MuscleMeat

Anavar (Oxandrolone) only cut kuurtje

Bezoekers in dit topic

Ben idd benieuwd naar de testresulaten. Post je die ook hier?
 
Ben idd benieuwd naar de testresulaten. Post je die ook hier?

De labtest resultaten zijn niet mijn topic, check bij 'echt of nep?' Sectie en dan testresultaten bovenaan staat n topic erover.
 
is dat je dosering per dag, of neem je dat eenmalig?

Per dag, verspreid 2 capsule s'ochtends en 2 savonds. Met het product PCS (post cycle support)
 
Al iets gemerkt van extra kracht? Nu dus iets meer dan een weekje bezig?
 
Even een update

Zojuist een heerlijke back&traps training gehad op mijn 11e dag on. Heb het gevoel dat ik mn spieren nog beter kan squeezen tijdens de oefening dan voorheen, maar qua kracht nog niet veel extras gemerkt. Kan natuurlijk ook komen omdat ik op high reps zit (9x) alles deze week en alle oefeningen rustig uitvoer. Binnekort misschien even m'n 1rep max'es weer testen. Had wel last van extreme lower backpumps tijdens het helling lopen na het trainen dus heb de helling wat lager moeten zetten dan normaal, omdat het gewoon echt niet anders kon.. (ook 1gr taurine gepakt van te voren, om dit tegen te gaan, hielp dus niet echt misschien wat meer de volgende keer). Ook voel ik me wat voller, maar nog niet echt harder/vasculair. Hopelijk komt dit nog.

Verder woog ik wel 86kg in de gym (dit was wel avondgewicht), terwijl ik vanaf maandag mijn kcals van 3500 naar 3000-3200 heb verlaagd om te cutten. Ook doe ik nog steeds 20min cardio per dag. Wel voel ik mij een stuk beter dan de eerste week qua vermoeidheid etc. Ook is de acne iig niet erger geworden, maar stabiel. Opzich een goed verloop dus.

Ben dus wel erg benieuwd naar de nieuwe metingen van de buikomtrek en vetpercentage van morgen aangezien ik in gewicht omhoog ben gegaan, maar mijn kcals verlaagd heb. Ik hoop op een procentje minder. Zal hier morgen ook weer een update over geven. Afhankelijk van deze meting zal ik kijken of ik dosis ga verhogen naar 40mg E/D.
 
Laatst bewerkt:
Stats vandaag opgemeten ben best tevreden had wel minder vet verwacht.

Ochtend gewicht op lege maag: 84.6 dus 0.4kg gegained terwijl kcals zijn verlaagd
vet % : 14.5% dus 0.5% omlaag
buikomtrek: 86cm dus 0.5cm omlaag
armomtrek: 41.5 dus hetzelfde gebleven

Voel me wel iets droger/strakker dan voorheen, maar kan beter. Massa is nog steeds goed aanwezig.

Voelde alsof ik vandaag wat meer kracht had met de chest workout nog niet echt hoger in gewicht gegaan omdat zoals ik al zei focus op contractie en squeezen van de spier. Ik ga de dosis verhogen naar 40mg E/D en hopen op meer resultaat. Ga nu ook stricter zijn op de kcals en max 3000 eten per dag.
 
Waarschijnlijk komen de eerste krachtgains deze week vermoed ik.
Verder is 0.4 kg spiermassa toch niet mis voor een eerste week ;)

Ben zelf 6 dagen bezig nu. Verder nog niks gemerkt qua kracht. Lijk wel droger te worden. Maar ik ben ook aan het cutten dus dat zegt niet alles.
 
Waarschijnlijk komen de eerste krachtgains deze week vermoed ik.
Verder is 0.4 kg spiermassa toch niet mis voor een eerste week ;)

Ben zelf 6 dagen bezig nu. Verder nog niks gemerkt qua kracht. Lijk wel droger te worden. Maar ik ben ook aan het cutten dus dat zegt niet alles.

Netjes man, ja cutten is ook mijn bedoeling haha wil rond midden mei wel op 10% zitten
 
Is je gewicht wel gewoon gedaald deze week trouwens?
Ik ben van plan woensdag te meten, hoop tegen die tijd ook wat sterker te zijn. Al wel twee dagen heel lekker getraind. Wat meer trainingsagressie lijkt het.
 
Ik ben van plan woensdag te meten, hoop tegen die tijd ook wat sterker te zijn. Al wel twee dagen heel lekker getraind. Wat meer trainingsagressie lijkt het.

Zojuist gemeten. 0.8 kilo lichter dan de vorige keer. Tijd om toch wat meer calorieën in te nemen. Morgen maar eens een refeed dag.
 
I'm in
Zelf begonnen op 40 mg ed, 20 ochtend 20 avond.
Benieuwd wat het verder met je doet ( en met mezelf natuurlijk):thumbs:
 
I'm in
Zelf begonnen op 40 mg ed, 20 ochtend 20 avond.
Benieuwd wat het verder met je doet ( en met mezelf natuurlijk):thumbs:

ga je ook iets loggen zou leuk zijn :)
 
ga je ook iets loggen zou leuk zijn :)
Ik ben het niet echt van plan, benieuwd wanneer ik er iets van ga merken.. Trainen gaat iig lekker door alleen na de training geen energie meer voor cardio helaas, ben dan helemaal leeg
 
UPDATE

Zit nu 2,5 week in de kuur. Bijna een week nu van 30 naar 40mg E/D.

Ik moet zeggen dat ik me nu echt lekker voel gaan, gister maar is een extra rep met 100kg bench gedaan die ik normaal nooit kon. Maar waar ik nog meer van stond te kijken is dat ik vandaag 190KG gedeadlift heb wat nog goed ging ook. Train samen met een maat van me die nu ook 2.5week in zijn kuur aan de 500mg test zit, maar hij had meer moeite met de 190kg omhoog krijgen dan ik. Vandaag ook taurine genomen wat echt hielp tegen de lower backpumps, had er zo wat weinig tot geen last van.

Verder zijn metingen van vandaag:
13.8% bodyfat vandaag gemeten (dus wel wat omlaag)
41.5 cm armomtrek (zelfde gebleven)
88cm buikomtrek wel wat omhoog, vind ik raar maar kan zijn omdat ik veel gedronken had van te voren

En dan nu mijn gewicht, hier stond ik dus echt van te kijken na een week niet wegen: 86,1 KG ochtendgewicht?! op lege maag

Gains gaan dus vrijwel goed, meer dan verwacht voel me wel een beetje massief/lomp worden en daarom zou ik toch nog meer de drogere vasculaire look willen gaan krijgen. Maar hier gaan we natuurlijk aan werken.

Achteraf toch niet zo negatief over de var die ik neem moeten doen misschien.
 
UPDATE

Zit nu 2,5 week in de kuur. Bijna een week nu van 30 naar 40mg E/D.

Ik moet zeggen dat ik me nu echt lekker voel gaan, gister maar is een extra rep met 100kg bench gedaan die ik normaal nooit kon. Maar waar ik nog meer van stond te kijken is dat ik vandaag 190KG gedeadlift heb wat nog goed ging ook. Train samen met een maat van me die nu ook 2.5week in zijn kuur aan de 500mg test zit, maar hij had meer moeite met de 190kg omhoog krijgen dan ik. Vandaag ook taurine genomen wat echt hielp tegen de lower backpumps, had er zo wat weinig tot geen last van.

Verder zijn metingen van vandaag:
13.8% bodyfat vandaag gemeten (dus wel wat omlaag)
41.5 cm armomtrek (zelfde gebleven)
88cm buikomtrek wel wat omhoog, vind ik raar maar kan zijn omdat ik veel gedronken had van te voren

En dan nu mijn gewicht, hier stond ik dus echt van te kijken na een week niet wegen: 86,1 KG ochtendgewicht?! op lege maag

Gains gaan dus vrijwel goed, meer dan verwacht voel me wel een beetje massief/lomp worden en daarom zou ik toch nog meer de drogere vasculaire look willen gaan krijgen. Maar hier gaan we natuurlijk aan werken.

Achteraf toch niet zo negatief over de var die ik neem moeten doen misschien.

Goed te horen! Dus toch 1,5 kilo zwaarder dan vorige meting.
Al met al de eerste extra kracht verschijnselen na 2 weken?
 
als je vp ook daadwerkelijk zo gedaald is, ben je wel lekker bezig imo. zwaarder worden en vp verlagen is altijd lekker
 
UPDATE

Zit nu 2,5 week in de kuur. Bijna een week nu van 30 naar 40mg E/D.

Ik moet zeggen dat ik me nu echt lekker voel gaan, gister maar is een extra rep met 100kg bench gedaan die ik normaal nooit kon. Maar waar ik nog meer van stond te kijken is dat ik vandaag 190KG gedeadlift heb wat nog goed ging ook. Train samen met een maat van me die nu ook 2.5week in zijn kuur aan de 500mg test zit, maar hij had meer moeite met de 190kg omhoog krijgen dan ik. Vandaag ook taurine genomen wat echt hielp tegen de lower backpumps, had er zo wat weinig tot geen last van.

Verder zijn metingen van vandaag:
13.8% bodyfat vandaag gemeten (dus wel wat omlaag)
41.5 cm armomtrek (zelfde gebleven)
88cm buikomtrek wel wat omhoog, vind ik raar maar kan zijn omdat ik veel gedronken had van te voren

En dan nu mijn gewicht, hier stond ik dus echt van te kijken na een week niet wegen: 86,1 KG ochtendgewicht?! op lege maag

Gains gaan dus vrijwel goed, meer dan verwacht voel me wel een beetje massief/lomp worden en daarom zou ik toch nog meer de drogere vasculaire look willen gaan krijgen. Maar hier gaan we natuurlijk aan werken.

Achteraf toch niet zo negatief over de var die ik neem moeten doen misschien.
Zozo, lekker bezig!
Zet m op he.
 
Goed te horen! Dus toch 1,5 kilo zwaarder dan vorige meting.
Al met al de eerste extra kracht verschijnselen na 2 weken?


inderdaad de eerste verschijnselen van kracht. Het is natuurlijk altijd moeilijk in te schatten omdat het geen extreme anabool is of het daadwerkelijk daardoor komt. Maar denk niet dat dit gelukt was zonder de var. En ja idd + - 1.5kg zwaarder, zometeen maar is een zware legday neerzetten, kijken of ik daar wat merk
 
Back
Naar boven