MuscleMeat

Anadrol stacken met testo tabs

• Topic Starter Topic Starter
Oxy zou her vet verdrijven is mij verteld . Ik kom net kijken is niet iedereen zo begonnen ? Advies vragen is de beste manier denk ik

Oxy zou her vet verdrijven is mij verteld . Ik kom net kijken is niet iedereen zo begonnen ? Advies vragen is de beste manier denk ik

Steroïden verbranden geen vet. Ze zijn ook alleen maar een hulpmiddel.

Ga nog even een paar jaar trainen en goed inlezen over AAS.

We hebben je inmiddels genoeg advies gegeven. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Sorry mensen heb een enorme fout gemaakt mijn vet percentage is geen 28 maar 20.5 misschien verandert dat jullie mening ? Misschien toch een kuurtje testo tabs met oxy ? Om voor de 90 kg te gaan

joh aub "ga je inlezen en doe wat je wilt"

we hebben je goed advies gegeven, de rest is aan jouw.
Het ontbreekt je aan kennis over voeding en training
Als je dat al niet beheerst, de basics, heeft AAS gebruik sws ook geen zin. Je loopt een gezondheidsrisico... ECHT!!

20% is nog steeds dik hoor. Aas laten je sneller herstellen, als de rest niet op orde is heb je er dus geen reet aan.
Dat weet ik als AAS maagd zelfs...

niemand die doorheeft dat dit niet serieus is?

niemand die doorheeft dat dit niet serieus is?
Er zijn zoveel minder intelligente mensen op de wereld dat ik ze amper kan onderscheiden van trolls, vooral als het gaat over hormonen. Hormonen/AAS zijn best een pittig onderwerp, dat is gewoon niet voor iedereen weggelegd om te begrijpen. En al helemaal niet voor al die bodybuilders die denken met hun biceps!!1!!1

Er zijn zoveel minder intelligente mensen op de wereld dat ik ze amper kan onderscheiden van trolls, vooral als het gaat over hormonen. Hormonen/AAS zijn best een pittig onderwerp, dat is gewoon niet voor iedereen weggelegd om te begrijpen. En al helemaal niet voor al die bodybuilders die denken met hun biceps!!1!!1

Helemaal mee eens.

Terug
Naar boven