wil eten. Maar ik heb nog nooit zo goed alles kunnen weerstaan!!

Oh doe je ook mee? Ik dacht dat je alleen voor 'm kookte (ik vond je al zo lief :p).

Hej ik kook zelf ook:P !!!!

@ Riggard

Ik zou dus volgens de boeken minder energie moeten hebben... voel me nu na bijna 10 dagen KH loos eigenlijk wel wat futloos (maja dat kan ook komen door mijn 10,5 uurse werkdagen)

Daarintegen zijn de trainingen super:) Ik voel me sterk en goed

Nu zaterdag voor de eerste keer carbs loaden, als het goed is blaas ik dan helemaal op! Dus qua lichaam maar ook kracht :)

Hou je wel op de hoogte!

Ow enne visolie... ik neem 's morgens lijnzaadlie + lijnzaad heel dan verdeeld over de dag per maaltijd ongeveer 2 visoliecapsules (behalve als ik vis eet) en dan 's avonds nog olijfolie.

Dan ben ik wel z'on beetje aan mijn dagelijkse behoefte aan olieen en omega's :)

• Topic Starter Topic Starter
hey jongens, ziet er interessant uit, heb het book ff gedownload en ben het nu ook aan het lezen (inmiddels alweer op pagina 26) :P materie is interessant, ik doe zelf iets vergelijkbaars, maar wat experimenteren kan nooit kwaad.

wat ik me afvraag, hoe ervaren jullie de refeeds kwa energieniveau erna en trainingen erna? heb je meer energie/ben je sterker met de trainingen?

en waar koop je flessen visolie? :O

ik hou jullie logje iig in de gaten ;)

Gr Richard

Eerst refeed gaat aankomende Zaterdag gebeuren ! Ik heb er echt zin in, je schijnt dan echt supervol te staan en veel kracht te hebben. We laten het je zeker weten ;)
Visolie koop ik bij onze sportarts, 40 euro voor 500ml superkwaliteit visolie met citroensmaak (is echt heel goed te drinken). Als je een fles wilt bestellen zal ik effe contact met hem opnemen.

edit: Wat Tjooky zegt over lage energie klopt bij mij ook wel, hele week prima gevoeld alleen laatste twee dagen wordt het wat minder, maar ik heb ook vrij kort geslapen.

Trainen gaat nog steeds lekker ondanks ik helemaal leeg ben van binnen! Gister 3 setjes van resp. 8 12 en 10 BOR met 60 kilo. Ja das veel voor mij hoor ahaha

update: Ben heel erg gezakt in lichaams gewicht van 95 naar 90 kilo, ik ben dus echt carbs-vrij, ben ook van 37,3 naar 36cm armen gegaan, vet is wel gezakt va 17% naar 15%.
Ben best blij, alleen ik hoop dat ik na die carb load toch wel weer al mijn volume terug heb, ben beetje ingezakt :(

Over kracht kan ik weinig zeggen aangezien ik mijn arm geblesseerd heb dus niet helemaal voluit kan gaan met alles, maar gister wel weer effe 100kilo 10 keer gedeadlift, legpress op 135kilo 8 keer (doe ik nu even omdat ik bij squat tintel in me bovenrug krijg).

Mooie log jongens. Ben al een paar x snel er doorheen gebladerd en het ziet er allemaal netjes uit. Ben erg benieuwd wat het carbloaden bij jullie gaat doen. Ik hou het in de gaten!

Heb gisteren het ebook gedownload en zit ondertussen op p. 30.

Ik ga jullie logje volgen en als het jullie goed afgaat ga ik dit ook eens proberen over een tijdje :)

Keep up the good work, wij lezen met aandacht !!!

Gr

B.

En hoe is het om weer carbs te nuttigen??? :D

Ze vallen waarschijnlijk direct in slaap na de eerste carbs.

en en....

idd carb crash :D

Beide gewoon een OD aan carbs gehad en liggen nu voor pampus :D

En hoe is het om weer carbs te nuttigen??? :D

was lekker, ik woog vanochtend nog maar 89 kilo en weeg nu 95 (zal morgenochtend wel 94 zijn) dus ben volgens mij al weer bijna klaar met carb loaden :P
Morgen ga ik nog tot en met het avond eten carbs eten en daarna weer terug naar vet en eiwit. Voel me idd wat slaperiger nu ik weer carbs gebruik, gewoon hoe ik me voelde voordat ik begon met dit dieet.

Ben benieuwd naar de training van maandag, ik hoop dat me arm niet moeilijk doet.

Nu 93,5kg met 15% nog steeds. Ik denk dat ik morgenochtend nog wel een kilo'tje glycogeenvocht bij zal hebben, ben nog niet helemaal vol merk ik.

edit: Ik had het mis, ben nog maar net 93kg bij 15%
Klopt wel volgens de berekening, ik ben 2 kilo vet afgevallen :)

Laatst bewerkt:
Lol 6kg erbij door te carb loaden, hoeveel kcals heb je dan wel niet gegeten?
Ik doe momenteel ook iets vergelijkbaars (vergelijkbaar met wat Riggard doet) en heb het boek nu ook net binnen. ;)

Lol 6kg erbij door te carb loaden, hoeveel kcals heb je dan wel niet gegeten?
Ik doe momenteel ook iets vergelijkbaars (vergelijkbaar met wat Riggard doet) en heb het boek nu ook net binnen. ;)

Geen idee man, zoiezo 400 gram carbs die ik geteld heb plus een pizza, zal ook wel 100 gram ofzo in zitten.

Pr's
Bench press 4x70kg
Cable fly's 14x15kg per hand (was vorige week 12x10kg per hand)
Low pully high cable fly's 10x9kg per hand

De rest weet ik niet meer, ik had ook behoorlijk last van mijn arm maar heb gewoon doorgetraind en nu heb ik niet echt last meer.

edit: Ik had ook een lekkere pomp trouwens, niet superhard zoals ik verwacht had, maar was wel goed.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven