Fitness Seller

Anavar only op 30 mg

ben benieuwd, kuur logje is welkom

lekker kuurtje voor een vrouw.

Volgens mij wel ;) En verschillende gebruikers kunnen dit al bevestigen (zoals johnyquid).

30mg/dag is 210mg/week. Dit is 4 keer meer dan eigen gemiddelde aanmaak (50mg/week gemiddelde aanmaak). Als dit niets doet bij iemand dan weet ik het ook niet.

2 of 3 maal per dag innemen. Nakuur volledig onnodig.

Als je tevreden bent over een kuur zonder bijwerkingen, waarom zou je dan meer nemen? Omdat anderen het zeggen? :p

ik wil hier even op terug komen.
ik neem aan dat je de aanmaak van testosteron bedoeld omdat je eigen test aanmaak 50mg per week is.
als je zeg 10mg anavar neemt wil dit toch niet zeggen dat het gelijk staat aan 10mg testosteron??

Nee dat lijkt mij ook. Anders werd er wel massaal var gebruikt?

ik neem aan dat je de aanmaak van testosteron bedoeld omdat je eigen test aanmaak 50mg per week is.
als je zeg 10mg anavar neemt wil dit toch niet zeggen dat het gelijk staat aan 10mg testosteron??

Een androgeen is een androgeen. Er is alleen een verschil tussen de affiniteit en activiteit van anavar en testosteron.

Affiniteit is de gevoeligheid van de androgeenreceptor voor een stof. Dus hoe gemakkelijk een stof kan hechten aan de androgeenreceptor.

Activiteit is de sterkte van het middel eenmaal het aan de receptor gehecht heeft. Dus de activatie van die receptor en anabole processen dat het dan in gang zet.

Wat de uiteindelijke anabole waarde is van een stof heeft ook te maken met andere metabole processen. Zoals oestrogeen en DHT.

Maar hoe meer stof kan hechten en hoe groter de activatie, hoe anaboler het middel. Maar oestrogeen en DHT ondersteunen de anabole activiteit ook.

Dus moeilijk te bepalen gezien verschillende factoren de uiteindelijke anabole werking bepalen. Vergelijkend onderzoek zou hierbij handig zijn.

Dus met alle info ter beschikking blijft het nog een gok. Dit gezien verschillende stoffen effect hebben op de orale biologische beschikbaarheid van anavar.

Laatst bewerkt:
Het aantal mg dat uiteindelijk actief in de bloedbaan terecht komt is ook 'n stukje minder dan wat je geslikt hebt hé! Het is niet zo simpel als x mg anavar = x mg vrij testosteron.

Het aantal mg dat uiteindelijk actief in de bloedbaan terecht komt is ook 'n stukje minder dan wat je geslikt hebt hé! Het is niet zo simpel als x mg anavar = x mg vrij testosteron.

Klopt, daar heb ik ook rekening mee gehouden. In principe maak je wekelijks 50 tot max 70mg test aan.

Dus als je dan rekent hoeveel stof je verliest door metabolisatie en rekening houd met de anabole activiteit (waar het uiteindelijk om gaat).

Dan kom je op 4x eigen aanmaak ongeveer (ga ik nog eens verder nazien wel). Stel dat het maar 50% biologisch beschikbaar is kom je nog op dubbel de aanmaak.

Biologische beschikbaarheid moet ik ook nog even nachecken gezien onderzoek verschil aangeeft.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

97% zou de biologische beschikbaarheid zijn met een half life van 10u gemiddeld. 97% lijkt me wat veel dus moet het nog eens even nazien. Ook een checken of er onderzoeken zijn waarbij gelijke dosissen anavar en testosteron worden gebruikt om het beste anabool te bepalen.

Zo te zien is er geen onderzoek beschibaar dat zekerheid geeft. Dus het is uitproberen.

Laatst bewerkt:
Ik moet je bedanken cools!! eindelijk weer wat interessants op dbb! ik begon me te vervelen hier.. Karmaaa

Maar waarom zou je dan toch 30 nemen en niet 70 bijvoorbeeld. Var is niet zo schadelijk voor de lever. 4 weken op 70 lijkt mij dan ook geen probleem. Heb je er toch wel meer aan dan op 30.

Waarom zou je 70mg nemen als 30mg voldoende is? Persoon in de link vond het voldoende, waarom zou hij dan meer nemen als hij blij met de resultaten is?

Redenen voor 30mg zijn: Minder onderdrukking en dus geen nakuur nodig, minder belasting lever (blijft nog altijd een 17aa, meer dan dubbel dosering zal belastender zijn).

Sneller herstel en behoud van spiermassa dus en meerdere kuren per jaar mogelijk op een veilige manier.

70mg als oral is gewoon onzinnig. Dat is 490mg/week orale anabolen, injecteren is dan de veilige oplossing.

Laatst bewerkt:
Ik kan hierin heel simpel zijn... kuur dan gewoon niet of minimaal 60mg per dag Anavar. Het is het gewoon niet waard je lichaam in onbalans te brengen voor z'n slap kuurtje. Ook op 4 weken 30 mg anavar raad ik je aan om na te kuren. Doe je dit niet zul je net als ik een tijd lang een klote libido hebben.
En dan nogmaals 30mg brengt je niet eens 1kg spieren op.

Misschien heeft ie zijns stats verkeerd ingevuld... En is Hij een Zij...
Dan is wellicht de 30 mg anavar niet zo verkeerd ;)
20 mg om mee te beginnen :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties!
Ik heb idd het logje van johnnyquid gevolg en vooral het advies van Cools.
Ik ben erg zuinig op mijn lichaam en daarom deze keuE ik ben bijna een week onderweg nu
Ik voel me super en merk aan me training dat ik kwa kracht vooruiga
De pomp is beter nu en ik kan meer hebben in de spiegel nog weinig verandering maar dat verwachtte ik niet zo snell
Ik ben niet van plan een log bij te houden dar ik dat te veel werk vind maar ik ga hier mijn resultaat wel melden
Tot nu toe ben ik erg tevreden!

En ik zou graag een kuurvoorstel willen checken bij jou Cools
Staat een stuk oo ergogenics over het combineren van 20mg anavar met 100ml test e pw voor 8 weken.
Heb jij hier ervaring mee ?? Volgens ergogenics nog een milde kuur niet geheel vrij van bijeerkingen maar wel goed voor 8 kile spiermassa gelijkend aan het effect van 600mg test E?
Misschien dat jij hier een idee over hebt

Bedankt voor alle reacties!
Ik heb idd het logje van johnnyquid gevolg en vooral het advies van Cools.
Ik ben erg zuinig op mijn lichaam en daarom deze keuE ik ben bijna een week onderweg nu
Ik voel me super en merk aan me training dat ik kwa kracht vooruiga
De pomp is beter nu en ik kan meer hebben in de spiegel nog weinig verandering maar dat verwachtte ik niet zo snell
Ik ben niet van plan een log bij te houden dar ik dat te veel werk vind maar ik ga hier mijn resultaat wel melden
Tot nu toe ben ik erg tevreden!

En ik zou graag een kuurvoorstel willen checken bij jou Cools
Staat een stuk oo ergogenics over het combineren van 20mg anavar met 100ml test e pw voor 8 weken.
Heb jij hier ervaring mee ?? Volgens ergogenics nog een milde kuur niet geheel vrij van bijeerkingen maar wel goed voor 8 kile spiermassa gelijkend aan het effect van 600mg test E?
Misschien dat jij hier een idee over hebt

zou ik toch niet graag in m'n bil duwen :p

:D
syringe.jpg

30 mg pas op voor een OD lol

• Topic Starter Topic Starter
100 mg uiteraard haha

Var is voor kindjes met brandwonden en fitness-meisjes. En die gebruiken ook al makkelijk 30 mg per dag.

^^ dit. Daar moet je nou echt niet voor gestudeerd hebben of een wereld aan ervaring hebben.

daarom vraag ik het, omdat het onlogisch was wat je zei.. maar je verdere uitleg verklaarden je reactie heel duidelijk

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

ow jij zei dat niet dat was cools haha my bad

Terug
Naar boven