XXL Nutrition

Eerste Anavar only kuur

Wat bedoel je precies met clean? weinig vetten? Op 5000 cal is niks echt clean toch :p

Geen vetten is absoluut no-go. Eerder goede bronnen van macro's, volkoren producten etc.

Gewoon opletten dat je niet teveel per week aankomt. Van je fouten moet je leren, volgende keer dus mooi op 4600/4800 houden en kijken hoe dat gaat.

Niet te veel vetten toevoegen. Maar is lastig op 5000cal.. Vind ik iig :p
Clean eten betekent helemaal niet dat je niet teveel vetten toevoegt. Het gaat juist om de bronnen waar je je macro's vandaan haalt. Als die bronnen clean zijn heb je een clean voedingschema. Denk aan; tonijn, kip, rund, volkoren brood/rijst/pasta, olijfolie, mct olie, lijnzaadolie enz enz enz. En daarmee kan je makkelijk op 150 gram vet komen en nog steeds erg clean eten. Zo is je macro's uit gefrituurde troep, roomsoesjes en taart dus bijvoorbeeld niet clean.

Laatst bewerkt:
vrouwen nemen ook een anavar only

veel blabla allemaal, ten eerste je stats trekken op niet veel dus ga eerst eens een deftig voedingschema halen bij een personal coach fzo anders gaje elke kuur dat je ooit doet toch weer kwijtspele

Even een deftig voedingsschema in elkaar flansen geeft hem ook met gemak 4kg+.:rolleyes:

Maar ja, waarschijnlijk gaat hij er al voor. Verbaast me dat mensen voor zoiets simpels al naar de AAS grijpen.

Als je je voeding niet in orde hebt zonder AAS, gaat het MET ook niet lukken.

• Topic Starter Topic Starter
Even een deftig voedingsschema in elkaar flansen geeft hem ook met gemak 4kg+.:rolleyes:

Maar ja, waarschijnlijk gaat hij er al voor. Verbaast me dat mensen voor zoiets simpels al naar de AAS grijpen.

Als je je voeding niet in orde hebt zonder AAS, gaat het MET ook niet lukken.

Ik weet toch vrij zeker dat me voedingsschema aardig in orde is niet dan?
4600cal, carbs 637, vet 110, eiwit 260. En nee hoor ik denk niet dat ik de kuur ga doen

4kg misschien over een jaar verdeeld met meerdere van deze kuurtjes en steeds 2-3 maanden herstelen... lukt je dat niet zonder?

Zou ook wat lager in vet% beginnen want je verliest misschien wel een % maar je wil niet achteraf tijdens herstel nog verder gaan cutten en dan zie je het (tijdelijke) resultaat ook wat beter.

Ik weet toch vrij zeker dat me voedingsschema aardig in orde is niet dan?
4600cal, carbs 637, vet 110, eiwit 260. En nee hoor ik denk niet dat ik de kuur ga doen

Dus dit doe je al 4 jaar ??
En je bent niet verder als 93kg en 12% bf, bij 1,99m
?? dat kan toch niet...

Als je niet aankomt is het gewoon heel simpel, up je kcal eens met 100/200. Als ik 2 weken niks meer aan kom ga ik al gelijk uppen:o.

Volgens mij gaat die dosis Anavar bij bijna 100kg weinig doen. Als je dan toch massa wil aanzetten pak dan gewoon test e. 5 kilo massa op 100kg valt ook niet direct op.

Slechte kuur, gaat je niks opleveren

Pas een kuur gedaan met 60 mg per dag voor 7 weken. Dieet erbij en flink afgevallen zonder spierverlies.
In kracht zelfs wat winst geboekt. Ook whey en creatine erbij.
Anavar is niet om te bulken, maar is een middel om af te vallen zonder spierverlies.
Daar werkt het goed voor, maar als je kg wilt aankomen moet je stacken met winstrol en een nakuur doen.
In het begin kun je last hebben van pijnlijke testikels, maar daar moet je ff doorheen.
Verwacht geen wonderen van Anavar only. Het is wel de mildste anabool dus relatief veilig

Kies wel een vertrouwd merk bv Oxandro 10 van Alphafarma

stacken met winny? Denk niet dat je testikels dan je enige zorg moeten zijn

Terug
Naar boven