Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon niet kuren aubOxy zou her vet verdrijven is mij verteld . Ik kom net kijken is niet iedereen zo begonnen ? Advies vragen is de beste manier denk ik
Oxy zou her vet verdrijven is mij verteld . Ik kom net kijken is niet iedereen zo begonnen ? Advies vragen is de beste manier denk ik

Er zijn zoveel minder intelligente mensen op de wereld dat ik ze amper kan onderscheiden van trolls, vooral als het gaat over hormonen. Hormonen/AAS zijn best een pittig onderwerp, dat is gewoon niet voor iedereen weggelegd om te begrijpen. En al helemaal niet voor al die bodybuilders die denken met hun biceps!!1!!1
Er zijn zoveel minder intelligente mensen op de wereld dat ik ze amper kan onderscheiden van trolls, vooral als het gaat over hormonen. Hormonen/AAS zijn best een pittig onderwerp, dat is gewoon niet voor iedereen weggelegd om te begrijpen. En al helemaal niet voor al die bodybuilders die denken met hun biceps!!1!!1
Nou je zal je verbazen hoevaak ik dit soort vragen krijg irl