Fitness Seller

Primibolan met ..?

• Topic Starter Topic Starter
En zou je met een lager vetpercentage niet een betere, snellere, fittere kickboxer zijn met meer endurance?
Je kunt nog zoveel roids nemen maar voeding is nog altijd the key voor het verliezen van lichaamsvet.

Zonder spul bereik je dat allemaal niet perse, mischien wel in lichtere gewichtklasse maar in zwaargewichtklasse moet je of fanatiek leven naar je trainingen en alles wat erbij komt of je moet een natuurtalent zijn maar zwaargewichten hebben altijd dat beetje (flink beetje) nodig en meestal zijn dat de aas

Ik ga eerlijk gezegd voor de makkelijke weg, ipv natuurlijk afvallen lange tijd en daarna weer een lange tijd met roids de voordelen pakken en massa kweken duurt allemaal te lang en zoveel motivatie heb ik niet omde lange weg te nemen

Het is ook iets tussen de oren als ik wat spul gebruik wil ik ook meer trainen en dan leef ik er ook naar en ga gewoon altijd fanatiek tot het uiterste maar zonder spul leef ik er niet naar en stel ik sommige trainingen uit.

Bro over de vetpercentage gesproken he, ik krijg uit een betrouwbare bron te horen dat ik vanaf 17% en lager pas aas moet doen ook, net zoals aantal leden hier ook zeggen.

Maar datzelfde kennis van me zegt weer dat ik niet optimaal profiteer van de aas als ik een hogere vetpercentage zou hebben, maar het zou me zeker meer helpen dan dat ik zonder zou doen (maar sommige aas zouden mn gezondheid weer schaden door een hoog vetpercentage)

Maar anavar/winstrol/test/primo zou me geen gezondheidsschade geven maar ik zou gewoon niet de optimale resultaten boeken zegt zij weer tegen me. Wat zijn jou/jullie meningen over deze aas en boldenone/deca met mijn vetpercentage en niet te hoge doseringen. Kan ik gezondheidsschade krijgen of is het meer zoals ik mezelf heb laten vertellen dat ik gewoon niet de optimale resultaten zou boeken als iemand met 17% of lager.
Je kan gewoon kuren en bulken op 17% bf als jij dat wil. Er zit echt geen %aan van waneer jij mag kuren heeft merendeels temaken met dat je door het mindere vet je gains beter ziet en je niet nog dikker eindigt aan het einde van je kuur (wat er meestal niet beter uitziet) maar als jou dat niks boeit moet je dat gewoon doen. Niet iedereen streeft naar een 6% bf fysiek. Je moet wel rekening houden dat je wel op hogere vp sneller last van gyno etc kan krijgen maar als je hier niet gevoelig voor bent zou ik me daar niet druk om maken.

Je kan gewoon kuren en bulken op 17% bf als jij dat wil. Er zit echt geen %aan van waneer jij mag kuren heeft merendeels temaken met dat je door het mindere vet je gains beter ziet en je niet nog dikker eindigt aan het einde van je kuur (wat er meestal niet beter uitziet) maar als jou dat niks boeit moet je dat gewoon doen. Niet iedereen streeft naar een 6% bf fysiek. Je moet wel rekening houden dat je wel op hogere vp sneller last van gyno etc kan krijgen maar als je hier niet gevoelig voor bent zou ik me daar niet druk om maken.

Misschien bro science tot op zekere hoogte, maar elke prep coach/guru/pro zal het eens zijn met de bewering dat spieren nu eenmaal beter groeien op een lean fysiek. Natuurlijk kan je kuren en bulken met elk vetpercentage, alleen levert het gewoon niks op en je hebt inderdaad meer kans op sides.

Nee je gaint beter leaner, betere insuline gevoeligheid etc. Heeft er niks mee te maken dat je het beter ziet.

Veel meer aromatisering op hoger vp dus meer kans op gyno, hoge bloeddruk,...

Dat is gewoon een reactie straight to the point thnx man.

Waar moet ik goed op letten om smerige sides niet te krijgen/beperken? Mischien anti aromatesering als arimidex...voedingsschema hou ik me streng aan en maar ken jij nog iets belangrijks?

Of anders om smerige sides te vermijden de dosissen aanpassen van test en bold laten tot volgende kuur? Ik dacht dan aan

- primo 500mg. P/week 8/9 weken (kan ook 700mg)
- anavar 50mg. P/dag 7 weken
- test 100mg. P/dag 8/9 weken (om geen shutdown te krijgen/minimaliseren)

Met de juiste dosis arimidex tijdens kuur en nolvadex Zou dit wat veiliger zijn en makkelijker mee om te gaan door de BF?

Eenmaal op tempo blijf ik zelf wel doorpushen tot de volgende kuur eind van de jaar ofzo en dan gooi ik er deca((op lage dosis)) en bold waarschijnlijk in en dan ook hoger de test.

Deca op een hoog VP zou ik zeker maar laten.

Dat is gewoon een reactie straight to the point thnx man.

Waar moet ik goed op letten om smerige sides niet te krijgen/beperken? Mischien anti aromatesering als arimidex...voedingsschema hou ik me streng aan en maar ken jij nog iets belangrijks?

Of anders om smerige sides te vermijden de dosissen aanpassen van test en bold laten tot volgende kuur? Ik dacht dan aan

- primo 500mg. P/week 8/9 weken (kan ook 700mg)
- anavar 50mg. P/dag 7 weken
- test 100mg. P/dag 8/9 weken (om geen shutdown te krijgen/minimaliseren)

Met de juiste dosis arimidex tijdens kuur en nolvadex Zou dit wat veiliger zijn en makkelijker mee om te gaan door de BF?

Eenmaal op tempo blijf ik zelf wel doorpushen tot de volgende kuur eind van de jaar ofzo en dan gooi ik er deca((op lage dosis)) en bold waarschijnlijk in en dan ook hoger de test.
Dit is per persoon anders ik zou niet preventief nolva of ari gaan pakken straks was het niet nodig geweest en pak je extra rommel voor niks maar zou het in jou geval dan wel achter de hand houden. Ik zelf kan high dose test blaste op 25%+ zonder gyno ofzo te krijgen daarom is dit persoonsgebonden.

Dit is per persoon anders ik zou niet preventief nolva of ari gaan pakken straks was het niet nodig geweest en pak je extra rommel voor niks maar zou het in jou geval dan wel achter de hand houden. Ik zelf kan high dose test blaste op 25%+ zonder gyno ofzo te krijgen daarom is dit persoonsgebonden.

Dus met 25% vp had je er geen last van? Ok dan zijn wel dingen die interessant zijn om te weten voor mij.

En de arimidex/nolvadex wanneer weet ik nou dat ik ze moet gebruiken? Wat zijn de symptomen, want ik negeer weleens seintjes van mn lichaam. Maar dan is het ook niet te laat om ze te gebruiken dus?

500 mg test of meet zonder ai ook. test aromatiseert harder dan deca.
Precies dus een combinatie van beide middelen op een te hoog VP is zeker niet aan te bevelen.
Daarom is het ook raadzamer on met een lager VP een kuur te starten, minder bijwerkingen, meet resultaat. En dan maakt het in weze niet uit of je een bodybuilder, beachboy of kickboxer bent.

Laatst bewerkt:
Ja bold was k helemaal vergeten is ook een goeie ja maar vindt het kut omdat het zo lang gebruikt moet worden...het is mij ooit door een ex bodybuilder verteld dat je het pas ja 12/14 weken begint te merken de werking van bold en dat je het een 20 weken moet gebruiken voor fijne resultaten.

Weet niet of hij zijn advies meer voor bodybuilders geld maar door de lange duur was ik al gaan afhaken en niet meer me in verdiept in bold

Test 250
Primo 300
Anavar 20 mg per dag.
Zat voor je.
Geen Clen, Bold, Deca voor je. Test/Primo/anavar is ook "gezonder"

Waarom is primo of anavar gezonder dan boldenone of deca?

Boldenone moet je langer en hoger doseren voor voldoende resultaat. Daarbij staat Boldenone bekend om zijn bloed verdikkende eigenschappen
Deca onderdrukt hevig en is niet gezond voor hart en bloedvaten.

Primo en anvar zijn "vrouwen"anabolen en zijn erg mild in zijn of haar bijwerkingen tov deca en boldenone.

Boldenone moet je langer en hoger doseren voor voldoende resultaat. Daarbij staat Boldenone bekend om zijn bloed verdikkende eigenschappen

Primo en anvar zijn "vrouwen"anabolen en zijn erg mild in zijn of haar bijwerkingen tov deca en boldenone.

Ah ok je lult dus maar wat

Elke steroid staat bekend om zijn bloed verdikkende eigenschappen...
Dat je bold perse op een gram moet doseren voor 20 weken voor resultaat is ook onzin, doet zijn werk prima ook op lagere doseringen.
Primo zal best milder zijn ja, anavar zijn tabs dus sowieso stuk minder goed voor je gezondheid ivm de cholesterol en leverwaarden die sneller aangetast kunnen worden.

Terug
Naar boven