XXL Nutrition

Anavar Only

Sergei

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Beste leden,

Morgen start ik met een Anavar only kuur.

Graag had ik het volgende geweten:

- Welke dosering is aan te raden
- Welke voeding is aan te raden
- kan ik er creatine monohydraat bij nemen
- is alcohol echt een no go of kan er bij gelegenheid af en toe een pintje gedronken worden

Ik kan gemiddeld 4 x per week 2 uren aan gewichtheffen doen. Bijkomend heb ik ook nog tijd om 3 x per week 1 uur cardio te doen.

1.86 m
14 % vet
89 kg

Lees je eerst eens in, en ga dan pas kuren ;)

Je voeding moest je al lang in orde hebben. Lees je in en dan ga je pas advies krijgen.
Ga je het toch doen.. dan ga je teleurgesteld zijn van je kuur

dus ga je goed inlezen en begin er dan pas aan :)

post je voedingsschemaeens

• Topic Starter Topic Starter
Beste,

Vraag enkel achter raad..

Ik zit intern op een school dus moet eten wat de pot schaft.
Ik tracht in de mate het mogelijke zoveel mogelijk eiwitten binnen te spelen
en de koolhydraten zoveel mogelijk te laten.

Smorgens: 2 spiegeleieren, 1 kom musli, 3 sneden bruin brood met kippewit en 1 glas fruitsap

10 u: stuk fruit

Middag: afhankelijk van het menu

16 u: fruit

18 u: salade met een pot tonijn + enkele sneden bruin brood

20 u: stuk fruit

Door de dag dan nog 3 liter water.

Verder was ik aan het denken aan 40 mg var per dag. Vraag me eerder af of ik dit voor of na de training best neem. En hoe zit het met de dagen dat ik niet train?

Regelmatig drinken doe ik niet, bij gelegenheid een pint of 2 per week.

De bedoeling is dat ik optimale resultaten uit deze kuur ga halen, vandaar mijn vragen.

Wie kan mij hiermee verder helpen?

Mvg,

Sergei

gaat m niet worden op zo'n dieet. lijkt sonja bakker wel.. pff

Is anavar only tegenwoordig een kuur? ???

Anavar is big waste of money als je het mij vraagt. Werkt pas op 100mg ed. Is k*t voor je lever en voor dat geld heb je mooiere dingen.

is tog de mildste oral... wrm zo k*t voor je lever... ze zijn allemaal k*t voor de lever maar anavar is tog de mildste?

17a is 17a kerel en omdat je zo hoog moet doseren voor iets te voelen wordt het schadelijk(er). Je kan ook 40 mg nemen dit doet niet veel aan je lever maar ik denk dat je in een crea kuurtje nog meer pakt dan.

Anavar only zonder meer schade dan tevreden,alcohol kombinatie anabolen zeer slecht voor je lever en spierafbraak.
Als je toch wilt kuuren zorg dat je voeding inorde is en beging met test 500mg pw.
Maar heel veel inlezen voor je ergens aan begint dan weet je wat er te wachten staat.
Succes.....

Terug
Naar boven