XXL Nutrition

Anavar om af te vallen

Juist als je thuis woont heb je alle tijd, moeders doet alles voor je.
Je hebt geen zin, dat is het.

ben je bekend met de ''peanut butter belly'' methode?

Zeg dat nou niet, kan me nog een tijd terug herinneren iemand die het nog al serieus opnam. Waren leuke fotos!

@LJD, begin is om je eten bij te houden in een app als fatsecret of Myfitnespall. Krijg een beetje besef hoeveel je nu eet op een dag. Reken je onderhoud uit en ga daar 500Kcal onder zitten zoals iedereen al zegt. Mik vervolgens op 1 gram vet per kg en rond de 2gram eiwit per kg en de rest KH. Dan zou je met een beetje discipline heel ver moeten komen ;). Maar begin te denken dat de discipline juist het probleem is ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga eerst mijn calorieën bij houden met de app, AAS kan altijd nog

HAHAHA ga gewoon stuk hier...
Dat als eerst.. Ten tweede je bent in de verkeerde sectie... dit hoort in het AAS sectie.

Ten derde Geen voedingsschema... Geen trainingsschema... Ik let er op of ik worstebroodjes eet...

Kerel ga je is eerst ff inlezen voordat je überhaupt aan AAS gaat DENKEN. Natty kan je zo veel er uit halen. AAS zijn er voornamelijk voor mensen die over die drempel willen die je natty niet kan halen. Een bierbuikje? laat me AUB niet lachen.. Dat is zo weg als je fatsoenlijk eet en traint.

Ga is eerst leren wat macro's zijn, ga is eerst uitrekenen wat je dagelijks onderhoud is en ga is DISCIPLINE tonen. Het feit dat je thuis woont slaat legit nergens op. Kookt je moeder de hele dag voor je? Ik heb een heel eigen voedingsschema, en alleen me avond eten is wat de pot schaft.. De rest bepaal ik gewoon zelf en koop ik ook gewoon zelf in. Het feit dat jij af en toe een worstenbroodje niet et slaat nergens op. Als jij je voedingsschema in orde heb kan je heus wel af en toe worstenbroodje eten of mcdonalds.

Ksal je alvast een beetje in de goede richting helpen...
Reken op deze site uit wat je dagelijkse onderhoud is [Link niet meer beschikbaar]
Als je dat gedaan hebt, ga je een doel vast stellen: Cutten(afvallen) of bulken(aankomen(spiermassa)).
Als je dat gedaan hebt, ga je 300-400 kcal boven of onder onderhoud zitten (ligt aan je doel, in jou geval afvallen dus onder onderhoud zitten)
Dit houd je 1-3 weken vast. Val je af, dit aanhouden. Val je niet af? Kcal verlagen. Probeer rond de 0,5kg per week af te vallen anders ga je te veel spiermassa verliezen.

Dat in het kort betreft kcal in vs kcal out

Macro's
Probeer 2-2,5gr eiwit per lichaams gewicht aan te houden. Dit betekent weeg je 80kg..? probeer 160gr eiwit in te nemen. (iets meer is niet erg)
Probeer 1 gr vet per lichaams gewicht aan te houden. Dit betekent weeg je 80..? Probeer 80gr vet in te nemen. BESEF WEL, gezonde vetten. Vetten uit pindakaas halen, nootjes, vette vis en of avocado etc.
De rest van je voeding haal je uit koolhydraten.

Macro verhouding in kcal.
Om uit te rekenen hoeveel je bijvoorbeeld kh nodig hebt moet je weten:
1gr eiwit = 4kcal
1gr vet = 9kcal
1gr kh = 4kcal.

Voedingsschema.
Probeer op zn minst 2-3 warme maaltijden te eten om daar zo veel mogelijk macro's en micro's uit te halen. (micro's zijn vitamines etc.)
Eet bijvoorbeeld in de ochtend brinta whey shake en fruit.
Tussendoortje kwark of br pindakaas
lunch rijst kip broccoli
tussendoortje wat nootjes
voor je workout zou je banaan kunnen eten of weer een hele maaltijd zoals pasta..?
je avond eten(wat de moeder kookt dus)
na je workout een shake, en een maaltijd met eiwitten en koolhydraten. (al eet ik zelf na me workout niet een hele maaltijd omdat ik pas 23:00uur klaar ben, eet gewoon een goed broodje met makreel of tonijn of een bak kwark)

Huppa simpel schemaatje gemaak. Is dat zo lastig..?

als je dit allemaal snapt, beetje uitvoert, beetje puzzelt, beetje serieus neemt, 3 jaar verder bent, vooruitgang boekt.. DAN PAS DENKEN AAN AAS.

Maarjah wss ben jij net als alle andere beginners die gelijk aan aas denken eigenwijs en ga je toch beginnen.

Anavar in het kort.
anavar ook wel bekend als oxandrolone heeft in vergelijking mat andere anabole steroïden 2 grote pluspunten, het beïnvloedt de natuurlijke productie van testosteron niet en ten tweede het aromatiseert niet. Een nakuur na anavar (word wel voor de zekerheid aangeraden) is niet nodig mits je je houd aan de maximale dosis van 10-20 mg per dag. Zoals bij alle anabolen steroïden krijgt je lichaam bij hoge doseringen een seintje dat er genoeg testosteron is waarna de natuurlijke aanmaak stopt. Als de dosis hoog is bijvoorbeeld 40-50mg per dag dan is het wel noodzakelijk om een nakuur te nemen van anti oestrogeen om de aanmaak van natuurlijke testosteron weer op gang te helpen en om te veel verlies in spiermassa te voorkomen. Anavar is algemeen bekend als een van de veiligste anabolen steroïden en was in de tijd dat het op de markt kwam beschouwd als een veilige vervanger van dianabol.

Een anavar kuur heeft het voordeel dat bij kort termijn gebruik er geen nadelig effect op de natuurlijke testosteron aanmaak is. Anavar is een anabole steroïde met zwak androgene eigenschappen maar wel toename in explosieve kracht, daarom is anavar populair onder vechtsporters, sprinters, powerlifters en andere krachtsporten om meer spierkracht te genereren zonder toename in lichaamsgewicht. Anavar wordt veel gebruikt door amateur bodybuilders en recreatieve sporters om hun lichaam klaar te maken voor de zomer. Je hoeft dan in de vakantie minder tijd in de sportschool door te brengen terwijl je lichaam toch in topvorm blijft omdat Anavar ongeveer een half jaar actief blijft in je lichaam

Succes man hou ff een kuurlog bij als je gaat beginnen ben benieuwd waar je beland.

Dit is wat ik krijg. Ik zal dus rond de 2200 calorieën moeten gaan zitten?

Screenshot_2016-02-05-11-39-06.png

Dit, het uitkomst is meer een schatting van je behoefte, altijd met meer beginnen en dan rustig afbouwen. Gelijk met veel minder kcal gaat op den duur een stuk trager worden. Je lichaam probeert zo efficiënt mogelijk te zijn, als je veel minder kcal eet verlaagd het je metabolisme en processen in je lichaam om energie te besparen. Als je al een grote deficit neemt zul je al snel veel te laag moeten gaan in kcal wat altijd verkeerd afloopt.

Begin met 2500 en hou dagelijks je weegschaal in de gaten, de eerste week zul je vooral vocht verliezen, daar moet je niet op letten. Vervolgens moet je doelen op ongeveer -0,5 kg per week, als het erg traag gaat haal je er even 200kcal van af of voeg je wat cardio toe of een combi van beiden. Beetje puzzelen wat voor jou werkt en niet af gaan op een schatting, dat is alleen om je de juiste richting in te wijzen.

Ik zou Test E. + Deca nemen als ik jou was!

Inderdaad nog niet cutten. Eerst aankomen in spiermassa, anders gaat het er niet uitzien met zo een gewicht. Blijft niks meer over als je gaat cutten.
Ik ben zelf 1,70cm met 88kg 22jr. en ik ga hem over 2weken voor het eerst goed droogtrekken. (5/6%)

Inderdaad nog niet cutten. Eerst aankomen in spiermassa, anders gaat het er niet uitzien met zo een gewicht. Blijft niks meer over als je gaat cutten.
Ik ben zelf 1,70cm met 88kg 22jr. en ik ga hem over 2weken voor het eerst goed droogtrekken. (5/6%)

Het zou best verstandig zijn om eerst te cutten. Als hij nu gaat bulken en nog vetter wordt zal die nieuwe vetcellen aanmaken, deze blijven voor altijd(als je geen liposuctie laat doen). Door te cutten en zijn VP vervolgens niet boven de 17% laten te komen kan hij dit voorkomen. Hierdoor wordt lean blijven en cutten iets makkelijker. Daarom hebben mensen die eerder dik zijn geweest veel meer moeite met cutten en lean blijven, die hebben flink wat vetcellen.

Roy Donders, is that you?

Dit zijn mijn stats van vandaag. Vanavond nog een bordje brinta, ik kom lange na niet aan de 2500. Ik heb geen honger Door de dag heen

Screenshot_2016-02-05-19-13-27.png

Wut, ik heb al moeite als ik cut op 2500 om niet meer te eten:o:o. Wat zijn je macros? Gooi er wat meer pindakaas in, neem wat whey shakes, gooi daar nog wat oats in en evt een paar g olijfolie, een handje vol nootjes etc.

Neem 2 eiwitshakes, ik zit wel bijna aan mijn eiwitten. Als ik er zo veel onderzit is het dan een probleem om te drinken met carnaval zonder negatieve gevolgen ? (Met mate)

Neem 2 eiwitshakes, ik zit wel bijna aan mijn eiwitten. Als ik er zo veel onderzit is het dan een probleem om te drinken met carnaval zonder negatieve gevolgen ? (Met mate)
Gooi eens wat oats door de shakes, mijn shake tikt al snel 500kcal aan met 400ml halfvolle melk, 50g oats en 40g whey.

Drank is zeker niet bevorderlijk en zorgt voor lege kcals, gezien je cut komt het wel iets beter uit. Toen ik nog dronk haalde ik de kcals van de drank ook van m'n eten af. Niet bepaald gezond maar dan zit je cut of bulk iets minder tegen. Alleen ben ik al snel helemaal gekapt met drinken omdat bb en drank niet samen gaan.

Dus drinken kan gewoon als ik op deze calorieën zit? Dan wel met cola zero..

En wat zijn oats?

Terug
Naar boven