XXL Nutrition

Winstrol of Anavar?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

GratjeBatsbak

Novice
Lid geworden
5 mrt 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Ik heb een aantal vragen. Ik ben 21 jaar, 175cm, 78kg, bf 10%. Ik train 6x in de week.
Schema ziet er als volgt uit:

Ma: borst triceps buik
Di: rug biceps
Wo: schouders traps benen
Do: borst triceps buik
Vr: rust
Za: Rug biceps
Zo: schouders traps benen

Ik doe zelf geen cardio. Ik let op mijn voeding, zit op ongeveer 3100 kcal per dag. Eiwitten krijg ik dagelijks binnen. Ik slaap voldoende, 8uur ongeveer. Ik drink 2 liter water per dag minimaal.

Nu is mijn vraag, ik zou graag iets droger willen worden. Graag naar de 7%. Ik zou ook wat extra willen aankomen in spiermassa. Heb zelf ooit anavar gebruikt. Ik zat toen op 70mg per dag. Ik heb toen wel gemerkt dat ik qua kracht veel sterker ben geworden. Ik ben ook een stuk droger geworden. Niks te klagen. Maar helaas ben ik niet echt veel spiermassa aangekomen (wat ik wel graag wil). Ik zit te denken aan een tweede kuur. Mijn doel: Meer kracht en meer spiermassa.

Wat zou dan beter zijn? Winstrol of nog een kuur anavar? Ook wil ik melden dat ik het wel op orals wil houden. Ik weet dat dit slecht is voor je lever. Maar ik heb het niet zo op de injecties.
 
Laatst bewerkt:
1583426207222.png
 
Dat schema is bizar. Ik begrijp niet hoe je nog alles uit je trainingen kan halen.
 
Das godnondeju n lieve hond Jongu
 
Hallo iedereen,

Ik heb een aantal vragen. Ik ben 21 jaar, 175cm, 78kg, bf 10%. Ik train 6x in de week.
Schema ziet er als volgt uit:

Ma: borst triceps buik
Di: rug biceps
Wo: schouders traps benen
Do: borst triceps buik
Vr: rust
Za: Rug biceps
Zo: schouders traps benen

Ik doe zelf geen cardio. Ik let op mijn voeding, zit op ongeveer 3100 kcal per dag. Eiwitten krijg ik dagelijks binnen. Ik slaap voldoende, 8uur ongeveer. Ik drink 2 liter water per dag minimaal.

Nu is mijn vraag, ik zou graag iets droger willen worden. Graag naar de 7%. Ik zou ook wat extra willen aankomen in spiermassa. Heb zelf ooit anavar gebruikt. Ik zat toen op 70mg per dag. Ik heb toen wel gemerkt dat ik qua kracht veel sterker ben geworden. Ik ben ook een stuk droger geworden. Niks te klagen. Maar helaas ben ik niet echt veel spiermassa aangekomen (wat ik wel graag wil). Ik zit te denken aan een tweede kuur. Mijn doel: Meer kracht en meer spiermassa.

Wat zou dan beter zijn? Winstrol of nog een kuur anavar? Ook wil ik melden dat ik het wel op orals wil houden. Ik weet dat dit slecht is voor je lever. Maar ik heb het niet zo op de injecties.
Test E 500mg.
Maar ik heb vernomen dat je 20 bent ipv 21. Maar wss ben je te pussy om inject te pakken want waarom zou je niet aan de spuit gaan ? Als je op 3100 kcal zit en op 10% maintaining. Heb je nog genoeg speling om in kcals te droppen en heb je geen gear nodig om af te vallen. En 2 liter water per dag ? En dan een oral erbij ? Jou lever gaat het zwaar krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven