XXL Nutrition

Anavar libidoverlies??

Punt is dat er zat andere topics bestaan met de zelfde vragen en antwoorden, beetje lomp om elke keer hetzelfde te herhalen, na een tijdje wordt iedereen het wel zat ;)

Ja bepaalde mensen reageren enkel alsof ze de koning zijn van de AAS maar swat is niet belangrijk.
Dus je ziet The GoodLife miss heb je je nakuur zelfs niet nodig ;).
Ikzelf ga niet tot 70 mg omdat ik eigenlijkde kans op sides wil mijden.

Kerel, een endo zet je op nolva op 20 mg pd, ik heb het heel lang moeten nemen.
Het verhogen verhoogd kans op trombose. Anavar onderdrukt niet onder de 20 mg. Daarboven dus net zo goed als onderdrukkende roids. Ik weet dat meeste bbers niet geplaagd worden door enige kennis, en er groot uitzien, das genetisch bepaald. Zegt niets over enige kennis over middelen.

Je lh/fsh zal onder druk komen te staan, aan jou is om naar de bber te luisteren of even wat topics op dit forum naar boven te halen en je in te lezen.

---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 20:19 ----------

Misschien ff zoekknop gebruiken ip mij van lompheid te betichten, you know shit.
Ik heb ook het topic niet gemaakt hé wijsneus... Kan wel snappen dat na 100den topics met dezelfde vraag, je het beu wordt steeds hetzelfde antwoord te moeten geven. Maar dan reageer je ofwel opbouwend of anders gewoon niet, met zo'n korte reactie als borrelpraat zal hij of ik er niet meer uit leren en kom je inderdaad fout over. Denk dat je dat zelf ook wel snapt...

vind ''dht'' achtige stof uitspraak erg vaag bro,maar goed,anders gaat iedereen weer roepen dat het een dht is,zoals mesterolone een AI is.....

Die laatste is grappig idd. Maar het heeft niets met bro science te maken. Het gaat om de structuur formule en de bijbehorende eigenschappen. Anavar is niet uit het niets bedacht, maar is een versleuteling van een bestaande endogene androgeen: dht.

alpha 5 reductase enzyme heb je het op.

En het kan idd volgens de gekende wetenschap niet aromatiseren, maar oxy lijkt het toch te doen.

Van een familie spreken (dht familie, 19nor familie enz) is broscience. Geef me 5 minuten met keukenzout en water en ik mol iedereen in een gebouw.

Bronstof geeft geen garanties over eindstof.

5 alpha reductase enzym zet testosteron om in dht maar dat is niet waar ik het over had, ikhad het over de structuur van oxandrolone.

De indelingen die je noemt zijn logisch en gebruikelijk overigens.

De vraag is of oxy aromatiseert of zich rechstreeks bindt aan de oestrogeen receptor. Er lijkt in ieder geval wel een oestrogene werking van uit te gaan idd. Maar waar vind je oxy's van legitieme pharma kwaliteit? Nergens meer. Wie zegt dat er geen methyl test of methandrostenolone in zit.

Laatst bewerkt:
5 alpha reductase enzym zet testosteron om in dht maar dat is niet waar ik het over had, ikhad het over de structuur van oxandrolone.

Was ook geen reactie op jouw post.

De indelingen die je noemt zijn logisch en gebruikelijk overigens.

De indelingen worden nergens in wetenschappelijke lectuur gebruikt, en worden foutief gebruikt om zaken aan te geven. Ik doel op het typische "winstrol/anavar is een dht, dus haaruitval zoals dht" dat wordt verkondigd op fora. Er worden eigenschappen van het bronhormoon klakkeloos aan het echte hormoon gerelateerd. Niet dat dit niet "kan" zijn, maar deze denkwijze is gewoon niet juist.

De vraag is of oxy aromatiseert of zich rechstreeks bindt aan de oestrogeen receptor. Er lijkt in ieder geval wel een oestrogene werking van uit te gaan idd. Maar waar vind je oxy's van legitieme pharma kwaliteit? Nergens meer. Wie zegt dat er geen methyl test of methandrostenolone in zit.

oxy poeder is niet duur genoeg om echt forse winsten te maken door vervanging met dbol/methyltest. Al kan het altijd natuurlijk.

Dan zijn er andere AS waar veel meer op te besparen is. Met name anavar.

Als je 40 % van de in omloop zijnde oxan zal ontleden zal je indd DHT vinden.....winny.

Ja indd veel nep in omloop. Ook dat je weet het merk EP ? En waarom bij Anavar geen clomid als nakuur het is toch een lichte aas.

Ja indd veel nep in omloop. Ook dat je weet het merk EP ? En waarom bij Anavar geen clomid als nakuur het is toch een lichte aas.

wat is het verschil tussen clomid en nolva dan? We zijn juist in discussie om zeker te stellen dat anavar onderdrukt,kom jij weer om het als licht te bestempelen. Neem eens die moeite om een topic te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
BenStiller, je beweert dat oxandrolone na 5 dagen je eigen testproductie naar nul brengt maar ik zit nu in dag 13 en ik kan je zeggen dat als ik een rokje zie op straat mijn test niveauop 200 staat hoor.
Hoe leg je dit dan uit?

BenStiller, je beweert dat oxandrolone na 5 dagen je eigen testproductie naar nul brengt maar ik zit nu in dag 13 en ik kan je zeggen dat als ik een rokje zie op straat mijn test niveauop 200 staat hoor.
Hoe leg je dit dan uit?

Weet jij wel waarom je testlevels plat gegooid worden tijdens een kuur ?

basics brah, basics ;)

Hoe leg je dit dan uit?

Serieus? Ik las dat je 50 mg oxandrolone gebruikt per dag. Normaal gesproken maakt jouw lichaam tussen de 4 en 7 mg testosteron aan per dag. Dat betekent even voor het gemak 7 keer zoveel androgenen in je lichaam als normaal. Je weet helemaal niet hoe hoog je test is, tenzij je het test. Dat je een stijve plasser krijgt van het zien van een kledingstuk heeft ook niets te maken met een tijdelijke stijging van je testosteron. Helemaal niet als je 350mg androgenen per week in je lichaam stopt? Ik zou de H&M mijden als ik jou was. Daar hangen heel veel rokjes..

Hoe leg je dit dan uit?

je bent toch niet serieus toch?

Ja maar wat ik begreep uit wat benstiller eerder schreef was dat je test wordt onderdrukt wat ik al wel eerder had vernomen maar minder test is toch minder zin of ben ik verkeerd???

ja JE LICHAAMS EIGEN TEST,exogen test zal je libido hoog houden.

Dus dan zal er toch geen libidoverlies optreden dan??

hehehehe,wacht maar ff na je kuur kerel

Anavar blijft toch een vreemde vogel in de AAS groep.
Het is een derivaat van DHT maar ook weer niet helemaal.Het heeft de werking van een DHT (winstrol) maar toch weer milder.

Niemand weet het precies hoe anavar in elkaar zit.

Terug
Naar boven