Fitness Seller

Anavar om af te vallen

vergeet de olijfolie niet boys! Wat trouwens ook werkt, pindakaas op je buik smeren geloof me.

• Topic Starter Topic Starter
Laten meten op de weegschaal bij de sportschool

Hoe gaat het met je kuur dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik niet aanbegonnen eerst de adviezen van hier opvolgen, heb nu een voeding schema en sport schema had ik al. Nu al paar kilo afgevallen, denk wel voornamelijk vocht.

als je elke week een flinke sleutel speed pakt val je makkelijk af EN je kunt doorzuipen. Wil je hetzelfde effect, maar dat permanent? clen is your friend.

Zo veel info en sticky's op dit forum,het wordt bijna met paplepel er in gegeven en dan krijg je nog zo vragen,gewoon luiheid...mensen moeten tegenwoordig alles voorgekauwd krijgen [emoji849][emoji849][emoji849]
Hmhm

Luister maar naar de tips over de voeding die je hier hebt gekregen,is basis;)

Ik zou als ik jou was, zwaar trainen (weinig herhalingen) en na iedere krachttraining, een half uur cardio. Echter wel gericht op vetverbranding.
Uiteraard dit alles met het juiste voedingsschema.
Cardio is om droger te worden en met het zware trainen, bescherm je je spieren en als je dan ook nog goed eet, dan zou je zomaar spiermassa aan kunnen komen.
sssssst tegen niemand zeggen ;)

• Like
Waarderingen: LJD
oke dit is heel simpel, het begint bij anavar, mik die in de prullebak en ga met je vette harses op een crosstrainer staan, eet minder en tada!
even zonder grappen, wrm grijpen naar iets, als je het niet eens zonder kan

oke dit is heel simpel, het begint bij anavar, mik die in de prullebak en ga met je vette harses op een crosstrainer staan, eet minder en tada!
De eerste stap is al fout. Lever maar in hé

Ik snap ook niet waarom iedereen zo moeilijk doet over dat afvallen.. afvallen is easy, ga maar eens spieren opbouwen dat is veel lastiger

Wat doe je hier bij je roids, ga na anabolen topics niet hier plaatsen. Er zijn nog mensen die om hun lichaam geven

Terug
Naar boven