AndroidHealthClinic

anavar en winstrol samen?

Bezoekers in dit topic

einbein

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 nov 2011
Berichten
274
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Hallo, heb van een maat me 1potje anavar gekocht voor 30€ :p maar nu wil ik toch liever winstrol gaan nemen dus vroeg ik me af of dit kon..

week 1-2 (mss 3) Anavar
en week 2-6 Winstrol 50mg p/d?

of gaat dit het kuurtje verklote? :p


zoja ga ik gewoon winstrol bestelle en de var apart houden voor als ik het zou nodig hebben.

mvg
 
zowiezo kiezen of/of.
 
Tja keuzes te over... Maar ik zie het nut niet echt van 2-3 weken Ana.. Dan beter gewoon 6 weken Winny. Of Ana bijkopen, maar denk dat je meer plezier heb van Winny.
 
bedoel je 50/50?

dus wk 1-3 var en 3-6 winny?

Ik bedoel wat punjab ook al zegt.
Kiezen tussen de 2,niet een beetje van dit en dan ook nog maar een beetje van dat.
 
Tja keuzes te over... Maar ik zie het nut niet echt van 2-3 weken Ana.. Dan beter gewoon 6 weken Winny. Of Ana bijkopen, maar denk dat je meer plezier heb van Winny.

Ja denk dat winny beter gaat zijn.. veel te snel gekocht mja my bad :) Dan ga ik het gewoon direct goed doen en men winny bestellen :cool:

ivm met nakuur ga ik gewoon kijken hoe ik me voel en mss een weekje nolva op 20mg pd. De meningen zijn hier veschillend ivm nakuren bij winny/anavar.
Wat denken jullie hierover? heb van me zelf wel een lekker hoog libido:rolleyes:
 
Als je het meteen goed wilt doen, kun je beter gewoon test-e op 250mg of 375mg ew zetten. Maargoed ik snap de keuze wel, eerst een oral proberen, injecties zijn eng etc.

Om safe te spelen gewoon Nolva op 20mg nemen, heb alleen nog nooit iemand onderbouwd zien posten hoeveel weken dan na 6 weken winny... De 1 zegt 1/3 v/d kuur, maar de ander zegt dat 2 weken Nolva eigenlijk niet zo zinvol is, daar het pas na 2 weken goed zijn werking zou doen.
 
Als je het meteen goed wilt doen, kun je beter gewoon test-e op 250mg of 375mg ew zetten. Maargoed ik snap de keuze wel, eerst een oral proberen, injecties zijn eng etc.

Om safe te spelen gewoon Nolva op 20mg nemen, heb alleen nog nooit iemand onderbouwd zien posten hoeveel weken dan na 6 weken winny... De 1 zegt 1/3 v/d kuur, maar de ander zegt dat 2 weken Nolva eigenlijk niet zo zinvol is, daar het pas na 2 weken goed zijn werking zou doen.

Ja wou eerst van een oral proeven :p Ik zal wel zien wat ik ga doen ivm nakuur :p zal zonder ook wel herstellen :p
 
Back
Naar boven