TheGoodLife
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4
- Vetpercentage
- 50%
Punt is dat er zat andere topics bestaan met de zelfde vragen en antwoorden, beetje lomp om elke keer hetzelfde te herhalen, na een tijdje wordt iedereen het wel zat![]()
Ja bepaalde mensen reageren enkel alsof ze de koning zijn van de AAS maar swat is niet belangrijk.
Dus je ziet The GoodLife miss heb je je nakuur zelfs niet nodig.
Ikzelf ga niet tot 70 mg omdat ik eigenlijkde kans op sides wil mijden.
Ik heb ook het topic niet gemaakt hé wijsneus... Kan wel snappen dat na 100den topics met dezelfde vraag, je het beu wordt steeds hetzelfde antwoord te moeten geven. Maar dan reageer je ofwel opbouwend of anders gewoon niet, met zo'n korte reactie als borrelpraat zal hij of ik er niet meer uit leren en kom je inderdaad fout over. Denk dat je dat zelf ook wel snapt...Kerel, een endo zet je op nolva op 20 mg pd, ik heb het heel lang moeten nemen.
Het verhogen verhoogd kans op trombose. Anavar onderdrukt niet onder de 20 mg. Daarboven dus net zo goed als onderdrukkende roids. Ik weet dat meeste bbers niet geplaagd worden door enige kennis, en er groot uitzien, das genetisch bepaald. Zegt niets over enige kennis over middelen.
Je lh/fsh zal onder druk komen te staan, aan jou is om naar de bber te luisteren of even wat topics op dit forum naar boven te halen en je in te lezen.
---------- Post toegevoegd Wed 30 May 2012 om 20:19 ----------
Misschien ff zoekknop gebruiken ip mij van lompheid te betichten, you know shit.