MuscleMeat

Anavar onschadelijk?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus jij denkt dat mg per mg anavar minder androgeen is dan dianabol?

Ik had torenhoge leverwaarden van Oxandrolone low dose bij mij Test cycle.
40mg, ongeveer 8weken

Ja. Dianabol heeft een hogere androgene waarde en een minder anabolische waarde dan Anavar.
6. Dianabol of methandienone. Jaja, nog iemand die mij wil zeggen dat dit een sterk androgeen is ? haha, ik preek dit nu al jaren, en deze studie toonde het al aan in 1984. Maar ja, niemand die mij wou geloven. Dianabol is dus een erg zwak androgeen, ondanks zijn sterke anabole eigenschappen. Het is voor meer dan 80% afhankelijk van zijn estrogene conversie voor de anabole eigenschappen, dus het gebruik van anti-estrogenen bij dianabol is het stomste wat je ook maar kunt doen. Meer dan een trial heeft ook al aangetoond dat dianabol in combinatie met een anti-estrogeen, of niet-estrogene analogen, nagenoeg geen anabool effect heeft. Patrick arnold probeerde dit nog enigzins tegen te spreken door erop te wijzen dat de anabole activiteit ook zeer sterk mindert met androgeen blokkers, maar dit is enkel te wijten aan het feit dat er altijd een minieme hoeveelheid androgene activiteit moet zijn voor estrogeen gebonden anabolisme. Dit middel vormt dus weinig of geen risico voor androgene neven-effecten en blijft een effectief anabool in combinatie met inspuitbare langere esters.

is dus een copy van deze link: http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-voor-androgene-receptor-spierweefsel-10412/

dianabol minder anabool dan anavar HAHAHAHAHA en jij zegt dat ik onzin verkoop, zoals BigT zei, verdiep je in de wetenschap, niet het speculatieschap
maar dat anavar minder androgeen is mg/mg dat zou mss wel kunnen weet ik niet meer van buiten, heb ook geen zin ernaar te zoeken. diana is zoiso veel effectiever voor massa dan anavar, anavar is eerder gebaseerd op krachttoename

Laatst bewerkt:
ana is voor vrouwen:D

Doe gewoon geen moeite mannen.
TS gaat jullie hier geen gelijk willen geven.

Ik ben ervan overtuigd wanneer je 30-40 mg anavar per dag inneemt, er niks aan de hand is gedurende korte periode
Als je creatine voor lange tijd neemt, is dit misschien wel schadelijker.
Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat. Je kraamt allerlei onzin uit en dat kunnen we niet toestaan in dit subforum. Locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven