AndroidHealthClinic

Anavar om af te vallen

• Topic Starter Topic Starter
Dont feed the troll.

Give him anavar @Stunna

Dus ipv brinta is haver beter, ook kan ik dit Door de shake gooien? En hoeveel zal ik dit er in kunnen doen?
Brinta is ook goed als je het weg kunt krijgen, maar gezien je moeite hebt met eten zou ik wat fijnere oats nemen en 50g per shake in gooien om het vervolgens makkelijk weg te drinken. Handje nootjes naast eten en je zit al bijna op 2500kcal.

Dit zijn de voedingswaardes is het erg als ik bepaalde hoeveel heden niet haal?

Screenshot_2016-02-05-22-01-20.png

Word hier eigenlijk soort van moedeloos man... Kerel je kan wel alles aan ons vragen hoeveel gram, wat je moet eten, enzo.. Maar de bedoeling is wel dat je zelf ook beetje speculeert. Je weet nog niet eens 5% van fitness/bodybuilding en je wilt aan anavar beginnen. Lees de sticky's in de forums en probeer daar eerst even de basis te zetten. Wat ik hier allemaal lees... wat zijn oats.. Maak je een grapje..?

Ik heb volgens mij hier op pagina 2 een heel stuk tekst geschreven om je advies te geven over breder worden, of droger worden. Zet nou is als eerst een doel. Bereken je behoefte. Op basis van je doel ga je onder onderhoud zitten of boven onderhoud. En op basis daar van maak je een voedingsschema. Dus hoeveel havermout je eet kan je wel aan ons vragen, maar dat bepaal jij. Je kan 50gr eten of 100 gr. Ik zal je ff helpen mee denken.. 50gr haver is +/- 190kcal. 100gr haver is +/- 380kcal. Als je doel 2500kcal is eet je liever 50gr haver zodat je later op de dag meer kan eten. Snap je het nog..?

Betreft je screenshot. Nee het is niet erg, maar als je de ene niet haalt probeer wel die andere te verhogen want anders kom je niet uit op je kcal. Maar het liefst graag wel de macro's halen.

PS. Eet je 22gram vet per dag? Zo ja, opschroeven naar 70-80 gr. Vetten zijn belangrijk zelfs als je wilt afvallen.

Jezus, is this real life????

Ananas...

succesful troll is succesful.

troll? :rolleyes:
schitzo crew checking in?

vraag aan OP: LJD heb jij uberhaupt een bodyfat meting gedaan die daadwerkelijk aantoont dat jij 17% bf bent of gok je maar wat? meeste mensen die denken 17% te zijn, zijn vaak 27%:o
toon eens wat fotos van je bovenlichaam ofzo zodat anderen een indicatie kunnen geven van je bf% (als je werkelijk geen troll bent zoals anderen denken:o)

ps weet jij wel wat voedingswaardetabellen zijn?

Heb ik laten meten ja. Was 17.7%, boven lichaam zit geen vet aan. Alleen onderbuik

Buik valt niet onder bovenlichaam? Netjes hoor!:dope:

17,7 alleen op je buik, dan heb je aardige pens.
Zou ana zeker 200mg ed (every day, voor het geval je dat ook niet weet) pakken

200mg ananas ED? Damn ik eet zo'n hele kreng in een dag

Terug
Naar boven