XXL Nutrition

anavar only dosering spreiden?

Q-Force

Cool Novice
Waardering
0
Hoi...

ik ben momenteel drie dagen ver in een anavar only kuurtje en tzou wel eens lekker kunnen worden... zit momenteel op 40mg/dag en wil de komende weken opvoeren tot zo'n 60/dag, kuur +-5a6weken

heb twee vragen hierover:

1. hoe kan ik dit nu het beste nemen? * 20 mg smorgens en 20 mg savonds?
* 40 mg smorgens?
* 4 x 10 mg verspreid over de dag?

2. Daar het vooral de bedoeling is om harder en droger te worden kan ik hier een natuurlijke fatburner bij gebruiken? Of zou dit teveel bijwerkingen gaan in de hand werken?

Ben benieuwd, alvast bedankt.

beste is verspreiden aangezien het een halfwaarde tijd van 4uur heeft en dus na 8uur is afgebroken. maar waarom de dosering opbouwen? een man die anavar gebruikt moet wel rond de 60-100 mg per dag zitten om wat significante resultaten te merken

uurtje voor de training, uurtje na de training 20 mg zou ik doen denk ik. En fatburner als stackers 2 ofzo kan denk wel, zou geen clen pakken..

beste is verspreiden aangezien het een halfwaarde tijd van 4uur heeft en dus na 8uur is afgebroken.

ehm
na 4 uur is er 50% over
na 8 uur is er dus nog 25% over. (de helft van de helft)
na 12 uur 12,5% (de helft van de helft van de helft)
...

(althans zo werkt halfwaardetijd bij uranium :))

stop ermee en verkoop die shit.te duur en te weinig actie.

nou niet echt.....impotentie, kleine krachttoename en een lege beurs waren alles.
vind t spulletje zwaar overrated, misschien voor vrouwen een prima keus maar mannen kunnen beter zich wenden tot echt shit ipv die slape hap (zowel de as als je pielemans) zelfs met een flinke hoeveelheid test eronder.
daarnaast voelde ik me tijdens de kuur, toen de var erin zat, mezelf k*t

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie dennis, maar daar kom ik nergens mee....:rolleyes:

Back on topic aub... dacht dat anavar een halfwaardetijd had van 8 uur.

Best spreiden? Ik doe nu smorgens 20 mg en svaonds 20 mg.

• Topic Starter Topic Starter
Een week ver nu, en tot nogtoe niet echt tevreden...

Zit momenteel aan 50mg/dag.

Ben wat voller geworden, maar heb de indruk dat ik een klein beetje vocht vasthou daar definitie iets minder is geworden... Ik dacht dat je van Var geen vocht vasthoudt?

Nu ja ben ook muggezifter op dat gebied en heb er maar weer een fatburner bijgegooid, anavar verhoogd blijkbaar niet de bloeddruk dus zit ik wel safe.

Moet wel zeggen het trainen gaat lekkerder: meer energie en goed intensief.

That's all folks for today...

Miss dat het echte werk nog komt.

ehm
na 4 uur is er 50% over
na 8 uur is er dus nog 25% over. (de helft van de helft)
na 12 uur 12,5% (de helft van de helft van de helft)
...

(althans zo werkt halfwaardetijd bij uranium :))

Klopt ook. RobertHosper maakte een schoonheidsfoutje :)

Terug
Naar boven