Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem aan dattie bedoelt dat hij ze al in tabs heeft?
Dankje Patjeh. Om je twijfels een voor een langs te gaan:Bijna niet serieus te nemen dit. Legitieme bron die voor een prikje var voor je regelt? 10 gram voor €250,- terwijl de straatprijs doorgaans €50,- per gram is (100 tabs van 10mg). Kan je nu al zeggen dat op basis van dat ik het NIET zou doen, kans is groot dat je gewoon fake var hebt, of dat je ondergedoseerde dbol krijgt of weet ik wat. Niet doen, krijg je spijt van. Er is niks zo erg als helemaal niet weten wat je in je lichaam stopt, en deze kans is echt behoorlijk aanmerkelijk als ik je verhaal zo lees. Hoge doseringen van orals zie je met name op de internationale boards best geregeld voorbij komen. Ik heb het dan over doseringen van 100mg+ per dag. Ik denk dat je op 80mg ED met echte var wel een leuke kennismaking in huis haalt waar je wat droger en harder van wordt, maar je bent wat mij betreft wel een rund als je dat langer neemt dan 7 weken. Mensen die zeggen dat Anavar niet zo lever-toxisch is hebben het mis, het is ook gewoon een 17aa gealkyleerde oral en als je op 80mg van zo'n werkzame gealkyleerde stof gaat zitten is 6-7 weken echt wel even voldoende stres voor je lever. Dat Anavar an sich niet zo toxisch is voor je lichaam klopt, maar veel onderzoeken zijn gedaan op relatief lage doseringen en dus moet je de resultaten goed in perspectief zetten. Ook gezien het feit dat ik denk dat je var nep zal zijn en misschien wel (ondergedoseerde) dbol is (zie/hoor je vaak) moet je je helemaal niet aan zo'n lange kuur willen wagen, want dbol is wel een bijzonder giftig goedje (als chemical an sich, om het ook maar niet te hebben over de 17aa vorm). Als je dan toch dikke dosis wil pakken, doe dan 6 weken op 100mg ED (eventueel 7e week als je je goed voelt, maar dat is echt de max) en pak 2-3 weekjes Nolvadex nakuur, meer heb je niet nodig (20mg ED). Maar nogmaals, doe het alsjeblieft niet. Ik durf er bijna geld op te zetten dat je wordt genaaid door je legitieme bron alleen al op basis van de prijzen, en je post laat zien dat je er echt nog 0 kennis over hebt opgedaan. Train nog even door, en ga alsjeblieft inlezen. Je krijgt niet voor niks die leuke reacties naar je hoofd geslingerd.

Hoe wilde je die 10 gram eigenlijk gaan innemen? Een oral supsension van maken? Of caps van maken?
De meeste producten komen inderdaad binnen als poeder, anavar ook. Je kan het oplossen (in bv. ethanol) maar ook gewoon afwegen (mg weegschaal) en je eigen caps van maken.Neem aan dattie bedoelt dat hij ze al in tabs heeft?
Een fatsoenlijke bron vinden is lastig. Zonder eerder ervaring te hebben gehad met deze mensen zou ik ook niet op anavar zijn gekomenWas overtuigd van straatprijs van 40 a 50eu als je het hebt over enkele grammen. Dit blijkt wat lager te kunnen zijn. Iig mooi dat je zekerheidje hebt wat betreft bron. Var zou ik mooi op 6wk pakken, 80mg lijkt me mooie dosis.

Vind het maar een raar zaakje.. Je praat steeds over we en wij maar jij wil die kuur doen dus dat klopt al niet. Jullie bestellen met z'n alle samen een anavar kuurtje voor jou? Uhu uhu... "Jullie" hebben al 20-30x met ze samen gewerkt? hier zit een anavartje onder het gras
Vind het maar een raar zaakje.. Je praat steeds over we en wij maar jij wil die kuur doen dus dat klopt al niet. Jullie bestellen met z'n alle samen een anavar kuurtje voor jou? Uhu uhu... "Jullie" hebben al 20-30x met ze samen gewerkt? hier zit een addertje onder het gras
Het is een groupbuy. Ergo, meerdere mensen bestellen anders levert het lab sowieso niet. Als individu kom je niet aan de benodigde quota met je 10-20g.Vind het maar een raar zaakje.. Je praat steeds over we en wij maar jij wil die kuur doen dus dat klopt al niet. Jullie bestellen met z'n alle samen een anavar kuurtje voor jou? Uhu uhu... "Jullie" hebben al 20-30x met ze samen gewerkt? hier zit een addertje onder het gras
... Hiervoor hebben ze verschillende stoffen voor mij en anderen geproduceerd zoals sarms, antiandrogenen, peptiden etc. We hebben duidelijke afspraken met ze en alles wordt getest. Zodra er iets mis mee is gaat het terug en krijgen wij het geld terug. Tot nu toe is het daar 1x toe gekomen terwijl we al rond de 20-30x met ze hebben samengewerkt. Anavar leek ons leuk om te proberen en ze kunnen het maken voor een aardig prijsje dus waarom niet.
Snap niet waar jouw drang om steeds maar weer te reageren vandaan komt. 3 posts nu in deze thread met iedere keer hetzelfde gezeur en wat heeft iemand er aan gehad?Dit, het gaat echt helemaal nergens over.
Als groep waar ts deel van uitmaakt 20-30x samen werken met die goeie supplieer en dan net alsof doen dat die wat weet maar wel een vrouwenkuurtje nemen waarbij die nog hulp nodig heeft ook.
Uhu tuuulijk..
Bijna niet serieus te nemen dit.
Legitieme bron die voor een prikje var voor je regelt? 10 gram voor €250,- terwijl de straatprijs doorgaans €50,- per gram is (100 tabs van 10mg). Kan je nu al zeggen dat op basis van dat ik het NIET zou doen, kans is groot dat je gewoon fake var hebt, of dat je ondergedoseerde dbol krijgt of weet ik wat. Niet doen, krijg je spijt van. Er is niks zo erg als helemaal niet weten wat je in je lichaam stopt, en deze kans is echt behoorlijk aanmerkelijk als ik je verhaal zo lees
Train nog even door, en ga alsjeblieft inlezen. Je krijgt niet voor niks die leuke reacties naar je hoofd geslingerd.
Bijna niet serieus te nemen dit.
Kans is groot dat je gewoon fake var hebt, of dat je ondergedoseerde dbol krijgt of weet ik wat. Niet doen, krijg je spijt van. Er is niks zo erg als helemaal niet weten wat je in je lichaam stopt, en deze kans is echt behoorlijk aanmerkelijk als ik je verhaal zo Lees
.Bijna niet serieus te nemen dit.
alleen al op basis van de prijzen, en je post laat zien dat je er echt nog 0 kennis over hebt opgedaan. Train nog even door, en ga alsjeblieft inlezen. Je krijgt niet voor niks die leuke reacties naar je hoofd geslingerd.