Fitness Seller

Anavar & Alcohol??

Niet eerstekuur.. anavar only... bier drinken ... wat moet je ervan zeggen

Categorie "zomer kuurder" ???

Die paar biertjes zullen het verschil niet maken maar gaat meer om het maximale er uit willen halen en de discipline hebben om leuke zaken die progressie mogelijk verminderen aan de kant te zetten.

Je had jezelf trouwens veel commentaar kunnen besparen, deze vraag is immers al tig keer gesteld (wat ieder jaar gebeurd vlak voor de zomer).

Paar drankjes in het weekend kan geen kwaad nee.

had in mijn kuur op 1 avond, 3 biertjes gedronken. Hele avond schuldig gevoeld en dag erna ook gvd, ondanks dat ik weet dat het niet zo veel kwaad kan. Hebben jullie daar geen last van?

had in mijn kuur op 1 avond, 3 biertjes gedronken. Hele avond schuldig gevoeld en dag erna ook gvd, ondanks dat ik weet dat het niet zo veel kwaad kan. Hebben jullie daar geen last van?

Waarom spijt? Die actie is wat je op dat moment blijkbaar wilt/nodig hebt voor genoegdoening...:)

Ik zou ook spijt hebben als ik met nieuwjaar maar 3 biertjes mag drinken :roflol:

:roflol: kijk uit daar gaan je gains

Dit topic weer, jezus

Ik hou dr niet meer van.

ja dit dus ook hier, vind het niet meer te zuipen en vind het geen toegevoegde waarde. Na 3 kreeg ik het niet meer na binnen en vond het wel goed geweest

Nee serieus,heb al een heel tijd niks meer gehad qua alcohol,moet er niet(meer)aan denken man.

Bah! Bacardi

Zou het niet doen...

Altijd maar die mensen die zeiken over die orals, get a life!
Maar on-topic je kan gerust wat drinken, is niet dat je er dood meer bij valt.

Je verlies echt niet je gains door 3 biertjes!

Dikke plus.......bodybuilders zouden eens uit hun eeuwige stramien moeten stappen

alcohol en bb gaan zo wie zo al niet samen ,of je drinkt of je kuurt
en zeker met orals krijgt je lever al een opdonder ,als je er dan ook nog bij drinkt .....dom

• Topic Starter Topic Starter
Als je dan toch een keer wat zou willen drinken, kan je dan niet gewoon even een dagje geen anavar pakken??
Maakt volgens mij ook niet heel veel uit toch??!

Terug
Naar boven